Bohsia Sekolah Bergomol Pantat

June 09, 2016, in category ,
Bohsia Sekolah Bergomol Pantat | aku seorang pelajar di salah sebuah sekolah menengah wanita di ibukota. aku bernasib baik krn tergolong di dlam pelajar terpilih untuk mendiami hostel sekolah berkenaan. Waktu tue, aku langsung tdk faham istilah onani atau pon lesbian. yang aku tahu, setiap malam sebelum aku tidur pasti aku membelai seketul daging di celah kangkangku sehingga aku terasa kejang kenikmatan.

Perkara tersebut menjadi perkara yang wajib aku lakukan sebelum aku tidur. aku tak pasti sama ader dorm mates aku tahu aku melakukan perkara tersebut krn aku tidur di katil bahagian atas.

Standard katil asrama, double decker. Ahli dorm aku 8 orang semuanya. Biasanya sebelum aku tidur, pasti aku menyusun bantal bantalku di birai katil menyandari palang katil yang menghalang aku dari terjatuh ke lantai ketika tidur.

Pada ketika itu juga, kitaorang walaupun akan menghadapi peperiksaan pmr, mmang taksub dngan novel novel romantik. yang antara isinya mempunyai adegan adegan yang agak panas bagi kitaorang remaja yang berusia 18 tahun.

Seorang dorm mateku, Rose, habitnya ketika membaca mesti dlam posisi meniarap dngan satu bantal dikepitkan dicelah kangkangnya. Kadang kadang diaorang akan menggoyang tubuhnya. Kadang kadang diaorang seperti menekan nekan tubuh bahagian bawahnya pada bantal tersebut.

Apa yang aku nak ceritakan bukanlah pengalamanku bersama Rose namun pengalaman sex tanpa sedar seawal 18 tahun yang kesannya sehingga hari ini sangat kukuh akibatnya dlam kehidupanku. aku mempunyai seorang kawan lain, yang berlainan dorm denganku namun merupakan pasanganku ketika sessi prep (waktu melakukan homework di waktu petang dan waktu study di malam hari).

Namanya, Ammy. Tubuhnya genit. Tingginya 165 cm, berpinggang ramping, jubur agak tonggek dan yang pentingnya payudara nya waktu itu sudh mengenakan cup c. sudh menjadi kelaziman di hostel mempunyai adik angkat/kakak angkat dan yang terjadi di kalangan kitaorang yang seusia, kitaorang mengangkat kawan kawan sendiri menjadikan mereka seorang yang istimewa kepada diri kami.

Antara lain, kitaorang mengambil berat terhadap diri masing masing. aku dan Ammy tdk ketinggalan. Satu hari, selepas pertandingan netball antara dorm, Ammy mengalami kejang urat di bahagian belakang tubuhnya.

Aku volunteer padanya untuk mengurut tubuhnya. kerana minyak urut yang sering aku pakai sudh habis, aku mengajaknya ke bilik rekreasi dorm di mana alatan first aid kit disimpan. aku menyuruh Ammy duduk membelakangi aku, baju t yang dipakainya aku singkap ke atas.

Dan aku meminta izin untuk membuka cangkuk tali branya. denngan keadaan bahagian belakangnya yang terdedah. aku menyapukan minyak urut (bukan jenis yang panas) ke kulit tubuhnya. aku mulai dngan urutan ringan di bahagian pinggang kemudian naik menghampiri bahunya.

Di bahagian bahunya mmang tegang jadi aku mengurut lebih lama di situ. aku dapati jg bahawa urat di bahagian dlam lengannya (hampir ketiak) jg sedikit tegang. Jadi aku pon mengurut jg bahagian tersebut.

Dlm mengurut tue, hujung jemari aku kadang kadang tersentuh pangkal payudara Ammy. Tapi waktu itu, aku tak fikir yang bukan bukan. Maklumlah belum ader pengalaman, filem lucah pon tak pernah tengok.

Lama kelamaan, timbul satu perasaan aneh, cam terkena electric shot pula biila jari aku terkena pangkal payudara nya. aku terlupa ingin mengurut Ammy tapi aku mula concentrate pada bahagian pangkal payudara nya.

Dari pangkal payudara , jari aku mencari puting payudara nya. aku waktu itu terasa kepanasan dan sedikit gelisah. dan aku tahu waktu tue, aku teringin sangat ingin sentuh daging seketul kat celah kangkang aku (kemudiannya baru aku tahu, namanya kelentit).

Mula mula aku sentuh puting Ammy, saiznya agak kecil. Makin lama makin mengembang dan biila sampai satu tahap, putingnya mengeras dan sekeliling putingnya aku dapat rasakan bintil bintil kecil timbul (tadi tak ader).

Ammy sudh mula mendesah tapi perlahan. Perasaan nak tahu menyebabkan aku ingin tengok sendiri keadaan payudara nya. aku bisikkan pada Ammy yang aku ingin tengok payudara nya. Ammy mengangguk.

Tapi hasrat aku tuu terbantut sebab beberapa murid junior aku masuk ke dlam bilik tersebut untuk bermain games. aku katakan pada Ammy yang sessi mengurut untuk petang itu selesai.

Dan kalau diaorang sakit lagii aku akan urut diaorang lagii di kemudian masa. Dipendekkan cerita, selepas kejadian itu, aku sering terbayang dapat 'bermain' lagii dngan payudara Ammy tapi peluang tak ader.

Biila aku duduk di sebelah Ammy dlam prep, perasaan aku jadi tak menentu. Satu malam aku beranikan diri meraba payudara Ammy dari luar. Itu pon, Ammy berpura tidur dngan menyembamkan mukanya ke atas silangan tangannya di atas meja belajar.

Perkara tersebut berulang setiap kali tiba waktu prep tapi tanpa dapat aku sentuh direct ke kulit Ammy. Hujung bulan tiba, dan semua pelajar hostel pulang ke rumah/kampung masing masing.

Masa aku balik ke rumah, aku dapati ader beberapa video yang belum aku tontoni. Tapi video tersebut berada di rak yang paling tinggi. Tanpa buang masa, aku menonton video tersebut krn waktu itu tiada siapa di rumah.

Pada mulanya video tersebut memaparkan adegan perang. Cerita perang lama. Kalau tak salah aku, Dirty Dozen. mmang ayah aku suka simpan koleksi movie perang dan aku pon suka tengok juga.

Tapi tak sampai 5 minit, siaran berbelang belang dan tak lama kemudian, di skrin tv aku muncul seorang lelaki dan seorang wanita yang sedanng mengongkek. cam ingin terjojol biji mata aku waktu tue.

Dan pada masa yang sama, rasa panas dan gelisah yang aku rasa setiap kali aku berada di sebelah Ammy datang lagi. Kali ini, memandangkan tak ader sesiapa pon di rumah, aku singkap kain kurung sekolah yang masih aku pakai, dan aku seluk tangan aku ke dlam panty.

Aku terus menggosok gosok dan menekan nekan daging kecil di celah kangkang aku tue. Adegan kat tv masa tue, tengah tunjukkan adegan si lelaki mengulum puting payudara si wanita sambiil jarinya dimain mainkan di celah kangkang wanita tue.

Cerita Sex Bohsia Sekolah Bergomol Pantat

Aku cam sponge yang tengah serap air. Setiap apa yang lelaki tuu buat pada wanita tuu aku hafal dan aku lakukan pada diri aku sendiri. Perbuatan si lelaki tuu tak terhenti sampai situ jer tapi sehinggalah diaorang mula menjilat pantat wanita tue.

Jadi dngan pengalaman tersebut aku teringatkan Ammy. dan waktu itu jugalah kali pertama aku mengerang kuat tatkala badan aku mengejang kenikmatan. Melihatkan jam yang hampir pukul 5 petang, aku cepat cepat simpan kembali pita video tersebut ke tempat asal, takut jg kalau ahli keluarga aku yang lain tahu.

Malam tue, aku telefon Ammy, minta diaorang datang ke rumahku. Tanpa syak, Ammy setuju untuk datang ke rumah aku. Lagipun, kalau aku tak suruh pon, diaorang sendiri yang ingin datang sebab belakang tubuhnya sakit sakit lagi.

Aku tersenyum sendiri menanti hari esok. Esoknya, seperti yang dijanjikan Ammy datang ke rumahku seawal jam 8 pagi. Bapanya yang menghantar Ammy ke rumahku sebelum diaorang ke pejabat. Tanpa melengahkan masa, aku ajak Ammy ke bilik tidurku.

Masa tue, mak aku masih di rumah tengah bersiap siap untuk ke pejabat. bapa aku daah lama pegi ke pejabat. Ammy terus suruh aku urut badan dia. aku tanpa melengahkan masa terus suruh diaorang buka baju dia.

Tapi mula mula Ammy malu tapi aku kata senang ingin urut. Lagipun pintu bilik aku daah kunci dan tak ader siapa pon yang ingin ganggu. Ammy turuti jer kehendak aku.

Kancing branya aku buka dan aku tolak tali branya sehingga ke lengan. Dari belakang aku jenguk, aku daah nampak 2 gunung dia. aku sapukan minyak urut ke badannya dan aku mulai mengurut belakang badan Ammy.

Masa aku urut bahagian bahunya, Ammy menoleh pada aku. "korang urut aku cam hari tuu boleh? " aku hnya tersenyum mendengar kata katanya. "aku ingin urut cara baru tapi korang kena baring. ".

Tanpa berlengah, Ammy stlah mendengar permintaan aku terus diaorang berbaring di atas tilam aku. Cepat cepat aku ke bilik mandi dan membasuh tangan aku yang masih ader sisa sisa minyak urut.

Sebelum tuu aku jenguk dulu mak aku dibiliknya dan keretanya di porch. dah confirm mak aku pegi pejabat aku naik semula ke bilik aku. biila aku balik ke bilik, aku tengok Ammy daah sedia baring tanpa bra.

Pemandangan tersebut, sampai hari ni pon aku tak blh lupa. Itulah pertama kali aku tengok payudara wanita in flesh dan blood. aku duduk disisinya dan aku mula meraba raba bahagian bawah payudara nya.

Aku mmang nervous masa tue. Takut pon ader, sedap pon ader. smbil aku ramas ramas kedua payudara Ammy, aku pandang wajahnya. Mukanya sudh kemerahan. Matanya kuyu memandang aku. aku beranikan diri menyentuh kedua putingnya.

Cam dulu jg mula mula puting Ammy biasa jer tapi lama lama putingnya mengeras sambiil diiring desahan perlahan dari mulut Ammy. biila daah dengar desahan Ammy, aku rasa tiba masanya aku praktikkan apa yang aku tengok kat tv semalam.

Perlahan lahan aku baring kat sebelah Ammy. Sebelah puting Ammy aku jilat dan yang sebelah lagii aku gentel. Entah dari mana aku tahu, aku kadang kadang menyedut puting Ammy.

Biila aku sedut, Ammy makin kuat mendesah. Jari aku yang masih menggentel sebelah lagii puting Ammy, aku gerakkan menuju celah kangkang Ammy. (Ammy waktu itu mengenakan skirt kain cotton separa lutut).

Dari atas skirt tersebut, aku susurkan jari aku di celah kangkangnya. Rasa lembab kain tersebut biila aku sentuh jari telunjuk aku kat situ. biila Ammy tdk memprotes, aku beranikan diri selah skirt Ammy.

Kali ini aku gosok gosok jari aku kat atas panty biru Ammy. Ternganga mulut Ammy biila aku buat cam tue. Makin basah panty Ammy makin terkangkang kakinya. aku bangun lalu terus melutut di celah kangkang Ammy.


Cerita lucah Bohsia Sekolah Bergomol Pantat
  • Tanpa menunggu persetujuan Ammy, aku tarik pantynya. aku pandang celah kangkang Ammy sekejap. Bulu bulu pantat Ammy tak sama cam wanita dlam video semalam. wanita tersebut licin jer pantat nya tapi Ammy ader bulu bulu yang tak berapa lebat.
  • Aku geram melihatkan keadaan itu. Tak blh ingin bayangkan betapa syok dan stimnya aku masa tue. aku tak buang masa. Terus aku julurkan lidah aku kat pantat Ammy. Sama cam yang aku tengok kat video.
  • Ammy seperti cacing kepanasan. Menggelepar biila aku buat cam tue. Makin lama makin kuat Ammy menggelepar. dan sampai satu ketika, kaki Ammy menyepit kuat kepala aku dan mengerang kuat.
  • Air yang agak masin (tapi entah kenapa aku jilat dan telan sampai habis) tuu meleleh keluar. Masa tuu aku tak tahu dari mana air tuu keluar. "Apa yang korang buat kat aku? " tanya Ammy biila aku baring dan tersenyum di sebelahnya.
  • Aku hnya menggeleng kepala. aku baring di sebelah Ammy dan tanpa segan silu aku melondehkan seluar pendek yang aku pakai. Tanpa mempedulikan Ammy, aku mula menggosok celah kangkang aku sendiri.
  • Aku dapati pantat aku daah basah. dan nikmatnya waktu itu seribu kali ganda daripada nikmatnya ketika aku menggosok celah kangkangku di hostel. aku hnya memandang biila Ammy mula menyingkap baju aku lalu terus diaorang benamkan mulutnya ke puting aku.
  • Fuh! Nikmatnya aku rasakan cam ader arus elektrik dlam badan aku, dari hujung kaki sampai ke hujung rambut. Ammy menolak jari aku yang tengah sedap menggosok pantat aku, lalu digantikan dngan jari jarinya sendiri.
  • Kali ni nikmatnya pon berkali kali ganda daripada yang biasa aku lakukan sendiri. Ammy menjilat, mengulum puting payudara aku sambiil jarinya bergerak gerak di celah kangkang aku. Seperti Ammy, aku sendiri mula mendesah.
Sekejap saja, dlam aku hanyut di lambung ombak kenikmatan, Ammy sudh mula menjilat pantat aku. hanya seorang wanita yang pernah dijilati di situ saja yang dapat menggambarkan perasaannya. Tak sampai seminit pon, badan aku daah kejang, nafas aku semput, dan aku terketar ketar menahan suatu rangsangan yang telah merangsang seluruh sendi aku.

Seperti Ammy juga, kaki aku menyepit kepala Ammy. Walaupun aku sedaya upaya menahan kedua kakiku daripada menyepit kepala Ammy. biila nikmat aku reda. Ammy baring di sebelah aku sambiil memeluk tubuh aku.

Bohsia Sekolah Bergomol Pantat citer seks blue best

Bohsia Sekolah Bergomol Pantat


Ammy hnya tersenyum padaku. aku jg bgitu. Nikmat itu hnya kitaorang berdua yang tahu. dlm keadaan bogel tue, aku terus ajak Ammy ke ruang tamu. aku ingin tunjukkan pada diaorang apa yang diaorang ingin tahu.

Ammy duduk di sofa sambiil aku memasang video yang aku tengok semalam. Ammy hnya diam jer biila aku duduk di sebelahnya sambiil memeluknya dari sisi. Sebelah tangan aku berleluasa menggentel putingnya.

Biila tiba adegan yang aku inginkan, mata Ammy cam ingin terkeluar sama cam aku semalam tapi makin lama dadanya makin berombak, putingnya makin tegang dlam gentelan jari aku. Tanpa melepaskan pandangan dari kaca tv, Ammy menolak jari aku turun ke pantat nya.

Tapi aku ader agenda lain aku ingin jilat lagii pantat diaorang nie. Jadi aku biarkan diaorang melayan video lucah tuu sambiil aku jilat pantat dia. Kadang kadang aku sedut biji dia.

Kadang kadang aku gigit perlahan. Kadang kadang aku jilat dari bawah kangkang diaorang sampai ke bonjol daging favourite aku tue. biila 2 3 kali aku buat cam tue, aku rasa seolah olah cam ader bukaan kat bahagian bawah.

Lubang punggung mmang aku daah tau cam mana rupanya. Tapi bukaan yang ni lain dan posisinya di antara lubang punggung dan daging comel tue. aku dlam sessi experiment tue, yang aku yakin aku blh dapat a dlam kelas sains Bab 1.

Hahahaha (budak pmr mesti tahu tapi tahun 1993 punya batch la, kalau tak salah aku Bab 1, anatomi manusia), aku jilat jilat kat bukaan tue. biila aku jilat dlam sikit, aku rasa cam bukaan tuu mengepit ngepit lidah aku.

Ammy time tue, mengerang sama cam dlam video yang diaorang tengah tekun tengok. aku jolok jolok lagii lidah aku kat dlam bukaan tuu sambiil mama jari aku gosok gosok kat bijik Ammy.

Aku tengok Ammy pon tak duduk diam. Kedua dua puting dia, digentelnya sendiri tanpa disuruh. dah penat aku terjelir jelir rodok lubang pantat Ammy, aku guna jari telunjuk aku.

Mula mula masuk sikit. biila masuk sikit Ammy cam orang kepedasan "sst. Sst. Sst. " cam tuu bunyinya. aku cam ingin juga rasa apa yang si Ammy rasa so aku sendiri dlam keadaan bercangkung tuu gunakan sebelah jari aku mencari cari bukaan yang sama.

Biila daah jumpa aku circlekan jari aku dlam lubang tue. Fuh! Sedap! Naik lupa yang aku tengah kerjakan lubang Ammy nie. Tapi Ammy mmang bijak, biila aku lalai, diaorang sendiri putarkan punggung dia, kadang kadang diaorang melompat melompat agar lubang diaorang masih dapat sensasi jari aku.

Aku jolok masuk jari aku sikit lagi. Sama cam yang aku buat kat pantat aku sendiri. biila daah masuk sikit, aku tolak lagi, tapi tak habis jari aku, aku rasa cam daah tak leh masuk.

Aku pandang sekilas kat tv, masa tuu laki tuu tengah hayun batang diaorang kat dlam pantat wanita tue. aku pon dngan jari aku sebagai ganti, aku jolok keluar masuk.

Ammy biila aku buat cam tue, cam orang gila. diorang tolak kepala aku kat pantat dia. "Ahh. Ahh. Ahh. Sedap. Oh. Oh. " itu je yang Ammy blh cakap.

Aku tak tinggal peluang. denngan jari aku yang aku kerjakan kat dlam pantat Ammy, lidah aku bermain main kat biji dia. "Laju lagi. Erghh. Erghh. Ahh. Laju. Ah. Ah. " Sekali lagii Ammy memberi arahan.

Aku patuh. Lidah aku laju menari nari atas biji dia. Jari aku pon laju aku kocokkan dlam pantat Ammy. Biji aku sendiri pon kembang kuncup aku rasa. Stim gila aku dibuatnya.

Dlm pada aku kocok jari aku tue, aku rasa pantat Ammy ni sekejap sekejap genggam jari aku. (Kemut la tue) aku lajukan kocokan aku semampu aku. denngan 1 jari kat dlam pantat Ammy, lidah aku jilat biji Ammy, 1 jari lagii kat dlam pantat aku sendiri.

Aku pon tengah kenikmatan. Desahan aku tersangkut kat kerongkong, tak sebebas Ammy in expressing her race towards climax. Sekejap jer lepas tue, pantat Ammy genggam kemas jari aku. Biji diaorang keras bnr sambiil diaorang menjerit jerit kepuasan.

Secepat kilat aku duduk kat sebelah Ammy dan tarik Ammy supaya puaskan aku pula. Ammy faham apa yang aku nak. diorang terus jilat biji aku dan kerjakan pantat aku selaju lajunya.

Sedap rasanya mmang tiada tandingan tapi aku rasa pedih pedih ngilu sket biila diaorang jolok jari diaorang dlam dalam. Sememangnya aku stim gila time tue, dan tak lama lepas tue, aku sendiri yang rasa pantat aku mengemut ngemut jari Ammy.

Lepas tue, aku rasa kejang cam ingin pitam dlam kesedapan yang pertama kali aku rasakan tue. Ammy tersandar lesu kat paha aku. Muka diaorang dlam 2 3 inci dari pantat aku.

Aku mengusap manja kepala dia. Tapi dlam ingin bermanja manja tue, tiba tiba aku dengar kereta masuk kat rumah aku. Kelam kabut aku cabut video dlam player kemudian letakkan balik kat tempat asal.

Aku dan Ammy kelam kabut lari masuk dlam bilik aku. biila daah selamat dlam bilik aku. aku dengar ayah aku mengomel ngomel kat ruang tamu. aku dan Ammy cepat cepat pakai baju kemudian turun ke ruang tamu.

Masa tuu ayah aku tengah lap sofa kulit tempat yang aku dngan Ammy 'duduk' tadi. biila ayah aku bersemuka dngan aku, pandangan diaorang lain cam betul. Dari muka aku, ayah aku pandang pula Ammy.

Tapi diaorang tak kata apa apa. Sekejap mata diaorang pandang rak tempat video yang aku pasang tadi. Alamak! aku letak terbalik. Ayah aku ni very particular. Semua barang diaorang disusun rapi.

Mesti diaorang tahu apa yang aku buat tadi. Tapi diaorang tetap tak kata apa kemudian diaorang naik atas masuk dlam bilik dia. aku dan Ammy ketawa perlahan mengingatkan apa yang telah berlaku sebentar tadi.

Sempat Ammy berbisik pada aku. "Sedapnya. Lain kali kami sambung lagii ya. " Kebetulan ayahnya sampai dan diaorang pon terus pulang ke rumahnya. aku rasa ayah aku tahu apa yang aku buat dngan Ammy hari tuu sebab keesokannya video yang aku tengok tuu daah tak ader kat rak tv tue.

Aku dan Ammy, biila ader peluang mmang kitaorang akan romen lagi. Kadang kadang sampai ponteng sekolah biila daah tak tahan sangat. Kadang kadang time mandi pon sempat jg menjilat jilat.

Nasib baik tak siapa pon yang menghidu perbuatan kitaorang tue. Tapi kitaorang terpisah biila Ammy dapat tawaran ke mrsm dan aku pula walaupun keputusan pmr aku seelok Ammy tak dapat tawaran ke mana mana.

Jadi aku kekal kat sekolah tuu sampailah spm. tetaapi biila cuti sekolah, sempat jg kitaorang 'bersama'. Kalau tak kat rumah aku, kat rumah Ammy. So, cam tuu lah pengalaman pertama aku yang bermula waktu sekolah.

Ammy, I wish you are still here with me.
Bohsia Sekolah Bergomol Pantat ***
Bohsia Sekolah Bergomol Pantat,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Bohsia Sekolah Bergomol Pantat citer seks blue best, Bohsia Sekolah Bergomol Pantat cerita lucah, Bohsia Sekolah Bergomol Pantat kisah melayu xxx, porn, erotic Cite Blue, Bohsia Sekolah Bergomol Pantat


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/