Gadis Manja Ayah Kongkek

March 08, 2016, in category , ,
Gadis Manja Ayah Kongkek | Inanah duduk termenung di atas sofa smbil menangis. die baru jer bergaduh dngan suaminya yang telah keluar pergi. Teresak die menangis di atas sofa itu. Inanah hanya berkemban dngan tuala jer menunggu suaminya pagi itu dan jika suaminya bernafsu die akan rela mengangkang atau menonggeng ketika itu juga.

Tetapi, bukan jer suaminya memarahinya malahan die tidk menjamah sikit pon sarapan yang disediakan. Inanah tidk sedar pon ketika tuala kembannya terlondeh dek krn kesedihannya. Tuala kemban yang terlondeh itu akhirnya menyerlahkan kemontokan badan bogel Inanah yang amat segar dan subur itu.

Kulit tubuhnya gebu dan bersih tanpa cemar. Sememangnya Inanah adalah pompuan yang amat sempurna kecantikannya. Rambutnya yang paras bahu itu hitam dan sedikit beralun. Matanya bersinar lembut. Pipinya gebu dan licin.

Bahu Inanah tidk jatuh dan dadanya bidang sederhana. payudara Inanah yang bersaiz 34C itu amat sempurna sekali bentuknya. Tegang dan bulat. Puting payudara nya sederhana dan berwarna merah jambu.

Perut Inanah tidk leper tapi tidk pula buncit. faraj Inanah berbulu halus amat tembam dan lembut. tidk nampak langsung rekahnya walau selalu ditebuk oleh suaminya. burit Inanah pula tiada tandingannya.

Amat padat dan bulat. Malah jubur nya lentik dan lebar. Pehanya pula amat sempurna bentuknya, gebu dan bersih. bgitu jg dngan betis pompuan itu yang ibarat bunting padi. Malah pendek kata semuanya amat sempurna pada penglihatan sesiapapun.

Die menangis di atas sofa smbil berbaring mengiring. Ketika itu memanng jelas kelihatan faraj enaknya terkepit di antara peha gebunya. Sesiapapun yang memandang pasti akan dikuasai nafsu demi sekujur badan yang maha lazat dan maha subur itu.

Selama satu jam die melayan kesedihannya dan tidk sedar akan kedatangan bapak kandungnya ke rumah. Sandi yang mempunyai kunci terus jer masuk ke rumah itu lalu mencari-cari anaknya krn die telah biasa bertandang.

Tapi hari itu adalah hari bersejarah dalam hidupnya krn buat pertama kali selepas 18 tahun die dapat melihat sekujur badan telanjang anak kandungnya sendiri. Sandi menemui anaknya Inanah dalam keadaan bertelanjang di atas sofa di ruang tamu.

Terbeliak matanya melihatkan sekujur badan ranum dalam keadaan mengiring yang dngan jelas menampakkan kegebuan peha dan betis Inanah. Matanya terus tertumpu ke arah bibir faraj anaknya yang sungguh tembam dan bersih itu.

Inanah masih tidk menyedari kehadiran bapak nya, malah die tidk menyedari bahawa tubuhnya dalam keadaan bogel sesudah tuala mandinya terlondeh tadi. Sandi merasakan mukanya semakin panas dan menjadi merah.

Di sebalik seluar dalam kote Sandi mula mengeras dan membesar, penuh dngan nafsu jantan yang mula membuak-buak. Degupan jantungnya semakin kencang. Mana tidak, sdh begittu lama die tidk melihat badan pompuan muda dalam keadaan bogel.

Ini kan pula di depan matanya terpampang kesempurnaan badan anaknya, Inanah yang berusia 28 tahun itu. Seketika kemudian die tersedar dari khayalannya, lalu merapati badan bogel anaknya yang masih teresak-esak lembut itu.

Die melabuhkan dubur nya ke atas sofa dan serentak dngan itu Inanah menyedari kehadiran bapak nya di sisinya. dalam kesedihan die tidk menyedari bahawa die sdg bertelanjang di hadapan bapak kandungnya sendiri.

Secara spontan die terus mendapatkan Sandi lalu memeluk erat bapak kesayangannya itu. payudara Inanah yang mekar membulat itu melekap ke dada Sandi membuatkan orang tua itu semakin tidk keruan.

Setelah beberapa saat Sandi mula bersuara, menangkis sendu anaknya yang sangat manja itu. "Inanah, kenapa sayang? " Tanya Sandi lembut sdg akan dadanya berdebar-debar. Inanah hanya tersedu-sedu cuba menahan tangisannya.

Sukar baginya untuk berkata-kata tatkala di dalam kesedihan yang amat sangat. "Kenapa Inanah menangis sayang? Beritahu papa? " Tanya Sandi lagii smbil mengusap lembut rambut anaknya yang lembut itu "papa, Inanah bergaduh dngan Roonny. die marahkan Inanah. die tidk jamah pon sarapan yang Inanah sediakan tadi. " Akhirnya awek manja itu mendapat kudrat untuk bersuara.

Sandi lalu memegang lembut muka comel anaknya smbil merenung sepasang mata yang bersinar akibat linangan air mata. Sayangnya terhadap anak awek nya itu bukan kepalang lagi. "Sudahlah sayang, jangaan menangis lagi. Nanti baiklah jadinya. bapak tahu Roonny sangat sayangkan Inanah. Sudahlah ya manja. Bengkak mata Inanah nanti. " Sandi memujuk.

Di dalam hati tak de yang tahu betapa Sandi sdg menahan geram ke atas badan telanjang anaknya itu. Inanah hanya mengangguk-angguk lemah, mengiyakan pujukan bapak nya itu. die meletakkan kepalanya dngan manja ke atas bahu Sandi smbil mengesat air mata yang masih menitis dngan tuala mandinya.

Barulah die tersedar bahawa ketika itu die dalam keadaan bogel smbil dipeluk erat oleh bapak nya. Keadaan agak terlewat krn Sandi telah berjaya memberanikan dirinya untuk mengusap-usap lembut tetek Inanah.

Telapak tangannya dapat merasakan betapa lembutnya kulit sepasang tetek anaknya yang mekar membulat itu. Berdebar-debar Inanah krn die sendiri pon tidk tahu apa yang patut dilakukan. Hendak dimarahi, itu bapak nya sendiri.

Die tidk ingin memalukan bapak kesayangannya. Hendak dibiarkan, rasa bersalah pula. Inanah membuat keputusan untuk membiarkan jer dngan harapan bapak nya itu menyedari kesalahan berbuat begittu terhadap anak kandungnya sendiri.

Die tidk tahu bahawa harapannya itu kian pudar sesudah Sandi semakin berani lalu mula menggentel lembut puting payudara Inanah yang berwarna merah jambu itu. Diulinya puting susu yang comel itu dngan lembut sehingga menyebabkan ia menjadi semakin tegang.

Selama lima minit Sandi mengusap, membelai dan menggentel tetek Inanah. Di sebalik seluar dalamnya kote Sandi semakin mencanak kekerasan. die mula merasakan alat pembiakannya itu berdenyut-denyut dan menyantak-nyantak. Dada Sandi berdegup kencang menahan nafsu.

Kepedihan yang dirasakan di kote nya membuatkan die tidk tertahan lalu dngan selamba die membuka kancing dan zip seluarnya. Seterusnya die melondehkan seluar dan sekaligus seluar dalamnya sekali. Batang kote Sandi yang dari tadi seperti meronta untuk dibebaskan kini telah mencanak penuh kekerasan di depan mata anaknya sendiri.

Cerita Sex Gadis Manja Ayah Kongkek

Kini Inanah dapat melihat dngan jelas kemegahan batang kote bapak nya yang sesungguhnya amat besar itu. Takuk kepala kote Uncle Sandi mengembang penuh sehinggakan lubang kencingnya terbuka. Urat-urat kote nya menegang membuatkan kote itu menyengguk-nyengguk dan mencanak-canak.

Inanah dapat melihat dngan jelas betapa besarnya kantung telur kote bapak kandungnya itu. Itulah kote yang terbesar yang pernah dilihat seumur hidupnya. "ohh fuck. ! Besarnya batang kote bapak ku nie. " hati Inanah berbisik bimbing.

Dalam keadaan anaknya yang tergamam itu die mengambil kesempatan lalu dngan lembut die menarik tangan kanan Inanah ke arah kote kemegahannya itu. Dibuatnya supaya tangan Inanah menggenggam batang pembiakannya lalu die membantu tangan Inanah mengusap-usap lembut batang itu dngan urutan atas-bawah.

Setiap kali genggaman Inanah tiba ke arah takuk kepala kote setiap kali itulah ia mengembang dngan sebesar-besarnya. Telapak tangan Inanah yang lembut itu mengusap kulit batang kote Sandi sehingga akhirnya lubang kencing orang tua itu menerbitkan cecair pekat air mazi.

Dngan penuh nafsu Sandi memegang muka comel Inanah lalu merenung sepasang mata ayu anak awek nya itu. Secara selamba die merapatkan bibirnya kepada bibir Inanah lalu mengucup lembut bibir muda itu.

Tangan Inanah pula dngan otomatik mengusap batang bapak nya. Sandi sdh mula menghisap lidah Inanah yang manis itu smbil tangannya berterusan membelai tetek Inanah yang sempurna bentuknya itu. setelah Sandi puas menghisap lidah Inanah die mula berdiri megah di depan anaknya yang masih duduk itu.

Dngan tanpa rasa malu die menyingkap bajunya, dan melondehkan terus seluarnya. Di hadapan mata Inanah kini terserlah badan bogel bapak kandungnya sendiri. badan Sandi sebenarnya masih tegap. Tapi apa yang menarik mata Inanah adalah batang pembiakan bapak nya itu.

Ia besar dan gemuk. Dua kali ganda saiz kote suaminya, Roonny. dalam keadaan Inanah yang sdg duduk itu Sandi merapati lalu kini kepala kote nya berada betul-betul di hadapan bibir mungil Inanah.

"Nyonyot sayang. Nyonyot kote papa, sayang. " pinta Sandi dngan nada memujuk. Inanah yang seperti dipukau itu merapatkan bibirnya ke arah kepala kote Sandi lalu mengucup lembut lubang kencing yang melekit dngan air mazi itu.

Seketika kemudian masuklah batang kote seorang bapak ke dalam mulut anak kandungnya sendiri. Mulut Inanah dirasakan begittu lembut dan suam. Lidah Inanah yang mengampu sebelah bawah batang kote Sandi dirasakan begittu lembut dan enak sekali.

Smbil mengulum dan menghisap kote besar bapak nya Inanah mengusap dan membelai lembut kantung telur bapak nya yang amat besar itu. Sepasang telur kote Sandi dirasakan begittu berat sekali.

Di dalam hati Inanah terdetik betapa bnyak dan pekat sperma yang tersimpan di dalam kantung itu. Inanah seterusnya menyonyot batang bapak nya smbil memaut dubur orang tua itu sehingga menyebabkan Sandi menggeliat menahan kenikmatan.

Tidk ingin die terpancut cepat lalu membazirkan air benihnya Sandi menarik lembut kepala Inanah supaya mulut anak awek nya itu terpisah dari kote nya. Sekali lagii Sandi merenung lembut anak awek nya yang sungguh comel itu.

Die mendirikan anaknya yang sdg duduk tadi lalu memeluk erat badan montok anak kesayangannya. Seketika kemudian die mendukung Inanah lalu membawa badan telanjang itu masuk ke dalam bilik kelamin anaknya dan menantunya itu.

Sandi merebahkan badan bogel Inanah di atas katil lalu dngan berhati-hati membalikkan badan Inanah supaya die meniarap. Di hadapan mata Sandi terserlah kesempurnaan bentuk badan anaknya dari belakang. burit Inanah yang gemuk dan padat itu membuatkan kegeraman Uncle Sandi tidk dapat dikawal lagi.

Burit anaknya itu semula jadi lentik dan padat. tidk kelihatan langsung lubang bontot tempat anak awek nya berak. yang kelihatan hanya bibir faraj anak nya yang menembam terkepit di antara peha gebu pompuan subur itu.

Inanah pula hanya membiarkan bapak nya menikmati pemandangan badan indahnya tanpa bersuara apa-apa. Sandi mula naik ke atas katil ke atas peha Inanah yang putih gebu itu. dngan lembut die menggunakan kedua-dua belah tangannya untuk membuka belah jubur yang amat padat dan montok itu.


Cerita lucah Gadis Manja Ayah Kongkek
  • Demi terserlah jer simpulan bontot Inanah die mendengus. Hatinya berkata betapa comelnya simpulan bontot yang dilalui najis berak Inanah setiap hari itu. "Sayang, comelnya jubur anak papa! Tengok bontot anak papa, bersihnya. Tengok bibir faraj dia, tembamnya! " dngan selamba Sandi memuji kecomelan jubur subur Inanah.
  • Inanah berasa sedikit terharu dngan pujian bapak nya terhadap faraj nya. tetapi die jg sdh biasa dngan setiap pujian setiap lelaki yang berjaya menikmati tubuhnya. Sandi mengusap dan membelai bibir faraj Inanah.
  • Kulit lembut faraj Inanah mula mengeluarkan lendir pompuan nya akibat diusap sedemikian rupa. Tanpa rasa jijik walau sikitpun Sandi merapatkan mukanya kepada belah jubur Inanah lalu menghidu bau lazat alat kelamin Inanah.
  • Kemudian Sandi dngan lembut mengucup simpulan bontot anaknya yang berwarna coklat muda itu. Dari situ die menjulurkan lidahnya lalu menjilat jubur Inanah dari kelentit faraj Inanah sehingga ke simpulan bontot anaknya itu.
  • Berkali kali die mengulangi jilatan tersebut hingga faraj subur Inanah mengeluarkan lendir dngan bnyak dan pekat. Sandi sungguh geram dngan ketembaman dubur Inanah lalu meramas semahu-mahunya lemak jubur yang maha padat itu.
  • Inanah pula sdh mula dirundung nikmat lalu menyeru-nyeru nama bapak nya dngan amat manja sekali. "Aaahh. bapakhh. eerrghh. lagi. lagii. jilat lagi. bapakhh. ! " rengek Inanah kesedapan. dngan nafsu jantan yang tidk lagii dapat dikawal Sandi lalu naik ke atas jubur lebar Inanah lalu menggesel-geselkan batang kote nya smbil dikepit oleh lemak jubur Inanah.
  • Air mazi Sandi semakin bnyak keluar. dngan manja die bertanya. "Inanah anak papa, ingin tidk bapak manjakan Inanah? nak tidk bapak belai Inanah? " Inanah pula merengek manja, penuh dngan kerelaan.
  • "Nak, papa. Inanah ingin bapak manjakan Inanah sangat-sangat. Inanah ingin bapak belai Inanah. " balas Inanah dngan rengekan manja. smbil menghalakan takuk kepala kote nya yang mengembang penuh itu Sandi meminta izin sekali lagi.
"Inanah, izinkan bapak menikmati Inanah? Izinkan bapak menebuk isi faraj anak bapak ya sayang? " Inanah menjawab lemah, namun bernafsu. "Inanah izinkan, papa. Jamahlah jubur dan faraj Inanah. Inanah kan anak papa. bapak bolehh buat apa jer pada Inanah. Tebuklah faraj anak papa. Jamahlah isi faraj Inanah, papa. " faraj Inanah terdedah untuk dijamah oleh bapak nya sendiri.

Serentak dngan keizinan itu Sandi menekan lembut takuk kepala kote nya membelah bibir faraj Inanah. faraj tembam Inanah mula merekah lalu membenarkan takuk kepala kote yang amat besar itu melepasi bibir faraj yang sungguh tembam itu.

Gadis Manja Ayah Kongkek cerita seks melayu, kisah blue incest Gadis Manja Ayah Kongkek, cerita sex lucah Gadis Manja Ayah Kongkek

Gadis Manja Ayah Kongkek


Sedikit demi sedikit Sandi menyumbatkan kepan jangaan batang kote nya ke dalam isi faraj anak kandungnya sendiri. tidk dapat dibendung lagii rasa enaknya tatkala kulit kote nya menggesel isi faraj anaknya yang maha lembut itu.

Kote nya menyengguk-nyengguk membuka ruang lebih dalam untuk diterokai. Inanah semakin menonggek akibat disumbat sedemikian rupa. Secara tidk disedari kantung telur kote bapak nya akhirnya melekap di celah jubur subur Inanah.

Sedarlah Inanah ketika itu bahawa kote bapak nya telahpun santak ke pangkal. Takuk kepala kote bapak nya yang amat besar itu telahpun berjaya sampai ke dasar lubuk pembiakan Inanah yang maha subur itu.

Tertonggek Inanah dibuatnya ketika kote Sandi santak ke dasar jubur nya. Mata Inanah terbeliak dan kepalanya terdongak. Mulut Inanah ternganga dan lidahnya terjelir. tidk pernah die merasakan kepadatan sedemikian rupa.

Kote bapak nya yang amat besar itu sungguh padat sekali di dalam genggaman isi faraj nya. Sandi pula secara spontan meraung kenikmatan. "Aaarrghh. fuck. nikmatnya. lubang faraj anak bapak nie. " Sandi meraung kenikmatan.

Mana tidaknya, seperti dalam mimpi kote nya kini berada sepenuhnya di dalam badan pompuan muda yang maha subur. Menggeletek die menahan nikmat. Kaki Sandi tergeliat-geliat menahan kegelian di hujung kote nya yang kini begittu hampir dngan mulut rahim anak kandungnya itu.

Dua manusia itu dalam keadaan yang sungguh memberahikan. Kelihatan Sandi memaut erat badan montok Inanah yang akan dilanyaknya sebentar nanti. Inanah pula terkangkang cuba membiasakan diri dngan kote sebesar itu.

Setelah satu minit Sandi membiarkan kote nya dalam genggaman faraj subur Inanah die mula melenyek-lenyek jubur padat itu. Lenyekan itu menyebabkan kote nya menyantak-nyantak isi faraj subur Inanah. Inanah pula masih ternganga-nganga kenikmatan.

Sandi kini memulakan henjutan ke dalam faraj subur anak kandungnya itu. wanita montok itu lalu tertonggek dan terkangkang akibat disondol sedemikian rupa. Setiap kali die menarik kepan jangaan kote nya die dapat melihat bibir faraj tembam Inanah tertarik bersama.

Itu menandakan betapa padat isi faraj anaknya itu. kote nya pula kini diselaputi lendir nafsu anaknya. Melekit-lekit dirasakannya tetaapi nikmatnya tidk tercapai dek akalnya lagi. Inilah badan yang paling enak yang pernah dijamahnya.

Daging jubur Inanah yang berlemak itu amat lazat dan enak. Meleleh-leleh air liur Sandi semasa menghenjut dan melenyek jubur gemuk anaknya itu. Mereka berdua sdh mula tanpa malu meraung-raung kuat.

Nikmat zina yang dirasai tidk terperi lagi. Mereka kini ibarat sepasang haiwan yang sdg mengawan untuk menghasilkan baka. Meleleh-leleh air liur Sandi krn die dapat merasai betapa lazatnya isi faraj anaknya itu.

Ditebuknya lubang faraj anaknya sepuas-puasnya. Dirodoknya lubang apam anaknya semahu-mahunya. Kedinginan pendingin hawa menambahkan kelazatan mengawan mereka. Sandi sdh mula meraung-raung dngan raungan untuk memancut. Kelazatan isi faraj pompuan Melayu sejati itu telah merangsang penghasilan sperma yang begittu pekat dan banyak.

Inanah menyedari bahawa pasangannya sdh hampir untuk menabur benih lalu merapatkan peha montoknya supaya kepitan dan genggaman faraj nya menjadi bertambah padat. Inanah jg menonggek-nonggekkan jubur lebarnya smbil merendahkan bahunya dan mendongakkan kepalanya.

Die tahu perbuatan seperti itu membuatkan lubang faraj nya condong ke atas dan akan membenarkan kote pasangannya tersumbat sedalam-dalamnya ke dalam lubuk pembiakannya. Demi jer Inanah berbuat begittu Sandi memaut erat dubur lebar anaknya dngan sangat erat.

Die menyantakkan batang pembiakannya semahu-mahunya dan sedalam-dalamnya. Nafsu Sandi sdh tidk terkawal. Menjerit-jerit die tatkala benih buntingnya sdh terlalu hampir untuk memancut keluar. "Aaarrghh. arhhkk. Inanah. faraj anak bapak nii ketat sungguh. eerrgghh. ! " Menjerit-jerit Sandi seperti orang gila.

Dngan penuh nafsu die menginginkan supaya anaknya itu mengandung. Mengembang penuh kote nya bila die membayangkan Inanah akan mengangkang memberanakkan adiknya sendiri. smbil berbisik Sandi meminta izin Inanah untuk menabur benih.

Inanah yang dalam keadaan separuh sedar akibat kelazatan hanya mampu menggangguk memberi izinnya. "papa pancut la sperma bapak tuu dalam lubang faraj Inanah. Inanah izinkan, papa. Biarlah Inanah mengandungkan zuriat bapak nie. Benih bapak akan menjadi adik Inanah juga. " Inanah memberikan lampu hijaunya.

Lampu hijau sdh diberi. Apa lagi, Sandi mula melenyek dan melenyek dan melenyek lagii dngan padu dan ganas dan serentak dngan itu menyemburlah sperma seorang bapak ke dalam lubuk subur anak kandungnya.

"Aaarrghh. aarrgh. aahkk. oh fuck. dah pancut. ! dah pancut. ! air mani bapak dahh memancut. sayang. " merengek-rengek Sandi dngan penuh terharu bila berjaya membuntingkan anaknya sendiri. Menggeletek Sandi menyembur-nyemburkan benih maninya ke dalam Inanah.

Die menyantak-nyantak lubang pembiakan anaknya itu supaya benih buntingnya terpancut jauh ke dalam lubuk faraj anaknya yang amat subur dan ranum itu. Terbelalak matanya merasai kelazatan membuntingkan anaknya sendiri.

Bayangkanlah kenikmatannya ketika itu menabur benih ke dalam faraj anaknya sendiri smbil memaut erat jubur gemuk dan subur itu. Kaki Sandi kejang smbil dubur nya terkemut-kemut mencerat segala simpanan benih subur ke dalam faraj subur anaknya.

Inanah yang belum pernah merasai pancutan sehebat itu tertonggeng dngan begittu comel sekali smbil kepalanya terdongak dan matanya terbelalak. Mulut Inanah terlopong luas smbil lidahnya terjelir-jelir merasakan kederasan pancutan nafsu bapak nya.

"Aaagghh. erggh. baa. baanyakk. banyaknyaa. sperma bapak nii. Mesti Inanah akan mengandung nie. ! " merintih-rintih Inanah kesedapan yang maha lazat. Akibat pancutan nafsu yang membuak-buak tidk terkawal itu akhirnya Inanah sendiri kejang kepuasan.

Menjerit-jerit die ibarat seorang awek yang sdg dibuntingkan. Menitis air mata Inanah tatkala bapak kandungnya sendiri menyemburkan benih anak ke dalam badan matangnya. Dek krn kelazatan dubur tembam Inanah, bapak nya menyemburkan lebih sepuluh das pancutan mani.

Tidk pernah die merasakan pancutan sebegitu deras dan banyak. Benihnya pula kali ini amat pekat dan putih. Pancutan sperma nya sebegitu hebat sehingga Sandi sendiri bolehh mendengar semburan bunting itu jauh dari dalam lubuk faraj anaknya yang lembut dan lembab itu.

Dalam keadaan menonggeng begittu Inanah telah terkencing dngan begittu bnyak sekali. Katil kelaminnya kini telah lembab akibat dikencingkan gadis manja itu. Benih-benih subur Sandi yang amat pekat dan subur itu kini berlumba-lumba mencari telur-telur pembiakan Inanah yang sememangnya sungguh subur itu.

Salah satu daripada benih Sandi itu berjaya menjumpai telur subur anaknya lalu terus bersenyawa dengannya. Terbelalak mata Inanah ketika die merasakan telurnya telah disenyawakan. burit Inanah yang gemuk padat itu mengembang-ngembang akibat proses pembuntingan tersebut.

Kelak Inanah pasti akan membuncit dan memboyot mengandungkan adik kandung die sendiri. die terjelepuk kepuasan di atas jubur lebar anaknya smbil mendengus kenikmatan dan kelazatan. "Aaah. bagus. akhirnya berjaya jg aku buntingkan anak awek aku sendiri. Padan muka kau Roonny krn abaikan isteri yang subur seperti Inanah nie. Padan muka kau. " hati Sandi berbisik kepuasan sebelum tubuhnya terbongkang lesu menindih belakang badan Inanah.

Ketika itu pintu ruang tamu perlahan-lahan terbuka dan sesusuk badan tegap menjengah masuk. Suami Inanah, Roonny sdh pulang kerja. Matanya terbeliak melihat persenyawaan bapak dan anak yang baru jer selesai di hadapan matanya.
Gadis Manja Ayah Kongkek ***
Gadis Manja Ayah Kongkek,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Gadis Manja Ayah Kongkek cerita seks melayu, kisah blue incest Gadis Manja Ayah Kongkek, cerita sex lucah Gadis Manja Ayah Kongkek, porn, erotic Cite Blue, Gadis Manja Ayah Kongkek


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/