Lubang Faraj Hangat Akak Dihenjut

June 03, 2016, in category
Lubang Faraj Hangat Akak Dihenjut | Kak Safira berusia 35 tahun ada foresight dan open minded. saya dan Kak Safira ada kena mengena, pertalian darah sebelah abahku. Jauhlah sikit saudaranya, tapi didekatkan krn kitorang kenal antara satu sama lain semenjak kecil lagi. Usia kitorang sebaya atau plus minus setahun dua, agak akulah.

Saya membahasakan diorang dengan Kak Sis atau Sis sahaja. Dan diorang membahasakan diriku dengan panggilan Danni. Hmm. Issyhh. Maluu. daah tua tua seusiaku ini memanglah tebal rasa malunya. Malu pada diri sendiri dan diorang tapi ini cerita dunia.

Kalau dunia ini hendak terbalik sudh lama terbalik. saya dan Kak Safira pun terbalik sama. Tua tua kitorang saya dan Kak Safira sama sama hebat sebab rupa rupanya diorang hendak, mau dan rela maka saya tidk menolak sebab saya sudi.

Saya kekeh kecil. saya ni duda kematian isteri. Anak anakku semua sudh duduk sen diri walaupun mereka semua belum mendirikan rumahtangga. Jadi saya tinggal seorang saja di bangaloku di sebuah kawasan elit di ibukota ini.

Seminggu sekali saya dan anak anakku akan ber kumpul. Itu satu kemestian dan itu memanng ingin dan kehendakku. Kak Safira sudh dua hari menginap di rumahku. Kira kira rumah saya ini menjadi rumah persinggahan dan penginapan diorang apabila diorang datang kl dari Kuantan.

Diorang ni cergas dan a bizwoman dalamm direct selling yg berjawatanlah dalamm chain die. Rupa rupanya Kak Safira memperhatikan saya. saya tidk perasan sebab saya tengah syok mengurut batang zakar ku dengan minyak lintah di tepi kolam renang bangaloku selepas isya.

Itu sudh menjadi amalanku semenjak saya diperkenalkan kepada minyak lintah oleh aruah datuk saudaraku ketika usiaku 21tahun. saya akan melakukan urutan di sebelah pagi dan di waktu malam di tempat yg sama.

Maka saya mewarisi pembuatan minyak lintah ini. saya yg tahu resepinya yg telah diturunkan kepadaku. Tiba tiba Kak Safira muncul depanku memakai vest mandi labuh dengan senyum melirik sambiil menutup matanya dengan jejarinya terbuka.

Mak oii! Kak Safira exclaimed terkejut jugak agaknya. "Danni. Apa you buat tue. o migod, o migod. big. long. big. long. Besar, panjangnya zakar Danni. " jerit Kak Safira melepaskan pekupan telapak tangannya dari mukanya dan mulutnya ternganga.

"Urut lagii tuu. daah lama menduda, kat mana you lepaskan air yg bertakung Danni? " Masa tuu muka saya merah padam. Blushed dan malu sambiil saya cuba menutup private parts saya dengan kain tuala.

Hidungku kembang kuncup dan Kak Safira masih sengih tercegat di depanku. "Duda is duda. Kalau mahu cuba blh jugak Sis. Baya kitaorang ni blh tahan lagii tau? " kataku spontan kepada Kak Safira.

Cerita Sex Lubang Faraj Hangat Akak Dihenjut

"Senjata lelaki, kalau tidk jaga orang wanita susah juga. " dalamm hatiku berdetik jugak rasa hendak mengongkek faraj Kak Safira, saudaraku ini. Maklumlah tua tua saudaraku ni blh tahan juga.

Awet muda. Kak Safira senyum melirik, "Isshh. saya agak saya sorang jer rasa mahu swimming. Sorry ganggu aktiviti you Danni. But you got a handsome zakar. " Dan bila Kak Safira bergerak dan duduk di depanku menampakkan pangkal payudara nya yg putih bersih.

Apa lagii dahh rezeki saudara pun saudaralah, bini orangpun bini oranglah, janji dapat faraj. Maklumlah baru pertama kali mahu makan faraj Kak Safira. Dibawah sinar bulan mengambang, di tepi kolam renang yg tenang, di atas hamparan tuala besar tebal, Kak Safira membaringkan badannya bogel dan mengangkang kakinya lebar.

"Tunjukkan zakar you Danni, saya mahu menikmatinya tegang depan mata saya, " pinta Kak Safira dengan angin malam meramah tubuh kami. saya berbuat seperti mahunya. "o migod. big. long. bolehh ke saya terima dalamm saya, zakar you tuu Danni? " saya senyum.

"You will dear. No worry. You will like it. " faraj tembam itu merangsang syahwatku. Tanganku meramas payudara Kak Safira dan jariku mengentel puting susunya. saya mula menghisap faraj nya yg basah tue.

Kak Safira mula mengerang, Kukuakan bibir faraj , lurah faraj nya kemerah merahan dan labia minoranya macam siput tuu kunyonyot dan kutarik tarik dengan bibirku. Hujung lidahku menyodok nyodok kelentitnya.

"Danni. Geli. Uhh. Uuhh. Geli. " ngerang Kak Safira merasa kelentitnya dimainkan dengan lidahku. Terangkat angkat kaki dan bontot Kak Safira, menahan kegelian yg amat sangat. Air mazi nya semakin bnyk keluar.

"Argaahh. Danni. Uuhh. Uuhh. Gelinya. " renggek Kak Safira memejam celikkan mata. Melentik lentik tubuh Kak Safira setiap kali gigiku mengigit manja kelentit Kak Safira. diorang tidk tahan dan terkencing kencing.


Cerita lucah Lubang Faraj Hangat Akak Dihenjut
  • Saya senyum dan bahagia melihatnya. "Oh. Urghh tidk tahann. tidk pernah kena gini. " Semakin lama semakin merah bibir faraj Kak Safira di siat siat oleh mulut, bibir dan gigiku.
  • Lalu lidahku menjulur sorong tarik ke dalamm lubang faraj Kak Safira. jubur nya terangkat angkat. Raung dan jeritannya dari halus mula menjadi keras. Nafasnya kasar dan begittu jugak dengan nafasku.
  • Habis air di kolah faraj nya saya sedut dan kukeringkan dengan lidahku. "Ohh. Danni. Nice of you. saya tidk tahan. nak cumm. " raung Kak Safira sambiil melipat kedua belah kakinya mengepit kepalaku.
Jubur nya yg lebar dan besar itu masih menghonggah ke atas dan ke bawah mengikut rentak jilatanku. saya menjilat lubang punggung Kak Safira. "Oh noo. Gelinyee. Beshh. " jerit Kak Safira menghela dan menahan nafasnya.

Tubuhnya bepeluh. faraj nya basah dan lencun. saya kuakkan sedikit bibir faraj Kak Safira yg macam siput tue, lalu meletakkan kepala zakar ku ke mulut lubang faraj Kak Safira.

"Danni. saya risau skit. Sakit nanti. " rayu Kak Safira sedikit hesitation. "You' hv not been fucked? Alahh. Bukannya sakit tapi sedap lah Sis. " "Yes, dahh lima tahun tidk buat. my husband on iunsulin kencing manis. Cock diorang tidk kuat dan tidk leh naik. " "o sorry. You want me to fuck you? " "Of course dear. Of course. " Lalu Kak Safira memeluk dan mengucup bibirku.

Lubang Faraj Hangat Akak Dihenjut kisah blue melayu

Lubang Faraj Hangat Akak Dihenjut


"Don' t worry. You can eat my dick to the fullest length with ease and happy with it in you, " balasku sambiil menyepuh tubuhnya dengan lidahku touch and go.

Dengan sepenuh tenaga, saya menekan batang zakar saya ke dalamm lubang faraj Kak Safira. "Aduhh. Sakitt. Make nice and easy, slow and steady. Lubang saya masih ketat you. Please do it slowly. Your dick is big in me. " erang Kak Safira sambiil meronta ronta sdang saya memegang erat bontot nya.

Muka Kak Safira yg cerah menjadi merah padam. Tapi diorang kata sudh tidk tahan lagi. Meminta saya masukkan seluruh batang saya ke dalamm faraj nya. Sekali lagii Kak Safira menjerit halus.

" aaduhh. Sakit. Argaahh. Sakitt. Sedapp. Penuh rasanya" jerit Kak Safira meronta ronta dan terangkat bontot nya. diorang menggeleng gelengkan kepalanya kiri dan kanan. saya menguatkan lagii pegangan pada pinggang Kak Safira.

Air mazi Kak Safira semakin bnyk keluar dari faraj nya. Kepalanya Kak Safira terdongak ke atas. Mulutnya melopong. Kakinya kejang merasakan faraj nya di tembusi zakar Danni yg disorong dan ditarik di lubang faraj nya.

Zakar saya terbenam dan mengesel mengoyak bibir faraj Kak Safira dengan ganas sekali. Mata Kak Safira terbeliak apabila saya menekan batang zakar saya lebih dlm. Kini sudh separuh dari batang saya teng gelam, mengerudi lubang faraj Kak Safira.

"Danni. Masukkan sampai habiss. bolehh kan sayang" rayu dan pohon Kak Safira. saya cuba menekan lebih dalamm lagi. Di masa yg sama raungan dan jeritan Kak Safira semakin bertambah kuat.

Suaraku dan Kak Safira seakan akan tersekat di kerongkong. batang zakar saya semakin ganas merobek faraj Kak Safira. Menggedik gedik tubuh Kak Safira seperti ayam kena sembelih. saya memegang bahu Kak Safira untuk mengawal rontaannya ketika saya menghenjut laju laju.

At last henjutanku, dengan kuat kuhentak lubang faraj Kak Safira, diorang mengerang dan saya mendengus memancutkan sperma saya kedalam lubang faraj nya dengan bnyk sekali. Kak Safira merasakan hangatnya ledakan air mani ku yg pekat hingga meleleh keluar dari lubang faraj nya.

Saya mencabut batang zakar ku dari lubang faraj nya, Kak Safira memegang zakar ku lalu menjilat kepala zakar dan batang zakar saya yg masih diselaputi dengan sperma lantas mengulumnya.

Semenjak dari peristiwa itu saya selalu bersetubuh dengan Kak Safira bila diorang berkunjung ke kl dan bila peluang melakukannya ada. kami saling berpelukan mesra, menikmati keindahan tubuh masing masing.

Saya mengusap usap faraj Kak Safira yg telah saya terokai dan saya gerudi. "Ohh Danni, your fucking makes me fly high and wild. Timakasih memberikan nikmat indah dan syok tuu semula. Really Imiss it. saya love your dick. Big, strong and friendly in me, " Kak Safira kekeh kecil sambiil meraba manja dadaku.

Saya memicit hidung mancungnya itu. Sebaya sama sebaya. 40 an bukan luntur atau kendur. Lelaki/wanita 40 an tengah top dan hangat tue.
Lubang Faraj Hangat Akak Dihenjut ***
Lubang Faraj Hangat Akak Dihenjut,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Lubang Faraj Hangat Akak Dihenjut kisah blue melayu, cerita lucah malaysia Lubang Faraj Hangat Akak Dihenjut, kisah sex Lubang Faraj Hangat Akak Dihenjut, porn, erotic Cite Blue, Lubang Faraj Hangat Akak Dihenjut


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/