Ustazah Dikongkek Gila Sex

June 13, 2016, in category
Ustazah Dikongkek Gila Sex | saya mmg sukakan seks tapi saya tak penah merasakan keenakan rasa hubungan seks yangg sebenar. saya masih bujang dan tak pernah main dng wanita langsung. Pegang pon tak pernah. untuk melampiaskan nafsu seks saya biasanya saya melancap aje sambill tengok cd lucah.

Tuu aje la yangg saya mampu setakat nie. blh kata tiap tiap bulan saya mesti beli cd lucah baru. Sekali beli paling sikit pon mesti tiga punya sebab mmg harganya tiga 10 ringgit.

Walaupun terlalu kerap membeli tapi koleksi cd lucah saya takdelah bnyak sangat sebab saya hanya simpan yangg mana paling best aje. yangg tak berapa best saya trade in balik.

Tak kisah sebab tokey cd lucah tuu pon kawan saya. Macam biasa lepas dapat gaji mesti saya pergi rumah kawan saya (tokey cd) mahu beli cd baru. Bila sampai kat rumah diaorang saya tunggu diaorang kat garaj kereta kat tepi rumah diaorang tempat biasa kitaorang berurusan.

Selalunya terang kat sini tapi malam nii kawan saya tuu lupa mahu pasang lampu agaknya. Terpaksalah saya menunggu dallam gelap sambill menghisap rokok untk menghalau nyamuk yangg agak banyak.

Malam nii baru saya perasan yangg rumah kawan saya yangg mmg buruk tuu daah berlubang lubang dindingnya. Kalau terang nampak buruk aje tapi time gelap macam nii nampak cahaya lampu dari dallam menembusi lubang lubang kat dinding tue.

Ntah kenapa saya teringin pulak mahu intai ke dallam rumah diaorang nie. Lagipun sejak diaorang duduk kat sini saya langsung tak pernah masuk dallam rumah diaorang nie. Beraya pon kat luar aje.

Saya pilih salah satu daripada bnyak lubang yangg ada dan intai ke dallam. Rupanya kat sebelah garaj kereta nii bilik tidur dia. saya nampak isteri kawan saya yangg berkain batik dng t shirt tengah duduk menyusukan anaknya kat tepi katil.

Kawan saya tuu pulak saya nampak tengah terbongkok bongkok mencari sesuatu kat bawah katil. Stim juga saya tengok isteri kawan saya tuu walaupun diaorang duduk membelakangkan saya tapi cara duduknya dan t shirtnya yangg terselak sikit kat belakangnya tuu menyerlahkan bentuk jubur nya yangg bulat dan pejal.

Nii juga first time saya nampak rambut isteri kawan saya yangg lurus panjang sikit dari bahunya sebab diaorang mmg sentiasa berpakaian sopan dan menutup aurat ketika di luar rumah.

Lepas tuu saya nampak kawan saya dng satu kotak besar (cd lucah la tue) yangg dikeluarkan dari bawah katil tadi dan berbisik sesuatu kat isteri dia. saya nampak kawan saya mengurut urut bahu isteri diaorang sebelum turun ke belakangnya dan disudahi dng tamparan manja kat jubur isteri diaorang yangg montok tue.

Isteri diaorang pon menjerit manja bila dilakukan seperti itu. saya tinggalkan lubang intai tadi dan duduk jauh jauh sikit sebab kejap lagii kawan saya mesti keluar punya. kawan saya terkejut bila diaorang keluar tengok lampu tak pasang.

Berkali kali diaorang mintak maaf kat saya sebab lupa mahu pasang lampu. saya pon buat buat marah juga walaupun sebenarnya saya bersyukur sebab dapat tengok sesuatu kat dallam rumah diaorang tadi.

Saje jer biar diaorang tak tau apa yangg sebenarnya berlaku. Lepas pilih beberapa keping cd lucah dan membayarnya saya pon blah dari situ. dallam perjalanan mahu balik saya terfikir macam mana agaknya kehidupan seks kawan saya nii dng isteri dia.

Cerita Sex Ustazah Dikongkek Gila Sex

Saya pon tak faham macam mana agaknya kawan saya nii yangg terejal, tokey cd lucah, pernah romen anak dara orang (romen aje bukan main) bolehh kahwin dng ustazah. Lawa pulak tuu padahal kawan saya nii tak berapa hensem kalau mahu dibandingkan dng saya (yaang tak berapa hensem jugak), gemuk sikit (kalau mahu banding dng saya gemuk bnyak sebab saya kurus kering) dan tak berapa tinggi (tak sampai paras bahu saya pon).

Saya nekad parking motor saya tepi jalan, sorok sikit dallam semak dan jalan kaki pergi rumah kawan saya semula. Naik motor karang kantoi pulak sebab saya mahu mengintai lagii kat rumah dia.

Kalau nasib baik dapat tengok aksi lucah secara live malam nie. Kalau tak der apa apa yangg berlaku pon rasanya saya tak rugi apa apa pon. Nasib baik rumah kawan saya nii jauh ke dallam kebun, jauh dari rumah orang lain.

Diaorang sewa kat sini sebenarnya lepas diaorang kahwin. ingin belajar hidup sendiri katanya padahal rumah mak diaorang kat kampung nii jugak. Jalan mahu ke rumah kawan saya nii mmg gelap sebab tak der lampu dan dikelilingi oleh pokok.

Yangg bagusnya orang tak nampak saya tapi yangg tak bagusnya saya tak nampak jalan. Pelan pelan saya berjalan menuju ke rumah kawan saya dng berpandukan cahaya lampu dari rumahnya.

Tiga empat kali saya tersungkur sebab tersandung akar pokok. Bila daah dekat saya bukak selipar sebab selipar saya berbunyi bunyi masa menapak. Lantak la mahu terpijak apa pon, balik nanti kan bolehh basuh.

Akhirnya saya sampai ke tempat saya mengintai tadi yangg lampunya daah dipadamkan sebaik jer saya blah tadi. saya nampak isteri kawan saya berpakaian lengkap dng baju kurung dan tudung labuh duduk kat depan meja solek.

Die mahu keluar ke nii fikir hati saya. Tadi kan isteri kawan saya nii pakai kain batik dng t shirt aje. Anaknya yangg baru setahun lebih tuu saya nampak tertidur kat katil baby kat tepi katil besar.

Takpelah, kalau die mahu keluar mesti diaorang pasang lampu luar nii dulu. Kalau lampu nyala karang saya cabut la. Tiba tiba kawan saya muncul pulak kat dallam bilik. ingin tergelak pon ada rasanya sebab kawan saya nii pakai seluar slack hitam, kemeja lengan panjang putih siap masuk dallam dng songkok hitam.

Tak pernah saya nampak diaorang pakai macam nii seumur hidup saya. daah tuu saya perasan macam ada name tag dng pen kat kocek baju dia. "Dah siap? " kata kawan saya yangg berdiri kat belakang isteri dia.


Cerita lucah Ustazah Dikongkek Gila Sex
  • Saya nampak diaorang menunduk sikit dan peluk isteri diaorang dari belakang. Dari cermin besar kat meja solek tuu saya nampak tangan kawan saya masuk ke sebalik tudung labuh isteri nya dan bermain main di kawasan dadanya.
  • Saya rasa pelik, mahu keluar ke mahu apa die nie? Pakai macam mahu keluar tapi tak pernah pulak kawan saya keluar pakai macam nie. Tengok ajelah diam diam. isteri kawan saya mendongak bila payudara nya diraba oleh kawan saya.
  • Mereka pon berkucupan penuh mesra dan hangat diselubungi nafsu (agaknya lah). kawan saya makin galak mengerjakan payudara isteri nya. Tudung labuhnya di selak ke atas dan tangannya masuk ke dallam baju kurung isteri nya ikut lubang leher.
  • Saya mula rasa yangg die nii bukan mahu keluar tapi ada benda lain yangg mahu dibuat. setelah agak lama seperti itu isteri kawan saya berpusing menghadap kawan saya yangg berdiri kat belakangnya.
Saya tak nampak apa yangg sebenarnya berlaku tapi saya dapat rasakan yangg isteri kawan saya nii tengah kulum batang zakar kawan saya. saya bolehh nampak kepalanya yangg bertudung tuu terangguk angguk sambill kawan saya membelai kepala isteri nya sambill mendesah keghairahan.

Setelah puas dikulum oleh isteri nya kawan saya bangunkan isteri diaorang dan didudukkan kat atas meja solek. kawan saya duduk kat bangku tempat isteri diaorang duduk tadi kemudian menyelak kain isteri nya.

Ustazah Dikongkek Gila Sex cerita malaysia boleh lucah

Ustazah Dikongkek Gila Sex


Isteri diaorang yangg macam daah faham terus kangkangkan kedua kakinya dan diletakkan kat bahu kawan saya. kawan saya terus menyembamkan mukanya ke celah kelengkang isteri nya yangg tak pakai seluar dallam langsung.

"Aaah. sedap bang. jilat bang. kat biji bang. " isteri kawan saya merengek kesedapan bila pantat dan kelentitnya dikerjakan oleh kawan saya. Tangannya diselukkan ke dallam baju kurungnya dan meraba raba payudara nya sendiri manakala tangannya yangg satu lagii menjambak rambut kawan saya.

Bila daah puas mengerjakan pantat isteri nya kawan saya berdiri pulak. Walaupun tak nampak tapi saya tau kawan saya daah masukkan batangnya ke dallam lubang pantat isteri nya sebab saya nampak diaorang mula gerakkan jubur nya ke depan belakang (takkan henjut kat tepi meja pulak kan).

Isteri kawan saya memaut tengkuk kawan saya untk mengimbangi tubuhnya yangg nampak macam mahu jatuh jer duduk kat hujung meja solek yangg sempit tue. sambiil menghenjut kawan saya selak baju kurung dng tudung labuh isteri nya sekali dan terdedah lah sebelah payudara isteri kawan saya yangg besar tapi nampak agak jatuh sikit dng putingnya keras terpacak ke depan.

Memanng lawa payudara isteri kawan saya nii sebab putingnya tak melayut ke bawah tapi masih terpacak ke depan. kawan saya hisap puting isteri nya menyebabkan isteri nya mengerang semakin kuat.

Tiba tiba anak kawan saya menangis pulak. Kelam kabut die berhenti main dan isteri kawan saya pergi mendapatkan anaknya. diaorang bawak anak diaorang baring kat katil dan mula payudara kan anaknya.

Diam terus budak tuu bila dapat payudara emaknya yangg besar tue. saya ingatkan bila anak diaorang sedar dari tidur tadi permainan die tergendala le tapi rupanya ianya akan tetap diteruskan.

Kawan saya angkat sebelah kaki isteri nya yangg baring mengiring dan terus menujah pantat isteri nya itu. isteri diaorang pon mula merengek semula tapi tak kuat sangat macam tadi.

Bila anaknya daah terlena semula isteri kawan saya terlentangkan tubuhnya dan naikkan kaki yangg sebelah lagii kat bahu kawan saya. Mereka sama sama tengah hanyut dilambung gelora nafsu. isteri kawan saya menyingkap baju kurung dan tudungnya lalu menggentel puting payudara nya sendiri.

Kawan saya pulak gigih menghenjut pantat isteri nya dng tekun dan sabar tapi agak ganas juga gayanya. blh tahan lama juga kawan saya nii menghenjut, rasanya kalau saya melancap daah lama daah saya terpancut tapi diaorang masih steady aje.

Tiba tiba kawan saya menggelupur bangun sambill melancapkan batangnya yangg agak besar dan panjang. isteri diaorang pon bangun juga dan duduk menghadap kawan saya yangg berdiri. saya tengok isteri kawan saya menjelirkan lidahnya kat depan batang zakar kawan saya yangg bnr betul separas aje dng mukanya.

"Aaah. ah. " kawan saya mengerang kesedapan sambill memancutkan sperma nya kat muka isteri dia. Lepas tuu diaorang paut kepala isteri diaorang dan masukkan batang diaorang ke dallam mulutnya.

Isteri kawan saya tuu menerima batang zakar kawan saya yangg berlumur dng sperma dan air pantat nya sendiri dng rela ke dallam mulutnya malah diaorang siap perah perah lagii batang zakar kawan saya tuu untk mengeluarkan sisa sisa sperma yangg masih tersangkut kat dalamnya.

Lepas tuu die dua dua keluar dari bilik, pergi bilik air agaknya sebab saya terdengar bunyi air paip dipasang kat dapur. Walaupun adegan daah tamat tapi saya tunggu juga lagi.

Mana tau ada round 2 pulak nanti. Rupanya tak der, die muncul semula dng pakaian biasa. isteri kawan saya pakai balik macam apa yangg diaorang pakai masa mula mula saya mengintai ke dallam tadi dan kawan saya pon pakai balik apa yangg diaorang pakai masa jumpa saya tadi.

Saya ponblah merempuh kegelapan malam pergi balik kat tempat saya tainggalkan motor tadi untk balik ke rumah. tak sangka saya seorang ustazah macam isteri kawan saya nii agak hebat aksinya di ranjang.

Mungkin pengaruh dari cd lucah yangg bnyak disimpan oleh kawan saya nie. yangg bestnya die main dng lengkap berpakaian siap dng tudung labuh sekali. Tiba tiba pulak saya rasa stim kat wanita yangg bertudung macam isteri kawan saya nie.
Ustazah Dikongkek Gila Sex ***
Ustazah Dikongkek Gila Sex,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Ustazah Dikongkek Gila Sex cerita malaysia boleh lucah, Ustazah Dikongkek Gila Sex kisah melayu, Ustazah Dikongkek Gila Sex citer erotik seks, porn, erotic Cite Blue, Ustazah Dikongkek Gila Sex


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/