Citer Hot Ngan Bohsia Cun

June 11, 2016, in category
Citer Hot Ngan Bohsia Cun | Nama saye Mark. saye masih ingat ketika saye berumur 18 tahun, ketika itu saye baru dalamm perjalanan pulang saye melihat seorang gadiis sdg mengelamun di tepi tasik. saye menegurnya utk berbual. Jenina jg selalu memakai baju yang agak ketat sehingga dapat melihat kedua dua payudara besar yang diidamkan oleh pelajar pelajar dan rakanku sendiri.

Semenjak hari pertama saye melihatnya, saye sering bertemu dengannye. kita jg hampi 2 bulan bercinta. kadangkala saye mengajaknya datang kerumah saye. pada mulanya diaorang menolak krna takut berdua duaan dngn saye.

Namun stlah saye mencerita kan keadaan rumah saye yang ada orang gaji usia 21 thn dan pekebun, akhirnya diaorang mengalah. pada hari pertama diaorang datang rumah saye, saye menyuruh kak Alisa membuat air utk Jenina.

Saye mengajak Jenina duduk di bilik saye. di bilik, kita berbincang tentang pelajaran matematik. stlah itu Jenina pulang kira kira pukul 4 petang. pada minggu berikutnya saye dipelawa pergi kerumahnya.

Saye tidk menolak krna pada anggapan saye ini lah pelung nye utk melihat mahkotanya. namun alangkah terperanjat melihat mama dan papa nye yang menanti kepulangan anak nye dan utk memperkenalkan saye kepada kedua ayahnya.

Jenina ade jg mempelawa saye utk berbincang dibiliknya namun di kerahkan oleh ayahnya utk berbincang di ruang tamu jer. semenjak itu saye sering datang kerumahnya. hingga kenkadang sampai petang baru pulang ke rumah saye.

Cerita Sex Citer Hot Ngan Bohsia Cun

Kira kira 2 bulan kemudian saye mengajak Jenina pergi kerumah saye. Jenina menuruti jer. setibanya saye dan Jenina dirumah saye seperti biasa menyuruh kak Alisa membuat airuntuk kita berdua.

Saye dan Jenina kemudian masuk kebilik utk berbual. saye menyuruh Jenina duduk di kerusi. dan saye pula duduk di ranjang. saye nasihati Jenina agar duduk di ranjang krna kursi itu hampir patah.

Namun Jenina menolak katanya "biar saja. orangpun reti ingin imbangkan badan". kita berbual dan berbual. gelak dan gelak. tanpa diduga kerusi yang diduduki oleh Jenina patah. saye dngn pantas menyahut badan Jenina.

Jenina terdiam. dngn pantas menolak tangan saye yang ketika itu berada di bawah dadanya dipertengahan antara perut dan payudara besarnya. Jenina terkaku dan ingin cepat meminta diri. dari saat itu saye jarang berjumpa dngn Jenina.


Cerita lucah Citer Hot Ngan Bohsia Cun
  • Mngkin Jenina marah krna memegang nye tanpa kebenaran nye sendiri. sehinggan pada suatu hari saye memberanikan diri berjumpa dngn Jenina utk mempelawa datang kerumah. mujurlah Jenina tidk marah lg dngn kejadian kelmarin.
  • Namun dikata diaorang hendak pulang dahulu ingin tukar pakaian. pukul 2 petang, Jenina datang kerumah saye dngn memakai blaus yang pendek sampai di atas lutut dngn baju yang singkat dan ketat yang blh melihat pusatnya.
Jenina terus naik keatas dan masuk ke bilik saye. saye menyuruh nye duduk di birai ranjang. saye duduk di sampingnya smbil mataku melihat seluruh pelusuk tubuh Jenina. smbil saye melihat Jenina berdehem kepadaku.

Citer Hot Ngan Bohsia Cun kisah blue melayu

Citer Hot Ngan Bohsia Cun


Saye malu krna batang kote saye yang udah naik dan terlihat oleh Jenina. "apa yang tertonjol tu? " kata Jenina. "inilah batang kote " "yeke. takpercayalah, takkan panjang sangat" "ye betul" dngn keberanian saye saye menunjukkan kepada Jenina.

Jenina terkaku melihatnya. kemudian saye memberanikan diri memegang pehanya dan menyelak blausnya. Jenina menepis dngn kuat tetapi tepisannye dapat saye tahan. dngn keras saye terus membaringkan Jenina dan merentap pakaian nye.

Saye melihat coli dan seluar dalamnye yang bewana putih. terus saye melucutinya. Jenina dalamm keadaan meronta. saye terus meramas ramas payudara besar nye dan mengucup bibirnya. saye dengar Jenina meronta tapi apakan daya diaorang lemas ladam pelukan kekasihnya.

Batang kote saye yang sdh tegang saye masukkan dalamm puki nya. makdatuk sempitnya. saye hanir mengalah krna sdh 5 minit saye cuba tapi tidk berhasil. tanpa saye sedar batang kote saye yang kecil masuk kebilik.

Terus saye berhentikan pekerjaan saye smbil Jenina memegangku utk melindungi dari terlihat oleh adiknya. saye terperanjat dngn keadan Jenina memeang tanganku. terus saye menyuruh Jenina paki balik kain nyee.
Citer Hot Ngan Bohsia Cun ***
Citer Hot Ngan Bohsia Cun,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Citer Hot Ngan Bohsia Cun kisah blue melayu, Citer Hot Ngan Bohsia Cun cerita lucah, Citer Hot Ngan Bohsia Cun boleh seks, porn, erotic Cite Blue, Citer Hot Ngan Bohsia Cun


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/