Liang Sempit Anak Merangsang Uncle

March 12, 2016, in category , ,
Liang Sempit Anak Merangsang Uncle | Dari kecil lg ibu dan bapa saya bercerai. saya dijaga dengan penuh kasih sayang oleh ibu yang bergelar usahawan berjaya. Setahun lepas, ketika saya baru menginjak umur 19 tahun ibu berkahwin utk kali keduanya dengan seorang duda tdk ada anak.

Nama bapak tiri saya namanya Kyle. saya panggil Uncle Kyle saja. diorang nii kurus skit dan badannya tegap walaupun sudah umur 40 tahun. saya hairan sebab apa la Uncle Kyle nii tergila gila ingin kahwin dengan ibu saya yang lapan tahun lebih tua dari dia.

Agaknya sebab ibu nii banyaak duit kot. tuu yang diorang terikat dengan mama. Hai. Nasib diorang lah tdk ada anak dengan ibu sebab buat pengetahuan korang semua, ibu saya sudah monopos pon.

Tdk ada redeki lar ingin menimang anak. saya pon tdk mahu dapat adik. saya lebih senang jadi anak tungal dalamm keluarga. Hubungan saya dengan uncle Kyle pon bukan nya rapat sangat.

Kalau saya tdk ingin tengok muka diorang kat rumah waktu cuti minggu, saya pergilah lepak dengan kawan saya kat rumah diorang. tdk pon saya kunci bilik dan senyapkan diri saya.

Mmg saya jarang bercakap dengan diorang nie. tdk tahu lah sebab apa. mngkin saya rasa diorang agak muda dari mama. Uncle Kyle nii mmg hensem. Macho, orang kata makin sudah injak umur 40 an.

Makin tuu die hebat. Entah lah. Pada saya tdk pon. makin sudah 40 tue, makin tua lah. ingin dipendekkan ceritanya. Suatu hari, ibu terpaksa pergi ke uk sebab ada urusan kat sana yang melibatkan cawangan syarikat ibu kat sana.

Saya mmg tdk penah ditinggalkan ibu lagipun waktu tuu saya masih menghadapi spm kertas terakhir. saya bukan nya apa. tdk ada orang ingin temankan. Lagipun rumah saya mana ada pembantu rumah.

Takkan saya kena tinggal dengan Uncle Kyle kot. Ish! ingin muntah saya bila mengenangkan laki tue. Last ibu pujuk saya. empat hari lg diorang balik lah. bukan nya lama pon.

Akhirnya saya termakan pujuk mama. Pagi tuu ibu berangkat ke uk dengan ditemani Unce Kyle ke airport. saya pula cepat cepat pegi ke perpustakaan negeri ingin study sebelum last paper spm petang nanti.

Bila sudah habis exam tue, saya pon lepak kejap kat shopping complex dengan member saya. sudah ingin dekat senja baru saya balik. saya tengok tdk ada kereta uncle Kyle.

So saya pon lega lah. Terus masuk rumah guna kunci spare dan masuk bilik saya untuk mandi. Habis bersihkan tubuh saya, saya pon lap lap tubuh saya. Then, saya pon sarungkan baju tidur nipis saya warna merah jambu kegemaran saya.

Sudah malam kan. Malas saya ingin pakai coli. hnya saya pakai panti warna pink saja. Takut jadi apa apa, naya saya nanti. saya tutup lampu utama bilik saya dan buka lampu meja bagi cerah skit bilik saya.

Hawa dingin dari aircond bilik saya menyebabkan saya kedinginan. saya rebahkan tubuh saya kat katil saya sambiil menarik selimut tebal membaluti tubuh saya. dalamm samar samar dari lampu meja, saya mula menguap dan mataku antara pejam dan tdk pejam.

Telingaku seakan mendengar pintu bilikku diselak. Terkejut dengan bunyi tue, saya terus bangkit mendadak. Tersembul muka Uncle Kyle di balik pintu. diorang sudah siap pakai pijama warna biru laut.

Perlahan, diorang hampiri saya dan duduk di tepi katil ku bersebelahan denganku yang terduduk di birai katil. saya jadi tergamam bila diorang masuk macam tuu jer ke bilik saya.

"Sudana sudah makan kot? , " tanya uncle Kyle. Suara dia. Alahai, romantik nya tanya saya macam saya nii bini diorang plak. saya angguk. Malas ingin jawab. "mama ada telefon uncle tadi. Bagi tahu yang diorang sudah selamat sampai kat sana, " beritahunya lagi.

Saya angguk lagi. "Erm. Cam mana dengan last paper tadi? Susah tidak? " tanya uncle Kyle lagi, membuatkan saya sudah tdk senang duduk. nii sudah melampau lah tanya macam2.

Saya sudah ngantuk giler nie. Penat seharian kat luar. "Susah tuu susah lah. Kalau senang cam kacang, bukan exam nama nya. " saya menjawab selamba. saya ingat diorang ingin marah lah saya sebab saya macam kurang ajar kat dia.

Alih alih, diorang ketawa kecil. Menyampah saya tengok diorang cam tue. Mengada ada. ingin tunjuk diorang tuu macho lah tue. jangan harap! , bentak saya dalamm hati. "Kalau cam tue. Keluar result nanti. mmg blh lulus lah nie. " katanya lagi.

"Bukan setakat lulus. Lulus dengan cemerlang punya, " jawabku. Tanpa saya sedar, tangan saya tersentuh tangannya yang kasar. Uncle Kyle terus menggenggam erat tanganku. saya rasa bila tangannya genggam tangan saya yang kesejukkan tue, saya rasa selesa.

Tangan diorang yang suam suam panas tue, memberi keselesaan pada saya yang mmg kesejukkan. saya cuba tarik balik tangan saya dari dipegang uncle Kyle. Tapi, saya tdk berdaya melawan kudratnya yang lebih kuat.

"Tangan Sudana sejuk. Selesa tdk bila uncle pegang? " tanya uncle Kyle. saya geleng kepala, pada hal saya mmang selesa dengan genggaman tangan diorang tue. Tapi, uncle Kyle masih blh senyum lagi.

Walau pon diorang mmg hensem dan gentleman. Tapi saya rasa menyampah sangat tengok muda dia. mngkin sebab saya cemburu bila uncle Kyle jadi milik ibu yang mmg tdk sepadan dengan diorang yang jauh lebih muda.

"Uncle. Lepas kan tangan Sirfah. " rayuku bila makin kuat genggaman tanganku hinggakan dari rasa selesa, saya rasa sakit sebab genggaman diorang terlalu kuat bagi diriku yang hanye awek yang lemah.

Perlahan, diorang melonggarkan genggaman tangan ku tapi masih memegang tanganku, tdk mahu dilepaskan. saya sendiri tdk tahu apa yang bermain di fikiran uncle Kyle sekarang nie. Uncle Kyle mula menginjak ke arahku.

Dari tepi katil, diorang kini duduk berhadapan dengan ku. Dari cahaya lampu meja, saya tengok diorang sdang mengamati saya. Hairan nya. saya tdk halang pon diorang dari berada bersama saya di atas katil.

Dalamm saya menolak, saya merelakan perbuatannya itu. Uncle Kyle mendekatkan bibirnya ke telingaku dan saya dapat rasa dadanya yang bidang itu tersentuh tetek ku yang tdk memakai coli. "Uncle tahu Sudana perlukan uncle malam nie. " bisiknya dengan nada seksi.

Baru lah saya faham maksud diorang kini. "Eh! Mana ada. Sirfah tdk takut pon. Dan tdk perlukan uncle sampai bila bila. " saya menjawab sombong. Uncle Kyle tenang dengan jawapan saya yang kasar itu.

Saya hairan dengan perangai diorang yang bgitu tenang menghadapi telatah ku yang nakal. Tiba tiba, diorang memegang pehaku. Baju tidur nipis saya sudah terselak ke pangkal peha waktu diorang datang tadi.

Saya tersentak bila diorang mengusap lembut pehaku. saya mengetap bibirku menahan godaannya. Mata saya dan mata diorang bertentangan sambiil tangannya menjalar ke celahan pehaku yang putih gebu itu. Kaki ku tergerak ke atas akibat usapan yang merangsang saya.

Tdk pernah saya mengalami keadaan begini. mmg saya agak jahil dalamm bab nii walaupun saya sudah menginjak remaja. Melihat saya yang tdk menolak sentuhannya, tangan ku yang digenggamnya dilepaskan lalu badannya cuba rapat pada badanku.

Muka kami agak rapat bertentangan. Dadanya bersentuhan sekali lg dengan dadaku. saya rasa ada sesuatu sdang menusuk ke perutku. saya pegang benda panjang itu dan wajah uncle Kyle serta merta berubah.

Diorang tundukkan kepalanya bila saya usap benda tue. diorang kelihatan menahan kesedapan yang amat sangat. "Ooohh! " diorang berbisik kesedapan. Rupanya, saya telah memegang batang zakar nya yang telah lama menegang sejak diorang bersentuhan dengan dadaku.

Cepat cepat saya lepaskan, dan wajahnya mendongak semula menatap wajahku yang benar betul dekat dengan muka dia. saya yang bersandar di birai katil tertolak ke belakang akibat ditindih badannya yang besar.

Pinggangku yang ramping dipegang kemas oleh tangannya lalu diorang mengucup bibirku. saya benar betul terkejut dengan tindakkannya itu. Seumur hidup saya inilah pertama kali dicium oleh lelaki. Tanpa saya sedari, saya menendang perutya.

Diorang tertolak ke belakang, dan kesempatan inilah yang saya gunakan utk melarikan diri. saya tdk sanggup menyerahkan tubuhku kepada lelaki yang bukan milikku. Lagipun, bukan kah saya mmg membenci dia? Pintu yang terbuka memudahkan saya melarikan diri dari cengkaman bapak tiriku.

Entah bilik mana yang kumasuk pon, saya sudah tdk ingat. Uncle Kyle mengejar ku ke bilik yang saya masuk. Pintu bilik sudah ku kunci. Air mata bergenang di kelopak mataku.

Saya ketakutan bila pintu bilik diketuk berkali kali. saya mendiamkan diri di atas katil. Tiba tiba, pintu itu terbuka. Uncle Kyle memeluk tubuhnya sambiil merenungku yang ketakutan. saya bangkit semula bila diorang cuba mendekati saya.

Macam mana saya ingin lepaskan diri dari dia? "Kalau Sirfah ingin lari pon. Takkan lari ke bilik uncle dan mama? " soalnya sambiil tersenyum. saya baru perasan yang bilik ini adalah bilik ibu dan uncle.

"Please uncle. jangan buat Sirfah macam nie. " saya mula menangis. diorang mula bergerak ke arah ku, sdang saya cuba menjauhkan diri darinya. Bila diorang makin jauh dari pintu bilik cepat cepat saya cuba keluar dari bilik itu.

Tapi, kali nii tubuhku cepat disambar oleh bapa tiriku. saya meronta ronta mintak dilepaskan. Pelukkan nya erat, agar ku tdk terlepas seperti tadi. dengan mudah diorang mengendong badanku. saya makin liar cuba utk melepaskan diri.

Baju tidur ku terkoyak tanpa ku sedari. tetek kiriku terkeluar dari baju tidurku yang nipis, sdang kan tangan kasar bapa tiriku tersentuh putingku yang tiba tiba menjadi kejang. Badanku dihumban ke atas katil ibu dan uncle Kyle.

Saya cuba menutup tetek kiriku yang jelas memuncak, teransang dengan sentuhan bapa tiriku itu. Uncle Kyle membuka baju pijamanya. Di hadapan ku kini, tubuh sasa seorang lelaki yang bernama Kyle.

Diorang cuba menindih tubuhku yang dua kali ganda kecil darinya. saya meronta ronta bila baju tidurku direntap rakus. "Uncle. jangan. " rayuku, tetaapi tdk diendahkannya. Tubuhku digomol semahu mahunya.

Terasa satu benda panjang menyucuk di celah pehaku yang kebasahan. saya sudah tdk sanggup menghadapi sitiasi itu lagi. Katil tempat tidur ibu ku dan bapa tiriku kini menjadi medan peperangan kitorang.

Bibirku dikucup rakus. Tangannya memegang erat tanganku yang meronta ronta mintak dilepaskan. Lidahnya cuba membolosi mulutku yang terbuka sedikit. Dijolok2 nya lidahnya dengan melagakan lidahku membuatkan saya kegelian sekejap.

Permainan lidah uncle Kyle membuatkan saya makin layu dalamm pelukkannya. Penolakkanku bertukar kepada penerimaan. saya memegang pinggangnya sambiil cuba mengulum lidahnya bagi membalas serangannya terhadap lidah ku. kami bermain main lidah hampir lima minit.

Ternyata unce Kyle hebat ketika di ranjang. Dari mulut, diorang menjalarkan lidahnya ke leherku. "Aaarhh. " saya mendesis kesedapan. Dicium nya leherku bertalu talu membuatkan saya kegelian dalamm keenakkan sambiil mendongak kepalaku bagi memudahkan diorang memainkan peranannya.

Leher ku seakan dijerut oleh tali bila diorang mengulum kuat isi kulitku pada leher. mngkin ini lah yang selalu orang panggil "love bite". saya mengerang kesedapan yang amat sangat.

Kucupan hangat dari bibir nya memberi satu kepuasan yang tdk terhingga. Ketika diorang mula menjalarkan mulut nya ke dadaku, saya mula rebah perlahan lahan. Badanku yang tadi meronta rota inta dilepaskan, kini saya terbaring lemah.

Saya rasa macam ada cecair yang keluar dari kemaluanku. saya berada di celahan kaki Uncle Kyle yang sdang berlutut. diorang memandang ku. saya dapat rasakan. diorang seorang romantik org nya.

Diorang menghadiahkan ciuman pada dahiku dengan penuh kasih sayang. Rambut depanku diselak ke tepi sambiil mengusap lembut pipiku. saya usap lembut dadanya yang berbulu nipis itu. Agak kebasahan dek peluh walaupun bilik ibu berhawa dingin.

Diorang cuba merapatkan badannya ke badanku, dan saya rasa tertindih dek kerna badannya yang sasa dan besar itu. Ciuman di jalarkan ke pangkal dadaku yang separuh terselak. "Hemm. Puting Sirfah sudah menegang. " katanya bila diorang menyentuh tetek ku yang melonjak naik bila tersentuh tapak tangan uncle Kyle.

Saya menggeliat bersama erangan berbaur nikmat itu. tdk tahan dengan erangan saya itu, uncle Kyle terus menjilat putingku hinggakan kebasahan tetek ku. saya memegang erat besi katil sambiil kepalaku bergoyang kanan dan kiri.

Eranganku bertambah bila diorang cuba menggigit putingku. Rambutnya kuramas kuat sambiil menekan nekan kepalanya pada tetek ku yang pejal dan tegang itu. "Ooohh. So good. ! Eeerrmmpphh. Please uncle. " rayuku meminta agar diorang meneruskan gigitannya itu.

Pengalaman pertama dijilat dan digigit pada putingku menjadikan saya tdk keruan dibuatnya. "So. Please make me feel so good Dalmare. ! " jeritku bila diorang mengentel gentel putingku dan meramas ramas tetek ku yang bagaikan buah betik itu.

Saya kelemasan dan lemah longlai diperlakukan begini buat pertama kalinya seumur hidup saya. Tanganku terkulai layu. Uncle Kyle pegang tanganku dan meletakkan kedua dua tanganku ke atas bagi memudahkan diorang menanggalkan baju tidurku.

Saya hanye menurut je keinginan lelaki itu. Bila tali baju tidurku direntap sekali, maka terlerailah baju tidur ku dari tubuhku yang selama ini saya tatang bagai minyak yang penuh.

Cerita Sex Liang Sempit Anak Merangsang Uncle

Entah kemana diorang melontar baju tidur saya pon, saya tdk pasti. Kini saya menjadi perhatian matanya yang agak terkejut dengan rupa tetek ku. Diramasnya perlahan lahan, sambiil membuat pusaran pada tetek ku yang melentik ke atas.

Bila diorang memusarkan usapan ada tetek ku, saya meronta ronta kesedapan sambiil meracau racau tdk sedarkan diri akibat terlalu nikmat. saya agak, pantiku sudah tdk dapat menampung kebasahan yang membanjiri celah kangkangku.

Malu pon ada bila lutut uncle Kyle tersentuh pehaku yang sudah basah dek air nikmatku. Uncle Kyle mula menjilat putingku kiriku dengan hujung lidahnya. saya tergerak ke atas sambiil mengeliat sehabis habisan.

Kepuasannya hanye saya dan diorang yang mengerti. buah dada sebelah kanan ku diramas ramas sambiil mengentel gentel putingku. batang zakar nya terasa tercucuk cucuk pada celahan pehaku. "Uncle. Uuuhh! Noo. Uncle. Eeerrmmss. Hhhaa. " saya memanggil manggil nya diiringi dengan erangan yang mengasyikkan.

Saya mula terasa kesemua air nikmatku seakan akan menghambur keluar dari lubang pantat ku yang berbalut panti itu. Uncle Kyle melepaskan tetek kananku lalu merayap ke taman laranganku. Usapan lembut menyentuh pantat ku kemudian diorang merasa di lurah pantat u yang banjir teruk.

"Hmm. that means, u already climax, " bisik uncle Kyle. dalamm sedar tdk sedar akibat menghamburkan air nikmat tadi, saya bertanya. "Climax tuu apa Uncle? " tanyaku kebodohan. Uncle Kyle mencium bibirku.

"Tandanya. Sirfah sudah mengalami puncak nikmat hubungan kitorang nie. Bila rasa macam sudah terkeluar, bagi tahu lah kat Uncle yang Sirfah sudah cumming atau climax. " ajar uncle Kyle sambiil meraba raba pantat ku.

Antara dengar tdk dengar saya angguk saja. Nikmat yang dberikan oleh uncle Kyle kepadaku malam ini membuatkan saya khayal sekejap. Kemudian, saya dapat rasakan pehaku dikuak perlahan lahan oleh uncle Kyle.

Sedikit demi sedikit saya terkangkang luas yang mana memberi kemudahan pada uncle Kyle utk becelapak di tengah. Malu dengan renungan nya, saya merapatkan kembali pehaku. "Kenapa nie. ? do not do this to me. " pujuk Uncle Kyle sambiil menguak kembali pehaku seluas yang mungkin.

Dirapat kepalanya ke arah celah kangkangku. diorang menjilat jilat pantat ku yang masih berbalut panties pink. Lidahnya menjolok jolok lurah pantat ku. "Usshh aarrgghh. " erangku sambiil tanganku mulai meramas tetek ku sendiri dan sebelah lg mencapai kepala uncle Kyle.

Diorang mulai menarik seluar dalamku sambiil terus mengucup ari ari kepunyaanku. Dan bila mana terbuka je panties maka terserlahlah pantat ku yang nampak timbul tembam dengan bulu yang sedikit sekitar pantat ku.

Saya lihat uncle Kyle tersenyum melihat keindahan lurah pantat ku yang kebasahan. Tanpa melengahkan masa, diorang terus membenamkan muka nya kecelah kelangkangku dan mulai menjilat biji kelentitku. "Argghh ishhs sisshh uuoohh. " saya mengerang lg serentak dengan mengangkat bontot ku.

Terasa air ku bertambah banyaak yang keluar sehingga seluruh mulut dan hidung uncle Kyle telah cukup basah. "Hmm. Taste really good. " katanya sambiil menjilat jilat baki lendir ku yang melekat di tepi bibirnya.

Agaknya, bau airku menyegarkan uncle Kyle serta menyelerakan membuat diorang tambah kuat mahu menjilat pantat ku. Ini lah pertama kali seumur hidupku pantat ku di jilat oleh seorang lelaki dan saya tdk menyangka lelaki yang pertama medapat tubuhku ialah bapa tiriku sendiri.

Diorang teruskan jilatannya sambiil tangannya terus meramas buah dada ku yang asyik berlaga antara satu sama lain bila badanku menggigil kenikmatan setiap kali biji kelentitku di hisap dan disedut berkali kali.

Nikmat tdk terhingga. saya puas dengan layanan istimewa uncle Kyle. Dari perasaan benci, timbul perasaan sayang kepada lelaki yang 14 tahun tua dari saya. Akhirnya. "Aaabbngg unncllee. Aaarrgghh. " serentak itu saya mengepit kepalanya dengan kuat dan tangan ku menekan nekan kepala nya kuat ke pantat ku sehingga saya rasakan hidungnya terbenam dalamm lubang pantat ku membuat uncle Kyle agak sukar bernafas, tanganku sebelah lg memegang tangan nya yang meramas tetek ku dan menekan dengan kuat disitu.

Saya dapat merasakan air hangat seakan akan melimpah keluar dari lubang pantat ku. Lama saya mengepit uncle Kyle sehingga saya mengangkat tinggi bontot ku. Tetiba saya menjatuh bontot ku dan membuka kelangkangku semula.

Sempatlah uncle Kyle bernafas seketika tetaapi belum sempat diorang menarik nafas sekali lg saya terkepit dan bontot ku terangkat tinggi dan menjerit. "Uuunnccllee! Help mee! " setelah beberapa saat baru saya menjatuhkan bontot ku dan melepaskan kepala uncle Kyle dari sepitan pehaku.

Satu keluhan berat keluar dari mulutku "hhaarrhh". Air nikmatku mengalir lg dari lubang pantat ku. saya klimaks kali kedua. saya terkulai layu. Uncle Kyle memelukku unuk mententeramkan perasaan ku yang sudah keletihan.

Tdk sanggup rasanya utk meneruskan perjuangan yang entah bila akan selesai. saya mencium lehernya dan meraba raba bontot nya yang pejal. "I love you. " bisiknya padaku. saya tersentuh dengan ucapan nya itu.

Ku usap belakangnya lalu kubisikkan ke telinganya. "I love you too. " tanpa kusedar saya mengaku yang saya mmg menyintainya sejak mula diorang sah menjadi suami Mamaku. Rambutku yang serabut diusap penuh kasih sayang.

Dalamm itu uncle Kyle menindih tubuhku, kedua lututku dibengkukkan ke atas dan uncle Kyle berada ditengah tengahnya, taman milikku ternganga menghadap uncle Kyle yang mengacu batang zakar nya ke arah lubang pantat ku.

Saya yang tiba tiba tersedar kehendak sebenar uncle Kyle mula merayu mintak jangaan dimasukkan batang zakar nya yang panjang 7 inci itu ke dalamm lubang pantat ku. saya masih belum sedia menyerahkan mahkotaku kepada lelaki yang bergelar bapak tiriku.

Saya takut saya benih uncle Kyle dan saya akan bercambah dalamm rahimku yang subur. Kalau itu terjadi, macam mana saya ingin terangkan pada mama? Sanggupkah diorang menerima yang suaminya mempunyai anak bersama anak awek nya sendiri? saya mula menangis merayu pada uncle Kyle.

Perlahan, uncle Kyle merangkak ke atasku dan mengucup pangkal dadaku yang putih melepak. "Oohh. Uncle. No. Please. " saya menangis di hadapannya. Jelas sekali saya dalamm ketakutan dengan tindakkan yang saya lakukan ini.

Uncle Kyle mengesat air mata yang mengalir di pipiku. saya tahu diorang tdk akan memaksaku melakukan perkara yang saya tdk suka. "Why Sirfah? Tadi Sirfah kelihatan bahagia bersama abang. Kenapa menolak permintaan uncle? Please. Uncle perlukan Sirfah utk melengkapkan saat bahagia kitorang nie, "pujuk uncle Kyle sambiil membelai pipiku.

Pujukkan uncle Kyle membuatkan saya terleka. "Sirfah takut. Uncle suami mama. Kalau benih uncle tersemai dalamm rahim Sirfah. Macam mana Sirfah nanti? " tanyaku tersesak esak. Sebenarnya saya mmg mahu merasai kenikmatan bila batang zakar uncle Kyle masuk ke dalamm lubangku dan kami mencapai klimaks bersama.

Tapi, saya tdk cukup yakin dengan tindakkan ku meniduri uncle Kyle. "Then. Uncle akan bertanggung jawab. ibu Sirfah tdk kan tahu perkara ini. Abang akan carikan ikhtiar utk Sirfah. Uncle akan beri nama abang kepada anak kitorang nanti. " pujuk uncle Kyle.

Saya yang termakan pujuk rayunya mengangguk dalamm terpaksa. Uncle Kyle kemudiannya merangkak menuruni celah kangkangku yang terbuka luas. Taman larangan ku ternganga menadah batang yang mengacu ke arahnya, uncle Kyle sengaja menggesel kepala batang zakar nya yang berkilat itu ke arah celah yang terbuka supaya kepala tersebut bertambah licin akibat cecair yang melilih dari rongga ku yang keghairahan, geselan tersebut menimbulkan rasa makin sedap buat ku.

Erangan kuat terkeluar dari mulutku. Uncle Kyle tdk gelojoh utk menghunuskan senjatanya ke dalamm alat sulit ku. saya mula hilang sabar utk menikmati nikmat bila diorang cuba melengah lengahkan tujahan berbisa batang zakar nya itu.

"Unncllee. Pleasee. Hurryy. Let it come in my pussyy. " rayuku tanpa sedar meminta bapak tiriku sendiri segerakan menyetubuhinya. "Come down honey. We play our game slowly and smooth. " bisik uncle Kyle ditelinga ku dengan nada yang berahi.

"Hold on Sirfah. Abang ingin masukkan" bisik uncle Kyle sambiil menggomol tetek ku. Tanpa lengah lengah lg saya menggemgam alat kelakiannya dengan mengarahkan kelubukku yang telah sedia menanti, dengan perlahan uncle Kyle menekan senjatanya ke dalam.

Lantas bibir ku dikulumnya serentak tetek ku diramas diikuti menambah tekanan ke arah lubang yang sempit. Uncle Kyle ketika itu berkerut dahinya bila diorang dapat merasakan kehangatan lubuk yang telah sebahagian ditembusi senjatanya walaupun sempit namun dapat ditembusi kerna ruang tersebut berlendir dan bengkak, uncle Kyle cuba menambah tusukan, sesuatu telah ditembusi membuatkan saya mengaduh.

"Aduh. Sakit. Uncle. Please. You hurt me. " lantas saya menolak tubuh uncle Kyle yang menindihku serta merapatkan peha agar tdk ditikam lagi. "Please open it. Honey. You will not feel hurt anymore. " rengek uncle Kyle membujukku.

"Sakit uncle. " balas ku yang sudah tdk dapat menikmati keenakan dibelai lelaki sebagaimana tadi. Pedih celah kelengkangku direjah oleh senjata bapak tiriku masih dirasainya tapi saya cuba juga membukakan kelengkangku utk uncle Kyle menambah benamannya ke dalamm lubukku walaupn kesakitan dirasai akibat rayuan dan pujukan uncle Kyle.

Kulihat uncle Kyle bgitu bersemangat tapi berhati hati menghunus senjatanya supaya saya tdk terlalu sakit. diorang melakukan aktiviti menyorong tarik perlahan hnya setakat separuh sahaja, sementara itu bontot saya diramasnya manakala kedua tetek ku menjadi uliannya, mulut ku dikucupnya membuatkan saya bagaikan tdk bernafas membiarkan diriku digomol dan dipaku oleh uncle Kyle.

Uncle Kyle merasa terlalu nikmat walaupun senjatanya tdk sepenuh meneroka lubang kemaluan anak tirinya ini, nafsu membuak buak. saya tdk merasa nikmat sebalik menahan kepedihan celah kelangkang yang dicucuk, walaupun uncle Kyle bgitu lancar mencucuk kelangkangku.

Daripada merasa sakit, saya kembali ke keadaan normal orang bersetubuh. Kenikmatan yang dirasai akibat tujahan batang zakar uncle Kyle yang panjangnya 7 inci itu membuatkan saya hilang pedoman, hilang kewarasan ku selama ini dan juga saya lupa yang kini saya sdang bermadu kasih dengan bapak tiriku sendiri.

Pantat ku terasa sengal bila batang zakar uncle Kyle ku kemut dengan rakus, saya harap uncle Kyle faham yang saya tdk mahu batang zakar nya dicabut keluar waktu itu.


Cerita lucah Liang Sempit Anak Merangsang Uncle
  • Mngkin menyedari saya masih berupaya mengemut batang zakar nya, uncle Kyle kembang kembangkan kelopak cendawannya agar batang zakar nya itu membengkak dalamm pantat ku. saya menahan kesedapan yang diterima dari uncle Kyle.
  • Saya pejam mata kuat kuat sambiil badanku menggigil gigil bila kelopak cendawan uncle Kyle mengembang dan mengucup dalamm pantat ku. saya kegelian. Bahuku dipegang kuat oleh uncle Kyle, cuba menahan saya daripada terus menggigil yang menyebabkan diorang hilang rentak.
  • Tapi, saya tdk peduli, apa yang kurasakan ini lebih membuatkan saya lebih bertenaga utk melawan pegangannya yang mmg kuat itu. Perbuatan uncle Kyle itu itu membuatkan pantat ku kian bertambah kuat kuncupannya.
  • Dan kemutan itu makin kerap dan berulang laju. Kini saya dapat merasa yang uncle Kyle mengeluh kesedapan bila batang zakar nya ku kemut kuat kuat. saya takkan benarkan ia tercabut dari tubuhku.
  • Saya dapat melihat wajah hensem uncle Kyle berkerut menahan nikmat yang saya berikan padanya. Kadang kadang, diorang mengetap bibirnya. Akhirnya tubuhnya turut menggigil penuh nafsu sepertiku tadi. saya sempat tersenyum melihat uncle Kyle kian lemah dengan perbuatan saya mengemut batang zakar nya.
  • Kemudian saya menutup mataku. kami mengayuh dengan penuh bertenaga. saya peluk dpinggangnya dan saya menggerakkan tubuh kami atas bawah agar batang zakar nya tdk lari dariku. Nafasku makin cemas.
  • Tapi, orang berpengalaman seperti uncle Kyle membuatkan saya kagum dengan sikapnya yang lebih matang dalamm menangani situasiku kini. Lalu, biji kelentitku digentel dengan laju dalamm keadaan batang zakar nya masih terendam kuat dan padat dalamm lubang pantat ku yang kian rakus kemutannya.
  • Tdk semena mena kemudian saya melonjak sedikit. Nafasku terhenti helaan. Kemutku menyepit. Aklu dapat rasa basahnya batang zakar nya uncle Kyle di dalamm lubangku. saya mengetap bibirku. Dahiku berkerut merasakan kemuncak berahi yang amat ladat.
  • Lama. Hampir tiga empat minit, mencecah lima minit. Dan sudahnya, gelinjatku tenang semula. Dadaku mulai berombak semula. Nafasku terhela lesu. Dan bibirku tdk diketap lg tapi saya mahu membicarakan sesuatu dengan uncle Kyle.
  • Pantat ku berdenyut perlahan dan basah. Perlahan lahan saya membuka kelopak mataku dengan perasaan malu. Tadi saya menolak, sekarang lain yang jadinya. "Got it. Honey? " Tanya uncle Kyle.
"Yes honey. I got it. Ooohh. ! I feel so horny. " balasku dengan suaraku yang serak akibat terlalu lama menjerit kesedapan. Kakiku terdampar luas menguak selepas tadinya sewaktu mencapai tahap berahi, ianya terkancing rapat.

Liang Sempit Anak Merangsang Uncle kisah sex, cerita blue Liang Sempit Anak Merangsang Uncle, seri lucah malay Liang Sempit Anak Merangsang Uncle

Liang Sempit Anak Merangsang Uncle


Tiba tiba uncle Kyle mendakapku erat dan dalamm keadaan batang zakar nya masih terbenam rapat dalamm pantat ku, diorang berpaling posisi dengan susah payah sehinggakan akhirnya, kini uncle Kyle pula berada terlentang di bawah dan saya duduk di atas.

Posisi itu membuatkan batang zakar uncle Kyle makin terasa menyucuk dan menyenak di dalamm pantat ku sehingga menganjak pintu rahimku yang berbonggol pejal. Tiba tiba saya rasa bgitu malu sekali ketika itu kerna bapak tiriku dapat melihat tetek ku yang subur gebu, perutku yang slim, pinggangku yang ramping, dan semak halus di bawah perutku yang kini menelan sepenuhnya tongkol keras batang bapak tiriku ini.

Saya sentuh perut uncle Kyle yang berotot pejal itu. saya usap dengan rahimku masih bersatu dengan batang zakar uncle Kyle yang tajam dan keras itu. Uncle Kyle merenungku dalam.

Saya tahu diorang bgitu kagum dengan keindahan tubuhku yang kini menghadapnya yang sdang berbaring. "How do you feel rite now? If you really want to give up. Terserah lah. Uncle tdk mahu memaksa Sirfah. " katanya perlahan.

Kami bagaikan pasangan suami isteri yang bahagia. mmg saya amat bahagia sekarang nie. Uncle Kyle memenuhinya dengan perasaan yang tulus ikhlas. "Kalau Sirfah tdk suka, terserah pada Sirfah. Uncle tahu Sirfah mmg inginkan perhatian daripada uncle selama ini. hnya uncle tdk berkesempatan bersama dengan Sirfah. Kalau Sirfah tdk suka, uncle tdk layak menghalang kehendak Sirfah sebab uncle sudah berada di bawah. " Uncle Kyle sengaja ingin menguji emosiku ketika ini.

Diorang tahu yang saya mula menerima keindahan yang kami kecapai tadi. mngkin diorang inginkan kepastian samada mahu meneruskan lg atau berundur dari medan perang ini. Ku lihat, uncle Kyle mendepangkan tangannya dan meluruskan kakinya sambiil merenung tepat ke mata ayu ku.

Diorang terus meneran mengembangkan kelopak cendawannya supaya meregang memadatkan ruang dalaman pantat ku supaya saya terus merasakan tekanan yang memberangsangkan. Perlahan lahan saya mengangkat pinggulnya melepaskan batang zakar yang ditelan oleh pantat ku.

Kelihatan licin kulit batang zakar uncle Kyle itu diselaputi benih ku tadi. Keruh dan lendir. dat yang menikmatkan. Dan saya btl benar terasa kecundang sebab terpaksa juga saya melepaskan batang zakar uncle Kyle itu dalamm keadaan yang bgitu berat melepaskan kepala cendawan bapak tirku yang kejang membesar itu.

Plop! Terlepas dari pantat ku dan saya terus berbaring meniarap dengan kepala terteleng ke arah yang bertentangan dari bapak tirku ini. Uncle Kyle tersenyum. saya nekad utk mengharungi malam ini bersamanya.

Melihat saya berbaring disebelahnya, uncle Kyle dapat mengagak yang saya telah mengambil keputusan yang nekad berhubung hubungan kami berdua. saya mahu meneruskan perjuangan kami yang belum selesai. Diambilnya minyak baby oil Johnson yang terletak di meja sebelah katil.

Lalu dituangkannya minyak itu ke pinggulku sehingga mengalir turun ke alur pantat ku. Kemudian digosokkannya minyak itu penuh menyelaputi pinggul ku yang keras dan pejal itu. Dan sekali sekala diorang melajakkan jarinya itu ke pantat ku yang masih menginginkan tusukan tumpul batang zakar nya yang setongkol 7 inci itu.

Perlahan lahan dan berhati hati diorang naik merangkak memanjat ke belakang ku lalu menindih. Batang zakar nya diletakkan di alur pinggul ku yang pejal itu. saya berdiam membiarkan. saya mahu diorang meneruskan dengan membiarkannya tanpa bantahan.

Uncle Kyle gesel dari bawah ke atas. Bila zakar nya mengena celah peha ku, ianya kurasa memukul sedikit pintu jubur dan pintu pantat ku secara bergilir sebelum dilayangkan semula naik ke alur pinggul ku.

Lama juga uncle Kyle berbuat macam tue. saya menahan kesedapan. Mataku terpejam rapat setiap kali batang zakar nya digesel atas bawah dan memukul jubur ku dan pintu pantat ku.

Tanpa di suruh, saya tertonggek pinggulku kepada uncle Kyle yang menindih tubuhku. saya tunjukkan kepadanya rekahan pintu pantat ku yang sudah basah diminyakkan olehnya tadi dengan baby oil Johnson tadi.

Dengan agak gelojoh, pantas uncle Kyle merendamkan kembali kepala cendawannya masuk melalui liangku yang indah lg nikmat itu. Berdesup masuk dengan lebih mudah dari pertama kalinya. saya pegang dengan kuat kuat birai besi katilku.

Saya memberikan tindak balas berlawanan bagi membantu uncle Kyle menelan batang zakar nya supaya tertujah lebih jauh lg ke dalamm pantat ku. Uncle Kyle sorong perlahan lahan, kemudian tarik sedikit, kemudian sorong lg dan tarik lagi.

Pada setiap kali sorongan masuk, saya melonjak ke belakang ke arah uncle Kyle, pada masa sorongan tarik keluar, saya makin menganjak ke arahnya kerna tdk ingin batang zakar nya terkeluar dariku.

Lalu diorang memulakan gerakan sorong tariknya dengan konstan dan konsisten, mengikut rentak ku yang sudah naik berahi semula menerima asakan demi asakan dari tenaga batang yang sungguh besar dan panjang, dan memenuhi keperluannya ketika itu.

"You like it Sirfah. ? " uncle Kyle sengaja mengusik. Tapi saya tdk mampu membalas usikkan itu dan hanye melepaskan keluhan manja anak kecilku yang seakan menagihkan belaian yang lebih merangsangkan dari semua itu.

"Emm. Emm. Ooouuhh. " itu je yang keluar dari bibirku yang basah dijilat berkali kali oleh lidahnya. Sekejap kemudian diorang melajukan henjutannya. Dan keluhan ku kian makin laju seperti tempo tekanan yang diberikan.

Makin ianya laju, makin saya tdk karuan. Bunyinya seperti enjin sangkut namun kuasa enjinnya Ferrari pulak. Bila uncle Kyle santak habis ke dalam, terasa pinggulku yang pejal dan empuk itu menganjal menolak zakar nya.

Dan itu merangsangkan uncle Kyle utk makin mengganas. Rambutku di tariknya kuat. saya mengerang. Pinggulku diramasnya. saya merengek. Pinggulku ditamparnya. saya mengaduh. Dan kemudian. "Ahh ahh ahh ahh ahh. Eieiikkhh. " saya mula mengejang dan menggelinjat sehingga kepalaku terlonjak ke belakang sdang kan kakiku kian rapat menjadikan kemutan pantat ku jadi sendat dan mengetat menggrip zakar uncle Kyle.

Saya berada di kemuncak kedua. Tapi, uncle Kyle masih beraksi selamba. Sepanjang lima minit saya menikmati orgasm yang panjang tdk berhenti itu, uncle Kyle terus mengepam laju memberikan kepuasan batin kepada ku, kepuasan yang pertama kali saya nikmati dari bapak tiriku sendiri.

Kepuasan yang dicapaiku adalah tahap optimum. Tiada bandingan. Batang zakar uncle Kyle masih basah digenangi kolam ku yang membasah oleh cairan keruh kenyal dari terbitan mata air berahi kemuncak indali dari dalamm pantat ku.

"Emm. " nafas saya lega semula namun masih lg saya dapat merasakan keladatan kerna pergerakan konsisten bapak tiriku yang masih belum menunjukkan tanda tanda kemuncak berahi jantannya. saya makin hilang kesabaran mahu merasai benih jantan bapak tiriku walaupun saya tahu akbiat yang bakal saya terima nanti.

Saya mahu merasa bagaimana nikmatnya bila benih bapak tiriku bercantum dengan benihku pada masa dan pertemuan yang serupa. saya mahu bila uncle Kyle terpancut, saya juga terpercik. saya mahu uncle Kyle kejang, saya juga mahu erang sama.

Saya ingin uncle Kyle menggelisah kerna saya juga mahu menggelinjat sama. Tapi saya malu hendak bertanya bila uncle Kyle akan kemuncak bersama sama denganku. Perlukah saya berterus terang dengan uncle Kyle kehendakku? Agaknya bagaimana reaksi uncle Kyle bila saya inginkan diorang sampai ke kemuncak syahwat bersama saman denganku.

Agak stlah lega dari klimaks keduanya, uncle Kyle cabut kembali zakar nya. Kali ini saya tdk terkejut. Dan tdk menghalang atau menahan. Sebab saya tahu saya akan menerimanya lagi.

Perlahan lahan saya merangkak. Dan kemudian berpaling kepada uncle Kyle yang tersenyum manja kepadaku. Pangkat bapak tiri bagiku, hilang seketika. saya duduk merengkok dekat kepala katil. Tapi kakiku dilipatkan mengangkang selepas duduk di atas bantal.

Melihat reaksi ku bgitu , uncle Kyle faham dengan fesyen ku ini. Dan tanpa banyaak kerenah terus memenuhi kekosongan ruang di antara celah kelangkangan saya yang kian memberontak. "Boleh? " Tanyanya sebelum mengasak masuk.

Saya menggeleng sambiil tersenyum penuh makna. saya pegang batang zakar uncle Kyle lalu ditarik naik ke atas. Uncle Kyle terdorong sehingga berdiri dengan batang zakar nya tersua ke mulut ku.

Diasaknya perlahan sehingga saya dapat mencapai lidahku yang tajam ke kepala cendawannya. ngap! Seinci tenggelam dalamm mulutku. Dan saya menikmati jus jus buah buahan yang tadinya terpalit dari pantat ku ke batang zakar uncle Kyle.

Hmm. Sedap rasanya bila sperma kami berdua dicampur. Tiada lg perasaan geli utk menikmati air jus hasil nafsu syahwatku bersama bapak tiriku ini. "Sedapnya Sirfah. Emm. Pandai Sirfah. Sedut Sirfah. sedut kuat sikit. " Uncle Kyle memberikan pujian perangsang kepadaku utk memberi galakan berterusan yang sudahnya memberikan hasil yang baik kepada kaedah kuluman vakum yang ketat itu.

"Mmm. Mmm. " saya tiba tiba terasa tercekik dan terbelahak bila kepala cendawan itu menutup tekakku sehingga menyukarkanku bernafas namun kemudian saya cuba adjust. Dan dapat menerima hampir tujuh inci itu dalamm mulut, mencecah tekak ku.

Uncle Kyle mengepam bila tangan ku penat. Bila kepalaku makin lesu, uncle Kyle mengepam lg bagi membantuku. saya hanye perlu sedut vakum. Uncle Kyle cuba usahakan segalanya demiku. "Mmm. " saya rasa lemas.

Kupandang tepat ke wajah bapak tiriku sambiil menggeleng. Dicabut zakar nya semula lalu turun mencelapak antara celah kelangkangku. "Sirfah sudah basah lenjun nie. " usik Uncle Kyle sambiil tersenyum.

Pantat ku kebasahan dek kerna rasa berahi yang amat sangat. Tanpa banyaak lengah, Uncle Kyle memacu batang zakar nya ke arah lubangku. Pendayung direndam. Kemudian mulai diasak masuk semula ke dalam.

Tapi saya terasa kurang selesa. "Kejap uncle. " rayuku sambiil menahan dada tiriku. "Kenapa Sirfah? " Uncle Kyle manja sekali melayani anak tirinya ini. mintak apa je pon pasti dibaginya.

"Lenguh lah uncle. " saya beralih mendekati tebing katil. Pinggulku diletakkan benar betul di tebing tilam. Kakiku terjuntai ke bawah sehingga tapak kakiku mencecah ke lantai. saya menguak luas kelangkangku.

Uncle Kyle turun ke lantai. Di lututkannya kaki mencium pantat milikku sepuas hati. Dijilat dan dikemamnya biji kelentit ku yang memerah, sebelum berdiri mengacu senapangnya semula. saya menguak kaki luas luas sambiil menguak kelopak mawarku dengan jari tangan kedua belah menunjukkan pintu pantat ku yang sedikit terbuka.

Slow slow bapak tiriku meletakkan kepala cendawannya. saya pula membantu dengan menggunakan tangan kiriku. Dipacukannya ke liang. Sehinggalah bapak tiriku menerjah ke dalamm barulah saya melepaskannya. Masa Uncle Kyle mulai mengepam, saya memautkan tanganku ke leher Uncle Kyle.

Merengkok badanku sambiil ditujah laju oleh bapak tiriku dengan penuh nikmat. tidak ada rasa yang lebih bagus dari pertemuan dua alat kelamin itu dalamm posisi itu. Geselan kulit batang yang keras berurat itu dengan dinding pantat yang penuh menyimpan urat sensitif segala rasa geli dan berahi, membuatkan saya tdk karuan haluan.

Kepala cendawan Uncle Kyle juga menyimpan urat geli berahinya namun kematangan Uncle Kyle membuatkan diorang mudah mengawal urat geli berahinya supaya tdk cepat membawa diorang ke penghujung upacara. "Uncle. Ooohh. " saya mulai berkata kata dalamm mimpi nyata.

"Kenapa Sirfah. " Uncle Kyle merenung rapat matanya ke tetek ku yang bergetar kencang selaras dengan kelajuan zakar nya yang mengepam. "Cepatlaa. " ringkas jawapanku. "Awal lg sayang. " Uncle Kyle memujuk.

"Sirfah tdk tahan. Uncle. Hemm" "Hem? " "Sirfah ingin sekarang. " "Sekarang? Takkan cepat sangat? " "Dahh. sudah sejaamm. " "tidak suka lama? " Uncle Kyle cabut zakar nya lalu mengetuk ke biji kelentit ku utk mengimbangi rasa sedapnya.

"Nakk. Tapi nanti buatlah lagii. " Uncle Kyle tersenyum. "Baiklah. Kejap lagi. Ya sayang" Uncle Kyle memasukkan semula zakar nya ke dalamm pantat ku yang bgitu mudah memberikan laluan itu, namun masih bgitu sempit utk digeledah oleh bapak tiriku.

"Kita naik atas Uncle. , " saya mengajak bapak tiriku mengesot semula naik ke atas. zakar nya tercabut semula. saya naik menelentang menggalas bontot ku dengan bantal. Uncle Kyle naik merangkak mencelapak tengah kelangkang.

"Cantik. " puji Uncle Kyle melihat pantat ku. Tapi saya sudah tdk sabar. Jariku mengutil ngutil biji kelentitnya dalamm keadaan yang paling mengghairahkan "Please hurry. Uncle. " cepat cepat saya menarik tangan bapak tiriku.

Uncle Kyle itu terdorong mendepang tangan antara rusuk kanan kiri ku. saya merangkul pinggul Uncle Kyle dengan kakiku seraya memberi bukaan luas dengan jariku supaya batang zakar Uncle Kyle dapat menyelinap dengan mudah.

"Lembut? Kasar? " Tanya Uncle Kyle. saya hanye melayukan pandangan matanya. Kelopak mataku mengecil. Sedikit demi sedikit Uncle Kyle memainkan peranannya sekali lagi. diorang mengambil posisi sedap. dengan kaki celapak katak, peha ku di atas pehanya, Uncle Kyle mula maju.

"Ahh! " saya mengerang manja menerima kemasukan batang zakar uncle Kyle. Liang pantat ku membuka perlahan. Seinci menjelajah masuk. "Uncle. " saya memanggilnya lemah. "Kenapa? " Uncle Kyle berhenti mengasak.

"Sedaappnyaa. " saya melepaskan kelopak mawarku bila kelopak cendawan Uncle Kyle sudah ditelan oleh pantat ku yang tercungak tinggi atas galasan pinggul di bantal. "Lagi. " seinci lg masuk, tinggal lima lagi.

Saya cuba menahan geli bila Uncle Kyle menggentel biji kelentitku. saya cuba menahan tangan Uncle Kyle dari meneruskan gentelen itu namun Uncle Kyle tetap beraksi bagi menerbitkan segera berahiku.

"Masuklaah laagi. " saya merintih manja. Bibirku mengetap erat menahan rasa yang indah itu dari bgitu cepat menghanyutkannya ke inderaloka. Seinci lg menerjah. Tinggal empat inci lg utk memenuhi hajatku.

"Padatnyaa. " saya menggelinjat menikmati asakan perlahan dan teratur dari peparangan terancang itu. Seinci lg ditolak perlahan ke dalam. saya dapat merasakan liang dalamm kepunyaanku yang makin mengecil itu kian menghimpit kebesaran kepala cendawan bapak tiriku.

Tinggal tiga lagi. pantat ku terasa makin lincir. "Uncle. Sirfah tdk tahan uncle. " saya makin mengeluh dalam. Keindahan ini tdk mgkin dapat saya kecapi dari mana mana lelaki.

Uncle Kyle menolak lg seinci ke dalamm membuatkan tinggal lg dua inci. saya terasa mahu mengemut tapi saya cuba menahannya. Batang zakar bapak tiriku terasa bgitu besar lg mengembang dan mengeras di dalamm pantat ku.

Terasa lebih besar dari yang tadi. Atau sebenarnya saya terasa bgitu ghairah amat dengan nikmat yang hendak dicapai dengan Uncle Kyle sekejap lg bersama sama bila Uncle Kyle menyemburkan benihnya ke dalamm pantat ku yang turut akan bersama memercikkan benih utk ditemukan dengan benih Uncle Kyle "Santak uncle. dalamm lagi. " saya merayu rayu.

"nah! " dupp! "Aahh! " saya seperti orang yang kena hysteria bilabatang zakar bapak tiriku menyantak kuat lubang pantat ku ytang mengemut kuat. "Yeaasshh! " clop! clop! chlup! Berdecap decip bunyi hempapan dan ganyahan batang zakar Uncle Kyle keluar masuk liang sempit ku yang kesat kesat licin itu.

Hangat dan merangsang. "Laju lagi. Uncle. Laju. Dont give up! " saya menjungkit jungkit pinggulku hendak merasakan santakan yang lebih ganas. "Sempitnyaa. " ucap Uncle Kyle tdk pernah merasa reaksi sebegitu rupa dariku.

Saya sudah kemaruk sangat! saya tdk sangka bgitu indah sekali peperangan antara saya dan bapak tiriku. Lima inci tarik, enam inci membenam. Seakan tumbuh seinci. Tarik enam, simpan satu, masuk tujuh jadi lapan.

"Uncle! " saya mengejang serta merta. "Kenapa sayang. ? " Uncle Kyle terus mengasak laju macam kereta lumba yang baru kena minyak pelincir baru. "Cepat uncle. Sirfah tdk tahan. Help me please. " Milah makin tdk tentu arah bila Uncle Kyle gigit puting tetek ku dari sebuah ke sebuah.

"Do not do this to me! " saya menjerit lagi. Agaknya rumah sebelah pon blh mendengar jeritan kesedapan yang saya nikmati nie. "Relax. " Uncle Kyle memujuk. "No. I cannot. Please uncle. Sirfah ingin sekarangg! " saya mmg sudah tdk tentu arah lg sebab saya sudah bertahan bgitu lama.

Saya menahan percikan benihku dari tadi. saya menahan pancaran berahiku yang menggila dari tadi. saya sudah makin hampir ke pantai berahi yang indah. hnya saya tinggal hendak terjun ke laut utk berenang ke tepian sahaja.

Tinggal Uncle Kyle utk mengemudikan nafsuku ini. "Uncle. do not leave me alloonnee. ! " saya menarik narik kemasukan batang zakar uncle Kyle sambiil merapatkan pehaku supaya laluan Uncle Kyle jadi lebih sempit.

Asakan kian laju. Bantal galas dipinggul sudah terbang entah ke mana. Cadar sudah bersepah bertebaran ke lantai. tidak ada apa lg yang ingin diingati oleh kami berdua kecuali mengecapi kemuncak berahi mereka bersama sama.

"Sirfah. " Uncle Kyle tdk tahu hendak laju mana lagi. Gear lima sudah masuk. sudah pon berpindah ke gear tinggi lori kontena. Sorong tariknya sudah hilang tempo. Peluh membasah di merata rata menitik nitik ke tubuh dan muka Milah.

Peluh di celah kelangkang menambahkan kelinciran. "Unncclee. Sirfah sudah ingin hampir nie. " saya menggentel kelentitku yang kebasahan. "Sabar Sirfah. Uncle jugaa. " Uncle Kyle sudah tdk tahan sama terikut ikutkan berahiku.

"Cepat Unclee! " "Sirfah. ! Sempitnya lubang Sirfah. " Uncle Kyle menindih badanku. buah dada ku menjadi pelantar kusyen yang empuk di dada uncle Kyle. Dipeluk tubuhku sampai ke belakangnya.

Lagi laju diorang mengepam, lg kuat pelukannya itu. saya sendiri sudah mencakar cakar Uncle Kyle di belakangnya dengan kuku ku yang panjang. Agaknya Uncle Kyle terasa calar dan melukakan.

Tapi saya dapat agak Uncle Kyle sudah naik stim. Uncle Kyle juga makin sampai. kami berdua sudah dekat ke penambang. Laut bergelora kian kencang. Ombak yang memukul ke pantai berulang ulang membanyak buih dan busa di tepian.

Licin. Enak. Empuk. "Sirfah. ! " kerandut dakar Uncle Kyle berdenyut mengepam cairan benih yang likat dari kilangnya naik melalui salurnya. "Unccllee! " saya mengemut kian kuat dan kencang.

Badanku menggigil kuat akibat kesepana yang amat sangat. "Sirfah. This is it. " Uncle Kyle bisik ke telinga sambiil meneran. pantat ku mengemut kuat. Rasa macam melekat. Rasa bergelen gelen benih Uncle Kyle memenuhi ruang dan memancut di dalam.

"Sirfah. Uncle tdk pernah rasa pancaran sebegini. " bisiknya ke telingaku. saya tersenyum bila diorang meluahkan isi hatinya. saya pula seakan akan menyedut nyedut sperma bapak tiriku masuk ke dalamm rahimku stlah bertemu dengan percikan madiku sendiri.

Basah seluruhnya. tidak ada yang lebih basah dari mandian peluh dan mandian mani kami berdua. saya dan bapak tiriku tercungap cungap kelesuan. tdk pernah dirasakan keladatan yang sebegitu indah.

"Uncle. Sedap nya. You are great. , " "Sirfah pon hebat walaupun this is your first time. " balas Uncle Kyle sambiil zakar nya terus kekal keras terendam stlah habis melepaskan saki baki maninya dalamm pantat ku.

Kalau kena gayanya, saya bakal mengandungkan anak bapak tiriku sendiri yang akan menjadi cucunya. Walaupun saya bersikap enggan menyerah pada mulanya, namun dengan 1001 penyerahan yang wujud di lubuk hatiku, saya lihat Uncle Kyle sangat puas.

Kami saling serah menyerahkan dengan keadaan yang sungguh mengasyikkan. Kali ini amat luar biasa. Kali ini berbeda dari yang pertama tadi. Amat luar biasa perkongsian kita. Amat nikmat bagi Sirfah yang menerima dan jelas juga amat nikmat baginya yang memberi.

Nikmat kitorang berdua. untuk kita. dalamm saya mendakapnya erat erat itu, tanpa saya sedar. saya meletakkan muka ku ke bahu tengkuk Uncle Kyle. Seakan akan tdk ingin melepaskan bapak tiriku.

Waktu itu, kitorang seumpama sudah sebati. kami terdampar! Lesu. Lesu. tidak lg bermaya lagi. Kini kitorang longlai. kami terus berpelukan. Erat erat. Perlahan lahan, bagai angin kencang, suasana kembali reda.

Uncle masih mendakap ku. Uncle balikkan tubuh ku telentang. kami berpaut antara satu sama lain. kami mahu sama sama kembali ke dunia kitorang yang penuh sadar. kami ingin sedar bersama.

Kami mau seiringan kembali kedunia sebenar. Seiringan dalamm dakapan yang penuh nikmat dan satu rasa. batang zakar uncle masih lg dalamm pantat ku. Uncle Kyle seakan dalamm keadaan terlena.

Begitu juga diriku. saya tdk tahu berapa lama saya dalamm keadaan bgitu. Umpama satu perjuangan, kitorang sama sama seperjuangan. kami sudah memenangi pertarungan itu. Sama sama menang. Berjaya. Terhasil.

Berhasil menikmati suatu keindahan yang tdk mgkin dapat diceritakan. kami terlena dalamm dakapan itu. Berpelukan. kami masih telanjang. Terkapai. Terlena dan tertidur. Sebelum terlena, saya terfikir, bagaimana saya dapat melakukan hubungan asamara tadi? Uncle Kyle nampak cukup puas bersetubuh dengan Sirfah! Sirfah mencapai klimaks orgasma bertalu talu.

Kami btl benar bersatu. !
Liang Sempit Anak Merangsang Uncle ***
Liang Sempit Anak Merangsang Uncle,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Liang Sempit Anak Merangsang Uncle kisah sex, cerita blue Liang Sempit Anak Merangsang Uncle, seri lucah malay Liang Sempit Anak Merangsang Uncle, porn, erotic Cite Blue, Liang Sempit Anak Merangsang Uncle


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/