Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #2

March 19, 2016, in category , , , ,
Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #2 | Hari itu peluang utk Benna bertindak terbuka begittu luas. Dunnde datang ke rumahnya utk bercuti selama tiga hari di Kuala Lumpur. Secara kebetulan, suaminya, Datuk Zumman baru jer berlepas ke Hong Kong bagi menguruskan perniagaannya. Di samping itu, Datuk Zumman juga akan menghadiri Simposium Perniagaan.

Stlah menyiapkan sarapan utk adik iparnya, Benna terus masuk ke bilik. diorang perlu mengemaskan dirinya terlebih dahulu sebelum turun semula ke bawah utk bersarapan bersama-sama dngn Dunnde, adik iparnya itu.

Benna menyemburkan perfume ke seluruh tubuhnya dan bau yaang harum semerbak segera menerjah lubang hidungnya. diorang berbangga krn dapat menghidu bau yaang harum dan wangi begittu. diorang juga dapat menjangka bahawa adik iparnya juga akan terpikat dngn keharuman perfume yaang digunakan olehnya itu.

Benna sengaja tdk berbaju. diorang lebih senang berkemban sahaja. Coli juga tdk dipakai olehnya. Separuh daripada payudara nya tersembul keluar apabila kain batik Jawa harga mahal itu diikatkan pada dadanya.

Benna juga tdk memakai seluar dalamm dan diorang merasa lebih selesa begittu. Benna udah membulatkan tekad utk menggoda adik iparnya pagi itu. diorang yakin bahawa buaya mana yaang tdk akan menolak bangkai.

Diorang yakin Dunnde akan terpesona bila melihat batang tubuhnya yaang padat dan gempal itu. diorang juga begittu yakin bahawa iman Dunnde udah pasti akan bergoncang bila melihat jubur nya yaang bulat dan berisi itu dan diorang begittu pasti Dunnde udah tentu akan berhajat utk melihat lebih jauh lagii kecantikan tubuhnya.

Benna tersenyum puas. Benna udah dapat menduga bahawa Dunnde pasti akan menggigil bila terpandang lurahnya yaang putih-bersih tanpa dilindungi oleh seurat bulu. diorang yakin Dunnde akan lebih selesa menikmati hidangan begittu dan utk itu sewaktu bangun dari tidur pagi tadi diorang terus mencukur bulu cipap nye yaang tumbuh subur di sekeliling lurahnya itu.

Dari pengalaman yaang pernah dilalui oleh Benna, orang tua macam Datuk Zumman pun tdk akan dapat bersabar nila melihat jubur nya yaang besar dan bulat itu. Datuk Zumman juga tdk dapat bersabar bila melihat lurah Benna yaang tembam dan bengkak macam busut kecil di kaki bukit.

Datuk Zumman akan lebih cepat bergelora bila melihat lurahnya yaang tembam itu ditebas dan dibersihkan. Benna mmg begittu arif tentang kehendak orang lelaki. Sama ada lelaki itu tua atau muda semuanya sama sahaja.

Mereka akan lebih cepat merasa gian bila melihat wanita yaang mempunyai jubur yaang besar dan bulat macam jubur nya itu. Orang lelaki juga akan cepat luntur imannya jiika mereka melihat payudara wanita yaang besar, keras dan tegak kukuh di dada.

Dunnde juga seorang lelaki dan menurut perhitungan Benna, Dunnde juga pasti mempunyai banyakk persamaan dngn Datuk Zumman. tambahan pula mereka berdua adik-beradik. diorang begittu yakin bahawa Dunnde pasti akan merasa geram bila melihat jubur nya yaang besar dan bulat itu.

Dunnde juga pasti akan terpikat dngn payudara nya yaang besar dan keras menongkat dada itu. diorang begittu yakin bahawa diorang akan berjaya melemahkan iman Dunnde pada pagi itu. Apabila diorang udah nampak Dunnde selesai menikmati sarapan, Benna yaang masih berada di dalamm bilik kini memasang perangkap.

Diorang tahu perangkap yaang dipasangnya itu akan bingkas pada bila-bila masa jer sekarang. "Lek, mari sini kejap. " Benna bersuara manja dan lembut. diorang masih baring terlentang di atas katilnya.

Dunnde segera naik ke atas apabila mendengar namanya dipanggil oleh kakak iparnya itu. diorang tdk tahu apakah tujuan sebenar kakak iparnya memanggilnya masuk ke dalamm bilik itu. diorang juga tdk tahu bahawa diorang kini udah hampir masuk ke dalamm perangkap yaang dipasang oleh Benna.

"Ada apa kak ? " tanya Dunnde. "Kepala kakak terlalu sakit. " Jawab Benna. Kedua pehanya dibukakan. "Kuat sangat ke sakitnya? " tanya Dunnde bila diorang sampai di muka pintu bilik Benna.

Dunnde terus menapak menghampiri Benna yaang masih terbaring di atas katil. Benna mula bergerak-gerak dan kain batik Jawa yaang dipakainya tersingkap sehingga menampakkan kedua dua pangkal pehanya. Mata Dunnde mula merenung peha yaang putih melepak itu.

"Tolong sapukan minyak angin ini di kepala dan perut akak. " Benna bersuara dngn manja. Matanya dipejamkan sedikit dan ini menampakkan wajahnya lebih seksi dan memikat. Dunnde masih lagii berdiri di tepi katil.

Matanya masih terpaku pada kain batik yaang hnya menutupi bahagian pangkal peha Benna itu. Dunnde dapati bahagian di pangkal peha Benna itu membonjol macam kuih pau Cina. "Memang tembam dan lebar. " Dunnde membuat penilaian sendiri.

"Cepatlah sapukan minyak angin tu. Akak terlalu sakit, " rayu Benna seolah-olah diorang betul-betul dalamm kesakitan. Perlahan-lahan Dunnde melabuhkan jubur nya di bibir katil di sisi Benna. diorang tdk segera menuruti arahan dari kakak iparnya itu.

Wajah Benna direnungnya dngn tajam. Dapat diorang membayangkan bahawa alangkah nikmatnya jiika diorang dapat meniduri kakak iparnya itu. Alangkah bertuahnya diorang sekiranya diorang dapat menikmati tubuh yaang seksi yaang dimiliki oleh Benna itu.

Dunnde kemudiannya menyapukan minyak angin di bahagian dahi Benna. Selepas itu diorang menyapukan pula minyak angin tersebut di bahagian tengkuk Benna. Tugasnya menjadi lebih mudah krn rambut Benna dipotong pendek dan tdk ada rambut yaang menutupi bahagian tengkuk yaang putih melepak itu.

Stlah selesai menyapukan minyak angin di bahagian dahi dan tengkuk kakak iparnya itu, Dunnde menutup kembali botol minyak angin tersebut. Botol minyak angin itu kemudian diletakkan olehnya di atas meja kecil di sisi katil Benna.

Benna membuka matanya perlahan lahan. Wajah Dunnde yaang duduk di atas katil disisinya itu direnungnya dngn manja. Kemudian tangannya perlahan-lahan mencari tangan Dunnde. Tangan Dunnde diusapnya beberapa ketika dan bibirnya segera menguntum senyum bila mata Dunnde merenung wajahnya.

"Gosoklah di sini. " Benna menarik tangan kanan Dunnde lalu diletakkan di pangkal payudara kirinya. Darah Dunnde tersirap dngn tiba-tiba. Kalau sakit kepala kenapa pula mesti digosokkan minyak angin di bahagian payudara.

Dunnde hnya membiarkan jer tapak tangannya itu kaku di atas pangkal payudara kiri kakak iparnya yaang dirasakan udah mulai membengkak. "Tarik kain tue ke bawah! " perintah Benna dalamm suara yaang lembut yaang merayu bila diorang merasakan tdk ada sebarang tindak balas dari Dunnde.

"Tapi kak. " Dunnde cuba memberi alasan tapi suaranya tersekat. diorang tahu bahawa kakak iparnya itu mempunyai sesuatu harapan yaang perlu dilakukan olehnya. diorang tahu Benna kini dalamm keadaan dahaga.

Dunnde sendiri begittu yakin bahawa abangnya, Datuk Zumman gagal memberikan kepuasan kepada kakak iparnya itu. dalamm usia yaang udah meningkat di samping terlalu sibuk dngn tugas harian, Dunnde betul-betul yakin Datuk Zumman tdk pernah dapat memberikan kepuasan kepada Benna yaang merupakan seorang pompuan yaang begittu kuat keinginan seksnya.

Bagi Dunnde, Benna mmg seorang pompuan yaang mempunyai nafsu yaang kuat. Semenjak mula mengenali Benna kira-kira lima tahun lalu Dunnde udah dapat mengagak bahawa kakak iparnya bukanlah calang-calang wanita.

Diorang awal-awal lagii udah dapat menduga bahawa Benna udah pasti akan berlaku curang terhadap suaminya tetaapi sangkaan buruk itu dapat dilenyapkan dari fikirannya. "Tolonglah akak, Lek! akak tdk pernah menerima kepuasan daripada abang kau, Datuk Zumman, " Benna bersuara dngn lembut dan merayu.

Terkejutnya Dunnde bila mendengar kata-kata Benna itu yaang kini udah tdk lagii malu-malu meluahkan perasaannya. "Tolonglah akak, Lek. tolonglah. " Benna segera bangun sambill terus mendakap dan mencium pipi adik iparnya itu.

Dunnde membiarkan jer Benna mencium pipinya. diorang juga membiarkan Benna mengucup bibirnya. Dunnde juga turut membiarkan tapak tangan kanan Benna menyelinap masuk ke dalamm t Shirt yaang dipakai olehnya ketika itu.

Dunnde juga turut membiarkan tangan Benna yaang lembut itu mengusap-usap bulu dadanya yaang tumbuh lebat dan tebal itu. Benna kemudian menarik simpul kain batik Jawa yaang terikat di pangkal payudara nya.

Stlah simpulan kain itu terburai, sepasang payudara yaang besar dan keras itu terjojol keluar. Dunnde hnya melihatnya dngn penuh geram. Benna turut mencium pipi Dunnde sementara tangannya terus mengusap-ngusap bulu dada Dunnde yaang lebat dan tebal itu.

Nafas Benna yaang semakin kuat mula terasa oleh Dunnde. diorang tahu bahawa Benna kini udah semakin gian. "Tolonglah akak. " rayu Benna lagii sementara ciuman dan kucupannya semakin hebat.

Secara tiba-tiba Dunnde teringat kepada Farisya Kaur. tetek Benna yaang besar dan keras menongkat dada itu membuatkan diorang betul-betul teringat kepada gadiis Sikh yaang tinggal di Padang Besar. Bagi Dunnde, payudara kepunyaan Farisya Kaur mmg menarik seleranya.

Diorang tdk akan puas sekiranya payudara besar kepunyaan Farisya Kaur itu tdk diramas atau dinyonyotnya dngn sepuas-puas hati. "They are so big. I'm so interested with them. " puji Dunnde sambill mula meramas-ramas kedua-dua belah payudara milik Farisya yaang keras dan besar itu.

Ketika itu, Farisya Kaur hnya menyandarkan tubuhnya pada kerusi tempat duduk bahagian depan kereta bmw yaang telahpun direbahkan oleh Dunnde. Dunnde masih ingat bagaimana akhirnya diorang berjaya memujuk Farisya Kaur menanggalkan blouse yaang dipakainya pada malam itu.

Dunnde juga berjaya melucutkan coli yaang dipakai oleh Farisya Kaur dan di dalamm bmw itulah dara Farisya Kaur dapat diragut oleh Dunnde. Kini Dunnde sekali lagii berhadapan dngn pompuan yaang mempunyai bentuk tubuh hampir sama dngn Farisya Kaur.

Bezanya hanya pompuan yaang sdang berada di hadapannya kini adalah pompuan Melayu dan bini orang pula. bini abangnya sendiri. Agak parah juga Dunnde bergelut dngn nafsu dan imannya. Dunnde begittu yakin bahawa Benna mmg merupakan seorang pompuan yaang mempunyai banyakk keistimewaan.

Diorang yakin bahawa Benna udah pasti lebih hebat daripada Farisya Kaur atau lain-lain gadiis yaang pernah ditiduri olehnya. Benna tentulah mempunyai cara paling istimewa utk memuaskan nafsu lelaki krn Benna sendiri terpaksa bersaing dngn tiga orang pompuan lain utk memuaskan nafsu seorang suami, diorang begittu yakin bahawa Benna mmg betul-betul hebat memandangkan Benna terpaksa menghadapi persaingan dari tiga orang madunya.

Cerita Sex Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #2

Menurut perhitungan Dunnde, sekurang-kurangnya Benna udah pasti pandai melakukan kemutan atau banyakk lagii perkara-perkara lain yaang bolehh menyebabkan hati seorang suami akan sentiasa sayang kepadanya. yaang memeningkan kepala Dunnde kini ialah kedudukan Benna sebagai kakak iparnya.

Apakah diorang sanggup melakukan sesuatu perkara buruk terhadap bini abangnya sendiri. Inilah yaang sdang difikirkan oleh Dunnde. "Tolonglah akak, Lek. Akak betul-betul dahaga. Suami akak tdk pernah dapat memuaskan nafsu akak yaang sentiasa jer dahaga dan bergelora, " ujar Benna.

Suaranya tersangkut-sangkut. Dunnde tdk menjawab. diorang masih lagii berkecamuk menentang perasaannya yaang antara mahu dngn takut utk menikmati hidangan yaang ada dihadapannya itu. stlah puas dirayu dan dipujuk oleh Benna, nafsu Dunnde akhirnya mulai memuncak.

Imannya yaang teguh sebentar tadi udah mulai luntur. Nafsu syaitan kini lebih kuat menguasai dirinya. Dunnde sendiri sebenarnya mmg lama udah menaruh perasaan terhadap Benna. Sejak mereka mula bersua kira-kira lima tahun lalu lagii diorang udah mengkhayalkan akan bentuk tubuh Benna yaang menggiurkan nafsunya itu.

Dunnde yakin dngn jubur Benna yaang besar dan bulat berisi itu mmg luarbiasa. diorang tentu akan dapat merasakan kenikmatan yaang lebih sekiranya jubur yaang besar itu dapat diusap dan diulinya dngn sepuas hati.

Walaupun jubur Farisya Kaur juga agak besar tetaapi jubur Benna jauh lebih istimewa krn jubur Benna Tonggek sedikit. Dunnde begittu yakin bahawa Benna jauh lebih istimewa dari Farisya Kaur.

Kalau sebelum ini diorang udah beberapa kali berpeluang menjelajahi lorong belakang kepunyaan gadiis keturunan Sikh itu tetaapi kini diorang berhasrat pula utk menyelami lorong belakang kepunyaan kakak iparnya. Menurut perhitungan Dunnde, wanita yaang mempunyai jubur yaang tonggek dan besar macam jubur Benna itu akan lebih terasa nikmat sekiranya disetubuhi secara menonggeng.

Dunnde sering mendengar kata-kata tersebut melalui temannya yaang sering melakukan persetubuhan secara begittu. "Luksink. " rengek Benna bila diorang merasakan Dunnde udah mula mendakap tubuhnya yaang udah terdedah. diorang mahu melihat bentuk tubuh Dunnde.

Udah lama diorang mengidam utk melihat tubuh adik iparnya itu. Benna udah dapat membayangkan betapa cantiknya bentuk tubuh Dunnde jiika dibandingkan dngn tubuh beberapa orang lelaki yaang pernah menyetubuhinya.

Dan jiika dibandingkan dngn tubuh Datuk Zumman, tubuh Dunnde mmg begittu digerami olehnya. Benna kini berhasrat utk melihat batang tubuh Dunnde dalamm keadaan bertelanjang bulat. diorang mahu melihat bulu dada Dunnde yaang lebat dan tebal.

Diorang mahu melihat peha Dunnde yaang tegap dan sasa dan yaang paling penting diorang mahu melihat batang konek kepunyaan Dunnde yaang masih belum dapat ditentukan bentuk dan saiznya. Benna tdk tahu bagaimana saiz batang konek kepunyaan Dunnde.

Entahkan besar entahkan kecil. Entahkan panjang entahkan kontot. Benna mmg tdk dapat mengagak dari pandangan luar sahaja. Selalunya agakannya tentang batang konek lelaki mmg tdk pernah tepat. Dari pengalaman Benna, pernah juga diorang bersetubuh dngn lelaki yaang rendah dan pendek tetaapi mempunyai batang konek yaang besar dan panjang.

Dari cerita yaang didengari melalui kawan-kawan yaang rapat dengannya, Benna dapat tahu lelaki demikian selalu mengamalkan urutan menggunakan Minyak Lintah. Menurut cerita yaang didengar oleh Benna lagi, Minyak Lintah mmg baik jiika digunakan utk mengurut batang konek lelaki dan seorang lelaki yaang mempunyai batang konek yaang kecil dan pendek bolehh mempunyai batang konek yaang besar dan panjang dalamm masa yaang agak singkat jiika lelaki tersebut sering mengurutkan batang konek nya dngn Minyak Lintah.

Benna kini merasa agak kesejukan bila alat pendingin udara yaang baru sebentar tadi dipasang oleh Dunnde menujah tubuhnya yaang sdang bertelanjang bulat di atas katil itu. Dan apabila dataran cipap nye yaang licin dan tdk berbulu itu diusap-usap dngn lembut oleh tangan Dunnde yaang kasar itu, Benna mula merasakan satu kenikmatan.

Diorang seolah-olah khayal bila tangan kasar Dunnde bermain-main di situ. "Buka seluar! " bisik Benna ke telinga Dunnde bila Dunnde mendakap tubuhnya yaang terdedah itu. Benna kini betul-betul berhasrat utk melihat batang konek kepunyaan Dunnde.

Dan alangkah bertuahnya diorang sekiranya batang konek yaang dimiliki oleh Dunnde betul-betul besar dan panjang. Itulah sebabnya kenapa Benna awal-awal lagii meminta agar Dunnde membogelkan dirinya. diorang lebih senang sekiranya lelaki yaang mahu mengecapi kenikmatan bersamanya itu membogelkan diri sejak dari awal-awal lagi.

Dunnde kini udah tdk dapat lagii mengawal perasaannya. Wajah Datuk Zumman, abangnya udah hilang dari ingatannya. Rasa hormatnya kepada lelaki tua itu juga hilang dan luput dari benaknya. Rasa berahinya kini betul-betul udah memuncak.

Bagi Dunnde, Benna yaang mempunyai tubuh badan yaang seksi itu mesti dilapah semahu-mahunya. diorang tentu tdk akan melepaskan peluang keemasan ini begittu sahaja. Bagi Dunnde, rezeki tdk mudah datang selalu dan tuah tdk semestinya ditolak dan dipersia-siakan begittu sahaja.

Bagi Dunnde, utk mendapatkan habuan seumpama itu bukanlah suatu perkara yaang mudah. diorang masih ingat lagii bagaimana diorang terpaksa memujuk dan merayu berulang kali ketika diorang berhasrat utk mendapatkan daging mentah kepunyaan Farisya Kaur dahulu.

Bukan mudah utk menjadikan seorang wanita menyerahkan batang tubuh mereka secara percuma. bnyak wangnya dihabiskan utk memikat gadiis keturunan Sikh itu dan akhirnya barulah diorang berjaya memiliki batang tubuh gadiis tersebut.

Itupun diorang hnya sempat melakukannya dalamm kereta - satu tempat yaang tdk selesa utk melakukan hubungan seks. Kini ikan telahpun tersaji di depan mata. Menyerah tanpa sebarang pujukan dan paksaan.

Dunnde kini bangun dan satu persatu pakaiannya dilucutkan dari tubuhnya. Mula-mula diorang menanggalkan t Shirtnya kemudian diorang melurutkan pula seluar Jeans berwarna biru tua yaang udah luntur yaang dipakainya itu, akhirnya Dunnde hnya berseluar dalamm sahaja.

Benna tdk sabar utk melihat Dunnde bertelanjang bulat. Berbogel. diorang merasakan masa yaang diambil oleh Dunnde utk menanggalkan pakaiannya itu terlalu lama. Benna kini bangun mendapatkan adik iparnya yaang masih berdiri tdk jauh dari katil.

Tubuh adik iparnya yaang masih berseluar dalamm itu didakapnya dngn kemas. Dunnde sedar Benna kini sdang merangkul tubuhnya dari belakang. diorang tahu kakak iparnya itu kini betul-betul gian. betul-betul gelojoh utk mendapatkan kenikmatan istimewa darinya.

Dunnde juga udah dapat mengagak bahawa bukan dirinya jer yaang pernah digoda oleh Benna sebelum ini ketika Datuk Zumman tiada di rumah atau pergi ke luar negeri. Perlahan-lahan Dunnde memalingkan tubuhnya dan kini diorang telahpun berhadapan dngn Benna.

Tubuh Benna yaang bertelanjang bulat itu didakap oleh Dunnde dngn rakus. Mata Benna yaang semakin kuyu itu direnungnya sejurus. Wajah Benna ketika itu betul-betul membuatkan nafsu Dunnde naik memuncak.

Alat kelamin Dunnde yaang masih dibaluti oleh seluar dalamm kini udah terpacak dan menongkat seluar dalamnya yaang berwarna putih itu. Tangan Dunnde perlahan-lahan turun ke bahagian jubur Benna yaang besar dan tonggek itu.


Cerita lucah Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #2
  • Kulit jubur yaang licin putih bersih itu diusapnya dngn mesra dan lembut sementara tangan kirinya memaut tengkuk Benna. Mulut mereka akhirnya bertemu dalamm sebuah kucupan yaang membakar perasaan. Benna memejamkan matanya rapat-rapat krn rasa nikmat yaang diterima dari kucupan yaang dilakukan oleh Dunnde itu.
  • Tangan kanan Dunnde terus menguli daging jubur Benna yaang besar dan tonggek dan ini membuatkan Benna mula terasa geli. Nafasnya udah semakin sesak. Benna memaut tengkuk Dunnde dan payudara nya yaang bulat berisi itu sengaja ditekankan olehnya ke dada Dunnde yaang berbulu lebat dan tebal itu.
  • Dunnde dapat merasakan kepanasan payudara Benna yaang besar dan semakin keras membengkak di dadanya. Perlahan-lahan Dunnde membawa Benna ke hadapan cermin hias setinggi berdiri di sudut bilik. Benna menurut segera ke mana langkah Dunnde bergerak.
  • Sampai jer di depan cermin besar itu, kedua-duanya terhenti. Dunnde terus menguli-nguli jubur Benna yaang selama ini begittu diidam-idamkan olehnya. Dunnde memandang ke arah cermin dan diorang merasa begittu puas bila melihat tangannya menguli-nguli daging jubur Benna yaang besar itu.
  • Dunnde mmg gemar melakukan cara demikian setiap kali diorang berasmara dngn gadiis - gadiis yaang rela menyerahkan tubuh mereka kepadanya. Bukan Benna jer yaang dilakukan oleh Dunnde dngn cara yaang demikian, malah Dunnde selalu melakukannya terhadap gadiis - gadiis Siam yaang dibawanya tidur di hotel-hotel besar di Alor Setar atau Kangar.
  • "Luksinkk. " keluh Benna bila jari telunjuk Dunnde mula bergerak gerak dan mengorek alur jubur nya. Kenikmatan mulai menguasai tubuh Benna. Menurut perhitungan Benna, Dunnde begittu cekap memainkan peranan.
  • Jarinya jer udah cukup utk membuatkan dirinya lemah dan terkulai. Benna kini merasakan lututnya semakin lemah. diorang cuba berpaut pada tengkuk Dunnde bagi menahan tubuhnya dari jatuh tersungkur di atas lantai.
  • Nafsunya kini kian memuncak sementara jari telunjuk Dunnde semakin pantas menguli alur jubur nya yaang gebu itu. Benna mula merasakan cipap nye udah digenangi oleh air. nafasnya semakin sesak dan kuat.
  • Mukanya didongakkan ke atas dan kesempatan ini diambil oleh Dunnde utk menyedut leher yaang putih melepak itu. " dubur akak nii besarlah. I geram betul! " sesekali Dunnde bersuara perlahan di telinga Benna stlah melepaskan bibirnya dari leher Benna yaang udah timbul beberapa tompok-tompok merah bekas gigitan Dunnde.
  • Benna mmg udah lama tahu bahawa jubur nya yaang besar itu mmg digerami oleh ramai lelaki. Yongsi, kawan baik Datuk Zumman turut geramkan jubur nya itu. udah beberapa kali taukeh balak itu menggosok pungungnya ketika mereka menari di majlis-majlis eksklusif yaang sering diadakan oleh taukeh-taukeh balak dan lombong bagi meraikan wakil-wakil rakyat atau pegawai-pegawai tinggi kerajaan.
Yongsi jarang melepaskan peluang utk menari dengannya dan setiap kali mereka menari, taukeh balak itu pasti akan menggosok atau mencuit-cuit jubur nya yaang besar dan gebu itu. Selain dari Yongsi, Dr Siva juga turut geram terhadap jubur nya itu.

Benna sedar bahawa Dr Siva juga sering menggosok jubur nya ketika mereka menari. Dunnde terus menguli-nguli dan meramas-ramas jubur Benna. diorang merasa begittu nikmat apabila melihat tangannya ligat membuat ulian dan menggosok-gosok jubur besar itu dari dalamm cermin besar di hadapannya.

Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek cerita blue, kisah lucah melayu Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek kisah seks Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek

Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #2


Benna mula mengerang bila batang konek Dunnde yaang udah terpacak tegak itu bergeselgesel dngn pusatnya. Walaupun batang konek kepunyaan Dunnde itu masih lagii dibaluti oleh seluar dalamm yaang berwarna putih itu tetaapi Benna udah dapat mengagak bahawa batang konek kepunyaan adik iparnya itu mmg besar dan panjang.

Benna kini menekankan payudara nya yaang udah betul-betul bengkak dan membesar itu ke dada Dunnde yaang berbulu lebat. diorang merasa begittu nikmat bila payudara nya itu bergesel dngn bulu dada Dunnde yaang lebat dan tebal itu.

Kedua-dua mereka terus berdakapan di hadapan cermin besar di sudut bilik. Dakapan Benna semakin kemas dan Dunnde terus meramas daging jubur Benna yaang amat digerami olehnya sejak lima tahun lalu.

Tangan kiri Benna kini mula masuk ke dalamm seluar dalamm Dunnde. batang konek Dunnde yaang telahpun tegak keras itu dipegangnya dngn lembut. Kemudian batang konek Dunnde itu diusap-usapnya dngn perlahan.

Ketika memegang batang konek kepunyaan Dunnde itu, Benna mendapati batang konek kepunyaan adik iparnya itu mmg betul-betul besar sehingga tdk dapat digenggam oleh tapak tangannya. Benna merasa begittu lega bila mendapati batang konek kepunyaan adik iparnya itu mmg betul-betul besar dan mereka kini terus berdakapan.

Seluar dalamm Dunnde kini direntap oleh Benna dan seluar dalamm berwarna putih itu kini melorot ke bahagian paha Dunnde. Tangannya terus memainkan peranan. batang konek Dunnde itu tdk mahu dilepaskan olehnya.

Baginya batang konek kepunyaan adik iparnya itu begittu berharga bagi dirinya. batang konek yaang besar dan panjang dan sdang terpacak tegak itu terus diusap-usapnya dngn lembut. utk lebih selesa, Dunnde terus menanggalkan seluar dalamnya.

Dunnde kemudian memusingkan tubuh Benna membelakanginya. Benna menurut jer kemahuan Dunnde. Tubuh Benna didakapnya dngn mesra dari arah belakang. Lengannya yaang besar dan tegap itu melingkari leher Benna yaang jinjang manakala tapak tangannya diletakkan di lurah Benna yaang semakin banyakk berair.

Lurah Benna mmg istimewa dan menurut perhitungan Dunnde, barang kepunyaan Benna itu jarang dimiliki oleh pompuan -wanita Melayu yaang lain. Benna mmg betul-betul istimewa. Tapak tangan Dunnde tdk dapat melekap pada keseluruhan bahagian sulit Benna dan diorang cuba mengais-ngais alur yaang kini udah semakin basah dan banjir.

Jari telunjuk Dunnde kini mula mencari-cari biji kelentit Benna dan jarinya dapat merasakan kelentit kakak iparnya itu telahpun tegang dan keras. Dunnde terus melakukan gentelan dan mencuit-cuit lembut. Benna kini menggelepar menahan kegelian.

Diorang tdk dapat menahan rasa geli yaang amat sangat bila jari telunjuk Dunnde semakin laju mencuit-cuit kelentitnya yaang semakin keras dan tegang. Air di lurah Benna kini udah semakin banyakk dan lurah yaang awalnya kering kontang itu kini udah betul-betul becak.

Dunnde kemudiannya menggosok-gosok dataran sulit Benna sepuas hatinya. diorang tdk dapat lagii memainkan kelentit Benna krn tangan Benna telahpun beberapa kali menepis tangannya apabila jari telunjuknya terus bermain di kelentit yaang keras dan tegang itu.

Benna sebenarnya udah tdk tahan lagii dilakukan begittu. Rasa geli menyebabkan diorang keberatan membenarkan jari telunjuk Dunnde memainkan kelentitnya. Dataran sulit kepunyaan Benna yaang licin dan tdk berbulu itu kini menjadi sasaran Dunnde.

Diorang mahu memuaskan tangannya bermain di situ sepuas-puasnya. Walaupun dari mata Benna diorang udah dapat menduga bahawa kakak iparnya itu udah tdk tahan lagii diperlakukan begittu tetaapi diorang masih mampu bersabar.

Diorang mahu Benna betul-betul lemas sebelum membawa Benna berlayar bersama-sama dengannya. Dunnde tdk mahu wanita yaang berlayar bersamanya akan mengutuknya dan menuduhnya macam bapa ayam. diorang mahu agar semua wanita akan mengatakan bahawa diorang adalah seorang jaguh.

Dan apabila teringatkan kehebatannya itu diorang tersenyum sendirian. Benna kini semakin lemah. Matanya udah tertutup rapat. Dunnde tahu bahawa Benna udah betul-betul mengharapkan sesuatu darinya. diorang btl betul faham.

Bukan sekali dua diorang bergaul dngn wanita malah entah berapa kali kerja itu udah dilakukan olehnya diorang sendiri tdk ingat. stlah menguli dataran sulit Benna dngn sepuas-puasnya, akhirnya Dunnde memapah tubuh Benna yaang udah semakin lemah itu menuju katil.

Benna tdk membantah. diorang tahu bahawa Dunnde kini udah tdk dapat menahan perasaan geramnya. diorang tahu Dunnde kini betul-betul udah gian. Dunnde juga adalah lelaki, fikir Benna. Kebanyakan lelaki tdk akan dapat menahan perasaan geramnya apabila melihat jubur wanita yaang besar dan menggiurkan.

Inikan pula jubur besar yaang udah terdedah. Lelaki mana yaang dapat menahan perasaan terutama apabila mereka udah melihat dataran sulit seseorang wanita yaang lebar dan tembam macam busut kecil di kaki bukit.

Benna sendiri sedar bahawa Datuk Zumman, suaminya sentiasa tdk dapat menahan perasaan geramnya apabila diorang melihat dataran sulit kepunyaan Benna. Dataran sulitnya itu akan segera ditujah oleh Datuk Zumman dngn batang konek nya, akan tetaapi Datuk Zumman bukanlah istimewa sangat krn diorang tdk dapat bertahan lebih lama ketika berjuang dngn Benna.

Paling lama Datuk Zumman berjuang hanyalah selama enam minit dan stlah itu sperma nya akan segera terpancut lalu membasahi dataran sulit Benna yaang masih kering. Benna masih ingat bagaimana keadaan Datuk Zumman apabila diorang sering melakukan kemutan ke atas batang konek orang tua itu setiap kali mereka bersetubuh.

Sekiranya Benna kerap mengemut batang konek orang tua yaang separuh keras itu, nescaya sperma orang tua itu akan lebih segera terpancut dan akhirnya diorang lemah dan terkapar keletihan. yaang masih ternanti-nanti utk menikmati kepuasan hnya Benna.

Dunnde kini menolak tubuh Benna tertiarap di atas katil bertilam empuk itu. Matanya merenung sebentar daging jubur Benna yaang besar dan padat berisi itu. Alur jubur Benna yaang agak dalamm itu jelas kelihatan dan diorang terpaksa menelan air liur beberapa kali apabila dirasakan tekaknya kering dan dahaga.

Dunnde betul-betul geram bila melihat jubur besar yaang terlambak di atas katil di hadapannya. diorang betul-betul geram. "Jauh lebih dalamm dari alur Farisya Kaur, " bisik hati kecil Dunnde.

Diorang mengetap bibir beberapa kali bagi menahan perasaan geramnya. Nafsunya mmg lebih cepat memuncak bila diorang melihat daging jubur yaang besar dan berisi padat itu. Perlahan-lahan Benna menindih tubuh Benna dari arah belakang, kepala batang konek nya yaang udah cukup ranum itu dimasukkan perlahan-lahan melalui pintu lorong belakang kepunyaan Benna.

Benna tersentak dan terperanjat. "Tak mahu main macam ni, sakit, " rayu Benna sambill cuba mengelakkan lubang jubur nya ditembusi oleh batang konek Dunnde yaang besar dan panjang itu.

Dunnde tdk memberi peluang kepada Benna utk melepaskan dirinya. Kedua dua belah bahu Benna dipegangnya dngn sekuat hati sementara tengkuk Benna digigitnya macam kucing jantan melakukan persetubuhan ke atas kucing betina ketika binatang itu mengawan.

Dunnde terus menujah lorong sempit Benna dan diorang mula dapat merasakan kepala batang konek nya itu udah mulai masuk ke dalamm lorong belakang Benna. Dunnde kemudiannya merasa batang konek nya semakin mudah melalui lorong belakang itu dan diorang dapat mengagak bahawa udah pasti ada batang konek lain yaang udah melalui lorong tersebut sebelum batang konek nya meredah masuk ke lorong itu.

Tetaapi begittu , Dunnde tdk ambil kisah tentang perkara itu. Benna bukanlah bininya. Apa yaang perlu diambil kira tentang itu semua ? Dunnde terus menekan utk membolehkan batang konek nya masuk lebih jauh ke dalamm lorong belakang Benna.

Dunnde kini mulai dapat merasakan kenikmatan dari lorong belakang kepunyaan Benna itu. Lorong sempit itu mulai memberikan rasa panas dan mula mengemut-ngemut batang konek nya yaang semakin keras itu.

"Tak mahu macam ni, " Benna mengerang. diorang seolah-olah mahu menjerit meminta tolong agar jangaan diperlakukan demikian. diorang tdk tahan dngn rasa sakit yaang dirasainya ketika itu. diorang cuba utk melepaskan dirinya dari rangkulan Dunnde tapi tdk berjaya.

Tenaga Dunnde yaang udah dirasuk oleh syaitan itu ternyata lebih kuat dari tenaganya. "Tonggengkan jubur akak. Tentu tak sakit! " Dunnde cuba memujuk kakak iparnya supaya bertenang dan menyerah dngn rela.

Diorang mmg kurang merasa nikmat sekiranya diorang melakukan persetubuhan dngn cara paksa. Dunnde masih lagii ingat bagaimana diorang menikmati lorong belakang kepunyaan Farisya Kaur. Farisya begittu pandai melayani kehendaknya.

Diorang dngn mudah menyerahkan lorong belakangnya dan dngn kerjasama yaang diberikan oleh gadiis Sikh itu, Farisya sedikitpun tdk merasakan rasa sakit bila batang konek nya masuk meredah lorong belakang gadiis Sikh itu.

Benna kini tdk berupaya lagii utk membantah kehendak Dunnde. diorang tahu Dunnde kini udah terlalu gian apabila melihat jubur nya yaang besar dan bulat berisi itu. diorang segera mengangkatkan jubur nya dan menonggeng seperti yaang dikatakan oleh Dunnde sebentar tadi.

Kedua belah tangannya disilangkan olehnya dan mengampu pipi kanannya yaang menindih tilam. diorang kini menunggu serangan selanjutnya dari adik iparnya yaang sangat sangat diharap-harapkan olehnya dapat memberikan kepuasan dahaganya selama ini.

Diorang tahu sepatutnya diorang mesti melayani kehendak Dunnde dngn secukup-cukupnya. Benna tahu diorang mesti patuh akan kemahuan adik iparnya itu seperti juga diorang melayani kehendak Gojjel dahulu. Bagi Benna, biarlah Dunnde memuaskan nafsunya dahulu.

Diorang rela membenarkan batang konek Dunnde meredah masuk ke lorong belakangnya mengikut kehendak adik iparnya itu. Lepas itu barulah gilirannya pula meminta Dunnde melepaskan dahaganya. Hidup mestilah sentiasa memberi dan menerima.

Itulah prinsip hidup Benna. Lelaki memberikan batang konek yaang keras dan panjang kepada wanita utk memuaskan nafsu wanita dan wanita pula mestilah memberikan apa yaang dikehendaki oleh lelaki. Kalau lelaki hendakkan payudara , wanita mesti beri.

Kalau lelaki mahukan bibir, wanita mesti beri dan kalau lelaki hendakkan dataran sulit mestilah diserahkan oleh wanita. wanita mestilah merelakan apa je yaang dikehendaki oleh lelaki. Barulah adil ! dubur Benna yaang udah menonggeng itu diusap terlebih dahulu oleh Dunnde.

Bgitu besar dan terlambak di depan matanya. jubur besar yaang putih melepak itu digosoknya dngn penuh geram dan bernafsu. batang konek nya masih lagii terbenam di dalamm lorong sempit kepunyaan Benna.

Dunnde masih dapat bertenang. diorang tdk perlu tergopoh-gapah utk menyorong dan menarik batang konek nya dari lorong belakang Benna itu. Bagi Dunnde, diorang masih belum puas lagii menguli daging pejal yaang besar itu.

Diorang mahu menikmati jubur besar itu sepuas-puas. diorang mahu melihat jubur besar yaang luar biasa itu dngn sepuas-puasnya sebelum diorang memuaskan nafsunya di lorong sempit di celah jubur besar itu.

Benna terus merelakan kemutan ke atas batang konek Dunnde yaang terbenam di dalamm lorong sempit di jubur nya itu. Dapat dirasakan olehnya akan besar dan panjangnya batang konek kepunyaan adik iparnya.

Jauh lebih besar dan panjang dari batang konek Gojjel. diorang kini mulai merasa bimbang kalau-kalau Dunnde memasukkan seluruh batang konek nya yaang sepanjang tujuh inci itu. Tentu diorang akan merasakan kesakitan yaang amat sangat.

Minta dijauhkan ! Benna kini betul-betul mengharapkan timbang rasa dari adik iparnya itu. Tiba-tiba Benna tersentak bila Dunnde mula menyorong dan menarik batang konek nya keluar masuk dari lubang sempit di lorong belakang kepunyaan Benna itu.

Tangannya segera mencengkam cadar tilam dngn kemas bila diorang merasakan Dunnde udah semakin pantas melakukan geselan turun naik di atas belakangnya. Benna dapat bertenang. diorang ini hnya menerima apa je kemahuan Dunnde.

Biarlah Dunnde memuaskan nafsunya di situ. Biarlah Dunnde memancutkan sperma nya di situ. diorang masih ingat, Gojjel telahpun beberapa kali memancutkan sperma nya di lorong sempit di celah jubur nya itu ! Ini bukanlah kali pertama diorang dilakukan begittu oleh lelaki.

Hanya bezanya, inilah kali pertama lelaki Melayu yaang akan melepaskan sperma nya di celah lorong sempit di celah jubur nya. Biarkanlah. mmg tdk ada bezanya antara Melayu, India dan Benggali.

Mmg tdk ada bezanya ! Benna kini mulai melakukan kemutan demi kemutan. Dunnde dapat merasakan keenakan bila batang konek nya yaang keras itu dikemut-kemut oleh lorong sempit di celah jubur Benna itu dan apabila Benna berhenti melakukan kemutan, Dunnde terus menyorong dan menarik kembali batang konek nya keluar masuk dari lorong belakang yaang sempit dan kering itu.

Benna semakin kuat mencengkam cadar di atas tilam bila dirasakan nafas adik iparnya itu semakin kuat dan dapat dirasakan olehnya tubuh adik iparnya mula menggigil-gigil di atas belakangnya. Benna terus melakukan kemutan bila merasakan batang konek adik iparnya itu tersentak-sentak kecil ketika membuat pancutan.

Lorong yaang tadinya kering kini basah dan licin. Kemudian Benna merasakan Dunnde mula turun dari atas belakangnya dan terkapar lesu di atas tilam dngn matanya tertutup rapat. Benna kini menurunkan jubur nya perlahan-lahan, diorang tertiarap di atas tilam di sisi Dunnde yaang dalamm keletihan.

Lorong belakangnya dirasakan basah dan berlendir. Terdapat air pekat yaang berlendir memenuhi lorong belakangnya ketika itu. Kemudian Benna bangun lalu menuju ke bilik air yaang mmg udah tersedia di dalamm bilik tidurnya itu.

Sambiil melangkah menuju kebilik air, Benna sempat mengerling ke arah adik iparnya yaang sdang terkapar lesu. Matanya masih lagii tertutup rapat macam orang sdang tidur dngn nyenyak. diorang tersenyum sendirian.
Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #2 ***
Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #2,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek cerita blue, kisah lucah melayu Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek kisah seks Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek, porn, erotic Cite Blue, Sepupu Bohsia Ditujah Banyak Konek #2


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/