Bohsia Seks Pertama Kali

June 04, 2016, in category
Bohsia Seks Pertama Kali | untk cari extra income, saya mula berjinak jinak ngan bisnes insurans nyawa. Bos saya kira satu geng ngan saya, so kunci office dia bagi saya satu set. saya masa tuu daah ada gadis tapi tak pernah projek lagi.

Ringan ringan tuu ada la. Setakat cium pipi putih gebu dia saja. Body gadis saya Sifna solid, gebu. Vital statistic dia tak yah le bagitau. Jadi satu hari minggu tuu bos saya call kata ada meeting kat office.

Saya mula mula mahu gi sorang tapi gadis saya mahu ngikut. Sampai kat office jam pukul 10 setengah pagi, meeting jam 11. saya tunggu dulu la kat bawah. 10 minit lepas tuu bos saya telefon, kensel.

Saya tengok gadis saya, dia senyum. Kepala saya daah pusing lain daah masa tue. saya ajak dia naik. saya bukak pintu office, lepas tuu kunci dari dlam. "Tak de orang pon? " "Bos kata kensel. " "Abis tue? " saya pegang tangan die.

Dia diam dan tengok muka saya. perlahan saya saya angkat tangan dia letak kat bibir saya. dia tak menolak. saya cium tapak tangan die. Kemudian bibir saya mula panjat lengan die.

Masa tuu dia daah mula pejam mata dah. saya jelirkan lidah dan mula merasa kulit lengan die. dia mengelak sikit, geli kot. saya continue sampai kat siku die. saya tengok muka Sifna merah sikit, mata dia pejam.

Saya naikkan lengan t shirt dia dan teruskan operasi menjilat hingga ke bahu Sifna. saya benamkan bibir ke bahu Sifna dan mula menghisap. Nafas Sifna mula laju. Tangan Sifna naik ke belakang saya.

Pelan pelan saya turunkan balik. "Sifna, kitorang buat slow and steady". "Uhh. " saya tekap bibir saya kat tengkuk die. " jngn hisap, nanti lebam, malu. " saya senyum.

Saya jilat tengkuk die. Nafas Sifna makin kuat. saya jilat ke atas sampai kat telinga. saya start kulum telinga die. Sifna daah start merengek. saya main telinga dia ngan lidah.

Lepas tuu saya turun balik ke tengkuk dia dan jilat ke atas sampai dagu die. saya tolak Sifna atas kerusi. saya jilat tengkuk dia sampai telinga kanan. Lepas tuu saya kulum telinga dia dan main ngan lidah saya.

Muka dia langsung saya tak sentuh lagi. Bagi dia panas dulu baru syok. (Ade buku cakap cam tue. saya ikut jer) Sepanjang masa tuu tangan saya daah start merayap ke pinggang Sifna.

Slowly saya seluk bawah t shirt Sifna dan pegang pinggang die. ngam! Solid wa cakap lu. saya lurut tangan saya ke atas dan ke bawah smbil lidah saya jilat tengkuk die.

Tangan Sifna daah naik ke kepala saya dan meramas ramas rambut saya. saya angkat t shirt Sifna ke atas dan tanggalkan terus. Pehh. Nampak buah dada die. Meleleh saya tengok.

Dia pakai bra jenis kain satin warna hitam, takder pad. Putih melepak wa cakap luu. Puting dia daah start tersembul sikit. saya sentuh tang puting, timbul sikit lagi. Badan saya mula menggigil.

Alamak, baru mahu berjinak jinak brader, first time la katakan. Normal la tue. saya start cium tengah alur buah dada die, smbil tuu jilat sikit sikit. Terangkat dia satu badan.

Saya bukak bra Sifna dan tengok buah dada die. Kira besar jugak buah dada gadis saya nie. Saiz bra dia 36B, kira cam besar lutut bila duduk bersila. Senang cerita, time saya pegang buah dada die, tak muat tapak tangan.

Haa. Puting buah dada dia besar kuku jari kelingking dan agak kemerah merahan. Hai, dara lagii la katakan. saya mula ramas buah dada dia pelan pelan. Kenyal dan padat.

Tangan kanan Sifna slow jer gosok kepala saya. saya start hisap puting buah dada Sifna, kiri dulu kemudian kanan. Rasa masin sikit. mngkin peluh kot. dia punya bau. Mm, lazat.

Saya melutut dan slide turun, kejap hisap, kejap jilat perut dia sampai kat pusat. Kat sini saya hisap lama sikit. sambil tuu saya bukak butang jeans dia dan tarik zip sampai bawah.

Saya seluk ke dlm jeans dia dan tarik mahu bukak. Sifna mengangkat bontot dia utk memudahkan kerja saya. Panty pink dia jelas depan mata saya. Bahagian segitiga kat pangkal peha dia nampak basah sikit.

Dari pemandangan mata saya masa tuu pantat dia mmg cukup gebu. mcm apam balik. saya tengok muka Sifna. dia tengok saya balik. "Buat ape tengok saja? " dia senyum.

"Betul ke nie? " saya tanya. dia angguk. saya lurutkan panty Sifna ke bawah. Licin, langsung takder bulu. "Sifna cukur semalam". "best! " saya cakap. Sifna gelak dan cubit bahu saya.

Saya angkat peha Sifna ke atas dan rapatkan muka ke cela 'Mahkota suci' Sifna. Mula mula saya tiup bibir pantat Sifna. Lepas tuu saya tekan ngan lidah saya dan slow slow jilat ke atas.

Menggigil badan dia saya buat camtu. saya buat lima nam kali lagii sampai dia tolak muka saya dari pantat die. saya tengok atas, muka Sifna berkerut menahan geli (kot), mata dia pejam.

Saya tolak tangan Sifna letak atas peha die. saya bukak mulut pantat die, merah berkilat dan bengkak sikit. saya jelirkan lidah ke dlm lubang merah Sifna dan mula menjilat lagi, tapi kat tepi dlm lubang jer.

"Uhh. " Sifna mengerang. saya cukup syok dengar perempuan mengerang cam tue. saya start ganas sikit, jelir dlm lagi. Mulut saya daah basah dah, penuh air Sifna ngan air liur saya.

Tangan saya masa ni dok gesel gesel kat kelentit Sifna. saya jilat keliling lubang lima nam kali dan naik ke atas sampai kat kelentit die. saya tolak kulit kat kelentit Sifna ke atas dan nampak kelentit die, alahai.

Kecik je. saya rasa urat kat kelentit Sifna ngan jari. Tegang giler. dia daah excited, saya cakap dlm hati. saya hisap pelan pelan, cam hisap gula gula. "Isstt. Uhh. " Sifna mengerang lagi.

Sambil tue, tangan kanan saya bukak butang dan zip jeans saya. saya stop menjilat sat pasal mahu bukak seluar baju. batang butuh saya daah 135 degree ke atas. Air jngan cakap la.

Berkilat kilat kepala bana saya. Sifna bukak mata dia jap tengok apa saya buat. dia nampak jer batang butuh saya terus dia pejam mata. Hehehe. saya sambung balik hisap kelentit Sifna.

Saya turunkan tangan kiri saya sampai kat lubang pantat Sifna. saya gesel jari telunjuk saya kat mulut lubang pantat. mahu kasi basah. Lepas tuu saya jolok slow slow. saya pusingkan jari saya ke kiri kanan.

Susah gak mahu masuk nie. "Aa. Sakit sakit sakit sakit. " Sifna mengaduh. "Sikit je. Tahan, nanti orait la. " saya pujuk. saya stop jolok lubang dia tapi jari saya biar kat situ.

Saya jilat kelentit die. saya jilat turun ke lubang pantat Sifna. Lepas tuu smbil jilat saya pelan pelan masukkan jari dlm lubang pantat. Sikit demi sikit jari telunjuk saya masuk ke dlm lubang pantat Sifna.

Saya rasa ada la dekat 10 minit baru la jari saya masuk sampai pangkal. "Sakit lagii ke? " saya tanya Sifna. "Mm. Tak sangat. " saya gerakkan jari. "Uhh. Apa you mahu buaatt. Isskk. " Bila muka saya setentang jer depan muka Sifna, dia terus tarik saya lekap bibir.

Dia punya mulut bunyi daah tak mcm orang dah. Nafas dia punya la kuat, dada dia turun naik mcm ombak. Cium, kulum, hisap lidah sampai pipi saya pon dia jilat.

Jari saya still lagii beroperasi masa nie. saya mahu dia puas betul. saya cium mata Sifna, hidung, pipi, dagu, dahi. Pendekata satu muka. Tangan dia masa ni dok garu garu belakang saya.

Tangan kanan saya pegang batang butuh saya dan saya mula melancap. Kejap jer saya daah pancut. saya mendengus kat mulut Sifna. Menitik nitik mani saya kat perut Sifna. Tetiba Sifna tarik kepala saya tekan kat mulut dia kuat kuat.

"Uugghh. " Rupa rupanya dia daah sampai. Peehh. Banjir tangan saya. Putih saja lendir yg keluar. pantat dia kemut jari saya jngan cerita la. Jari saya rasa mcm diurut urut.

Sifna daah mcm ayam mengelepar saja. Lama jugak dia cum. Cum panjang le katakan. kitaorang tercungap cungap. Letih derr. saya terus lentok kat dada Sifna. Rehat dlm 10 minit, mahu recharge batang butuh saya yg daah lentok kat perut die.

Sifna tak habis habis gosok kepala saya. Puas la kot. Lepas tuu saya angkat muka dan tengok die. Walamak. Senyumannya, ngan pipi merah padam, cun giler! saya mula bersemangat balik.

Batang butuh saya pon daah start mahu keras balik. "Sayang, you are great! " dia puji saya. "So, are you ready for part 2? " saya tanya. "Mm. " dia angguk.

Saya ambik tisu kat meja sebelah kerusi utk lap tangan ngan batang butuh saya. Sifna lap perut die. dia nampak batang butuh saya dok mencanak ke depan, terus dia tutup mulut ngan tangan.

Gelak. saya senyum dan tarik tangan dia pegang batang butuh saya. dia pelan pelan urut dari pangkal ke hujung. Dua tiga kali dia buat cam tue. saya peluk dia dan lekap bibir saya kat bibir die.

Kitaorang French kiss smbil tangan saya meramas ramas punggung Sifna. Lepas tuu saya clearkan meja dan suruh Sifna baring. ngan steadynya gadis saya baring dan terus angkat lutut die.

Saya senyum saja tengok. "Kenapa jauh sangat tue. Dekat sikit" saya cakap. Sifna mengesot ke hujung meja dan saya terus capai peha dia angkat ke atas. Mula mula saya sandarkan sahaja batang butuh saya kat mulut pantat die.

Lepas tuu pelan pelan saya tekan. batang butuh saya kira normal la. Panjang about 5 inci setengah dan lebar 1 inci setengah. Kepala about 2 inci lebar. saya anjak ke kiri, kanan, atas, bawah mahu cari angle mahu masuk.

Punya la ketat. "Adi. Apa you buat? " dia tanya. "Tak leh masuk. " Baru cakap saja tetiba kepala batang butuh saya masuk. Sifna tersentak kejap. saya stop. Takut dia sakit.

Mata dia pejam. Lepas tuu dia senyum. saya pelan pelan tekan. Lepas tuu tarik keluar balik sikit. Sifna gigit bibir die. "Sakit? " saya tanya. dia geleng kepala. saya tekan lagii sampai kepala batang butuh saya masuk terus dlm pantat Sifna.

Dia bukak mulut, tapi takder suara keluar. saya tarik balik dan tekan lagi. Kali ni dia bukak mata dan mengerang smbil hembus nafas. "Uugghh. Fuuhh. " saya tekan lagii sampai separuh batang butuh saya masuk.

Lepas tuu saya rasa mcm ade barrier sekat tekleh masuk lagi. daah sampai selaput kot. saya tarik balik. Tak berani mahu masuk lagi. "Masuk masuk. lg lagi. " Sifna mengerang.

"Are you sure? " "Yes yes yes. Cepat cepat. Tak tahan. " saya tarik nafas dlm dlam. Lepas tuu saya pegang peha Sifna kuat kuat dan tekan. Rasa cam batang menyondol spendar bila naik tegang time parking bawah jer.

Sakit gak ler sikit. Kepala batang ni bukannya keras sangat. batang butuh saya masuk sikit demi sikit dan tetiba Sifna pegang cengkam lengan saya smbil dia jerit. "Aaoouuss. Huh. Huh. Huh. " saya tarik batang butuh saya keluar.

Ada lendir merah kat hujung kepala. Darah. saya tengok darah mengalir dari pantat Sifna. Tak le banyakk sangat. Sifna daah start nangis dah. Nyesal lak saya ikut cakap die.

Saya terus tarik dia bangun dan peluk die. saya usap rambut Sifna pelan pelan smbil saya cium pipi dan bibir die. "Sakit? " saya tanya soalan bodoh. dia cium saya dan terus ambik tangan saya letak kat pantat die.

"Ss. " Sifna berdesir kat telinga saya. "Lagi lagii lagi. " saya kembali ke posisi asal dan mula menekan batang butuh saya ke dlm pantat dia balik. Kali ni smooth sikit.

Sekali tekan saja kepala daah masuk habis. Time ni baru ler saya perasan betapa ketatnya pantat gadis saya nie. Fuh, cakap tak guna. mahu tahu nikmatnya rasa sindri la.

Saya tekan lagii slow slow sampai cecah pangkal telur saya. Rasanya lama gak mahu masuk sampai had tue. saya stop dulu dan peluk Sifna. saya cium mata dia yg dari tadi pejam tak bukak bukak.

Saya pelan pelan dayung. daah rasa nikmat giler. Seronok! Mulut Sifna asyik kelua. "Huh. Huh. Huh. Huh. Huh. " tiap kali saya sorong tarik batang butuh saya keluar masuk pantat die.

Dia daah mula cakar belakang saya. Kaki dia dok peluk pinggang saya tak lepas lepas. Dayungan saya makin laju. 5, 10, 15, 20 kali. saya tak kira daah lepas tue.

Mulut saya pon ikut rentak mulut Sifna jg. saya pejam mata. saya daah tak ingat apa apa dah. cuma saya merasa nikmat syurga dunia. Pangkal peha saya daah rasa basah kuyup.

Masa ni lancar jer batang butuh saya keluar masuk pantat Sifna. Sampai le. "Hhuugghh. " panjaang sahaja bunyi keluar dari mulut Sifna. Badan dia terangkat, jari dia cengkam belakang saya, kaki dia peluk pinggang saya kuat gile, kepala dia dongak ke belakang smbil nafas dia turun naik.

Bunyi nafas Sifna kuat gile. Badan Sifna mengeletar kuat masa nie. saya rasa mcm bergegar meja tue. Kali ni pantat Sifna kemut batang butuh saya punya la. Tak tau mahu describe camana.

Kira dinding pantat dia mcm kena shock letrik jer cengkam batang butuh saya. Berombak ombak saya rasa kat batang butuh saya. Nikmatnya jngan cerita la. yaang saya tau cukup wonderful dan time tuu le batang butuh saya rasa keras tegang gile.

Saya tekan batang butuh saya sedalam mgkin kat pantat Sifna. Badan saya pon mula menggigil dan batang butuh saya muntah buat kali kedua hari tue. Kali ni dlm pantat Sifna.

Berapa banyakk mani saya tumpah saya pon tak perasan, tapi rasanya lebih dari 5 kali pancut. Biasanya time saya stim giler cam tuu la. kitaorang baring kat atas meja tuu ntah berapa lama ntah.

Badan Sifna masih lagii mengeletar. dia mcm kena sedu (hiccups). Kejap kejap dia mcm tersentak. (refleks cum la tue. ) pantat dia still dok kemut batang butuh saya yg masih keras kat dlm pantat die.

Saya tengok muka Sifna. Merah padam pipi die. Mata dia pejam lagi. saya cium mata die. Bibir Sifna mengulum senyuman manis. saya tekan batang butuh saya ke dlm pantat Sifna.

Dia dongak kepala smbil mengerang lembut. Sifna slowly bukak mata die, layu dan kuyu semacam jer. dia tengok saya. "I love you very much" saya bisik kat telinga die.

Sifna start cium saya. Satu muka dia cium. saya angkat kepala tengok jam kat dinding. Terkejut saya bila tengok daah pukul 1 tengah hari. Selama dua jam saya dan Sifna bersenggama (pinjam istilah lama Wahid Kasran) di pejabat hari tue.

Saya tak akan lupakan saat saat manis saya dan Sifna merealisasikan benih cinta kitaorang berdua. Sememangnya saya amat ikhlas mahu memperisterikan Sifna. Korang sure tak caya kalau saya cakap yg saya dan Sifna ni daah cukup lama berkawan, semenjak kecil lagii saya daah kenal ngan Sifna, tapi baru sekali tulah saya berani melakukannya.

Cerita Sex Bohsia Seks Pertama Kali

Itu lima tahun dulu punya cerita. April lepas Sifna telah selamat menjadi isteri nombor 2 saya. Hehhehheh. Pelik, kan? Kisah cinta saya dan Sifna ni cukup menarik, lebih sensasi dari Sembilu 2.

Saya dan Sifna sebenarnya berjiran sekampung. Rumah dia kira berdepan ngan rumah saya tapi tak la bertentangan. Semenjak saya mula mengenal dunia di luar rumah saya daah berkawan ngan Sifna.

Kita sebaya dan masa zaman innocent tuu budak budak lelaki ngan pompuan mmg biasa la kalau mahu berkawan pon, kan? Biasanya saya akan pergi ke rumah Sifna utk aktiviti harian main! Masa ni belum tadika lagi, jadi kita main la dari pagi sampai ke petang.

Selalunya ada la 2 3 orang lain join sama, tapi saya sorang jer lelaki. Tiap tiap hari saya dikelilingi pompuan. Nasib baik la saya tak jadi lembut. Lelaki sejati beb! Masa kita bermain bersama, permainan kesukaan adalah main kawin kawin, masak masak.

Saya cam biasa la jadi suami, Sifna pulak isteriku yg mulia. Kadang kadang kitaorang main kat rumah saya jugak sekali sekala. Masa main kat rumah saya, main atas rumah, bilik parents saya jadi bilik saya ngan Sifna.

Peehh, best gila kalau saya ingat balik time tue. bolehh kata satu body Sifna saya daah tengok. cuma pasal masa tuu kecik lagii tak la berapa menarik sangat. Tapi batang butuh saya daah blh naik daah kalau tengok gadis telanjang.

Part yg ni lain kali la saya cerita. Tunggu sahaja la. saya dan Sifna lepas tuu masuk sekolah yg sama. Satu kelas dari darjah 1 sampai la darjah 6.

Tiap tiap tahun berlumba lumba mahu dapat nombor satu dlm kelas. Selalunya saya la yg menang. Hehhehheh. Tapi Sifna tak marah atau merajuk bila dia kalah. saya masih lagii mengunjungi rumah dia petang petang.

Bila result penilaian darjah lima keluar, hanya saya dan Sifna sahaja yg dapat 5A dlm sekolah kitorang. Masa tuu sekolah kampung tak berapa cemerlang lagi. saya di tawarkan masuk ke sekolah berasrama penuh di Negeri Sembilan.

Sifna pulak masuk sekolah asrama. kita berutus surat setiap minggu. saya masa ni daah sedar bahawa kalau saya tak buat something, Sifna akan lari ke tangan orang lain dan melepas la saya.

Jadi masa saya form 3 saya buat surprise time birthday die. Kebetulan birthday dia jatuh pada hari Sabtu. saya sempat tanya dia dlm surat terakhir saya, dia balik kampung tak masa birthday dia nanti? dia jawab tak, mak dia pergi Key Ell seminggu time tue.

Best, kata saya dlm hati. Sekolah Sifna lepaskan student keluar town pada hari Sabtu. saya tahu Sifna selalu lepak kat McDonalds sebelah Super Kinta masa lunch. Jadi saya balik ke rumah abang saya kat Ipoh hari Jumaat tue.

Masa lunch esoknya, saya daah siap daah tunggu Sifna dlm McD. ngan hadiah gila punya besar. Payah gak mahu bawak naik bas benda alah tue. Tapi, Sifna punya pasal.

Semua sanggup saya buat. Sifna, masuk masuk sahaja dia dlm McD, terus jerit nama saya tengah tengah orang ramai tue. Muka saya punya la tebal saya rasa, ada la dlm 3 kaki kot.

Tapi Sifna cepat cepat tarik saya pegi naik tingkat atas. kita duduk kat area yg agak tersorok sikit. dia tanya saya bila sampai, lepak mana, mcm mcm. saya pulak ngan muka semacho habis menghulurkan hadiah saya pada Sifna ngan ucapa.

"Happy Birthday. " Masa dia mahu sambut hadiah saya tuu saya kasi satu ciuman kat pipi Sifna. Merah pipi Sifna, malu. Mulut dia yg sejak tadi cukup becok, diam terus.

Sifna tunduk, jari jemari dia dok belek belek ribbon pembalut hadiah. saya pelan pelan angkat dagu dia sampai kitaorang bertentang mata. saya suarakan hasrat hati yg inginkan dia jadi gadis saya.

Dia tersentak sikit, mgkin pasal tak sangka yg saya ada perasaan sedemikian pada die. "Sifna duduk dulu, pikirkan lamaran Zam nie. Hari ni Zam belanja, okey? " Sifna angguk dan saya bangun turun ke bawah, ambik order.

Bila saya naik ke atas balik, saya nampak Sifna tersenyum manis tengah peluk teddy bear yg dekat besar orang saiznya. saya letak tray atas meja dan duduk sebelah die.

"Thank you. " kata Sifna. "Sayang. " Satu ciuman melekat kat pipi saya. Terkedu saya. Rasa mcm mahu melompat sahaja hati saya masa tue. Kalau saya ikutkan perasaan, mau jam tuu jugak saya gomol Sifna puas puas.

Tapi, tak blh la mcm tue, kena kontrol macho. Hehheh. Mulai hari tuu Sifna secara rasmi menjadi gadis saya. kita tak announce kat semua orang, even kawan kawan saya kat sekolah pon tak tau saya ada gadis.

Tiap tiap minggu saya dapat surat dari Sifna, ngan bahasa bunga bunga yg ditulis atas kertas yg mmg harum semerbak wanginya. saya ngan die, walaupun daah confirm sebagai couple, tak blh mahu berjumpa selalu sangat bila balik cuti.

Orang kampung ni lain sikit time saya dulu. Tapi sekarang ni daah blh terima sikit la bab bercouple nie. Jadi, saya ngan Sifna berutus surat walaupun rumah kitaorang takat sepelaung saja.

Ada la someone yg jadi posmen. Haha. Masa result spm keluar, saya pergi temankan Sifna ke Ipoh ambil result dia dulu, tuu pon pergi naik bas asing asing. Sampai Ipoh baru jumpa.

Lepas saya daah hantar Sifna naik bas balik ke kampung baru saya naik bas pergi Seremban dan ambil result saya. Syukur, result saya ngan Sifna tak banyakk beza. kita sama sama isi borang upu utk masuk ke universiti lepas tue.

Selama saya dan Sifna bercouple hampir 2 tahun tue, family kita tak ada siapa yg tahu. Kira kitaorang pandai la jaga kelakuan bila kat rumah. Cabaran dan dugaan dlm percintaan pon tak pernah wujud dlm hidup saya dan Sifna.

Sehinggalah peristiwa mak saya dan mak Sifna bergaduh kira kira sebulan selepas result spm keluar. saya sebenarnya tak tau apa punca pertikaian mak saya ngan mak Sifna nie, pasal mak saya tak mahu cerita pulak.

Yaang saya tau, dia cukup dendam ngan mak Sifna. saya dilarang pergi ke rumah Sifna lagii selepas tue. mahu kata apa pulak lagi, kan? Mak daah tak kasi, mahu buat camana? Tapi yg bestnya, mak Sifna tak pulak mcm mak saya.

Dia okey sahaja saya kawan ngan Sifna. mngkin pasal Sifna daah cerita kot pasal kitaorang dekat mak die. saya tak berani mahu cerita kat mak saya. Karang tak pasal pasal kena perli.

Mak saya ni jenis pendiam, tapi pendendam. dia tak berleter, hanya perli saja, tapi tajam gila perli die. Sedas pagi, sedas lagii time lunch, masa minum petang lagii satu das, esok lagi, lusa, tulat.

Tak habis habis. Jadi saya berhubung ngan Sifna pakai surat sahaja la lepas kena sound ngan mak saya tue. Seminggu sebelum Sifna masuk universiti, family dia pindah ke Setapak.

Rumah yg kat kampung tuu actually tuk dia punya. saya takat dapat tengok sahaja la dari jauh masa Sifna meninggalkan kampung saya. mahu rapat tak boleh, karang naya pulak saya kena ngan mak saya.

Hehheh. saya dan Sifna sama sama masuk universiti dlm kursus yg sama. Nasib baik la kitaorang duduk kolej kediaman lain lain. Kalau tak payah jugak kot kot mak saya bertembung ngan mak Sifna.

Masa orientasi, Sifna kata ramai jugak senior mahu tackle die, dia of course la tak layan. mmg ngam la gadis saya nie. Lepas tue, saya ngan Sifna mcm biasa la, jadi belangkas ke sana ke sini berdua saja.

Peristiwa yg saya ceritakan masa yg lepas tuu jadi time kitaorang di tahun 3 pengajian. Nasib baik Sifna tak mengandung. Lepas peristiwa tuu saya dan Sifna mcm makin mesra, lebih daripada sebelumnya.

Cuma kita tak la mengulangi adegan adegan di pejabat saya tuu lagi. Back to ringan ringan saja. tuu pon tak selalu. Nasib baik la Sifna faham dan insaf(? ) serta tak menyangka yg bukan bukan.

Kalau orang lain daah tentu ingat saya tak serious mahu kawin dah. kita grad 4 tahun lepas. saya continue kerja ngan syarikat insurans manakala Sifna pulak kerja kat syarikat swasta.

Perhubungan kitaorang masih lagii jadi rahsia pada keluarga saya. saya cuba jugak kenen kenen kat mak saya pasal mak Sifna, tapi dia masih berdendam tak habis habis. Tak jadi saya mahu bagitau mak saya yg saya mahu kawin ngan Sifna.

Tapi, lepas raya tahun 96, mak saya tiba tiba pinangkan sorang gadiis kat kampung utk saya. Masa tuu saya kat Key Ell, saya dapat tau pon bila peminangan tuu daah pon diterima.

Lepas mak saya call, saya terus sahaja masuk kereta, drive balik kampung malam tuu jg. Mak saya kata mcm mcm la pasal budak tue, baik la, cantik la, sopan la.

Mcm la saya tak kenal kat die. Tiga orang abang budak tuu kawan saya start dari kecik lagi. Sorang tua setahun, sorang sebaya dan sorang lagii bawah saya 2 tahun.

Daah la dia anak angkat mak saya pulak tue. Jenuh saya tepis kiri kanan, tapi bila saya tengok muka mak saya daah lain saja, saya tak sampai hati mahu tolak.

Mulut saya cakap terima tapi hati saya daah sebak mengenangkan Sifna. Malam tuu Sifna call handphone saya, saya tak cerita lagii bab saya mahu bertunang. Tak sampai hati. Buat kali pertama dlm sejarah perhubungan saya dan Sifna, saya berbohong ngan die.

Saya katakan mak saya tak sihat. Bila saya balik Key Ell, saya cuba la buat mcm biasa ngan Sifna, ngan harapan dia tak perasan apa apa. Tapi bila daah lama berkawan, macamana bagus pon lakonan saya, Sifna masih lagii perasan ada benda yg tak kena.

Saya katakan saya risau pasal mak saya kat kampung. Nasib baik la cerita saya bertunang tuu tak merebak sampai ke telinga Sifna. saya dapat rahsiakan dari die, sehinggalah. Hari perkahwinan saya ngan Sifna tinggal seminggu sahaja lagi.

Saya ajak Sifna dan mak dia balik kampung bersama saya. saya katakan ada kenduri mak saya mahu buat minggu depan. saya cakap kat mak saya pulak yg kerja kat office punya la banyakk sangat sampai saya tak blh balik kampung sehingga tengahari sebelum saya bernikah.

Nasib baik mak saya percaya cakap saya. saya sampai ke kampung pada minggu depan tuu bersama Sifna dan mak die. Sifna tak suspect apa apa bila dia tengok ramai orang kat rumah saya pasal dia percaya mak saya mahu buat kenduri.


Cerita lucah Bohsia Seks Pertama Kali
  • Sebulan sebelum tuu saya daah mintak tolong kat atuk Sifna agar dapat merahsiakan cerita sebenar dari Sifna. saya katakan saya mahu Sifna dengar dari mulut saya sendiri. Nasib baik la atuk Sifna tak maki saya.
  • Jenuh jugak saya mahu explain kat die. Last last dia paham jugak maksud saya. Malam tue, lepas Maghrib kat rumah saya ada kenduri doa selamat, orang kampung saya mmg biasa buat mcm tue, pasal nikah lepas Isyak.
  • Abang abang saya jemput jemaah surau saja. Atuk Sifna pon ada kena jemput sama. Masa die sampai, saya yg sambut, salam semua orang. Masa saya salam ngan atuk Sifna, dia bisik kat telinga saya yg Sifna daah tau cerita, ada sorang makcik Sifna terlepas cakap depan dia petang tadi.
  • Terkejut beruk saya. Punya la risau, macamana saya mahu explain kat Sifna nanti? saya daah tak berapa mahu consentrate masa nikah lepas tue, ada sahaja yg silap, sampai Tok Naib (Naib Kadi mukim) tegur.
  • Rasanya saya kena ulang lafaz akad dekat 7 8 kali la kot? saya pon tak berapa ingat dah. Pagi lepas saya nikah tuu saya senyap senyap turun rumah, capai motor dan pegi rumah Sifna.
  • Mak Sifna yg bukakkan pintu. "Sifna ada kat atas. " "Zam mintak maaf, makcik. " Mak Sifna mengangguk lemah. saya naik ke bilik Sifna. Sampai sahaja kat depan bilik Sifna saya tarik nafas panjang dan ketuk pintu.
  • "Sifna. Tolong bukak pintu nie. " Senyap. "Sifna. Please. Let me explain. Sifna. Dengar my side of the story. Please. Sayang. Sifna. " Tap. Selak pintu jatuh. Pintu bilik terkuak sikit.
  • Saya telan air liur dan masuk ke dlam. Sifna tengah duduk atas katil smbil peluk teddy bear besar yg saya hadiahkan dulu tue. saya tengok mata dia merah berair.
  • Saya duduk kat depan Sifna dan pelan pelan saya ambik tangan dia letak kat pipi saya. "Zam mintak maaf sayang. Semua ni rancangan mak. Zam tak dapat mahu tolak. Zam daah cuba, tapi mak daah berharap sangat. You paham, kan, perangai mak macamana? Zam tak sanggup mahu mengecewakan mak. " saya cuba mahu memujuk.
  • Sifna diam. Air mata dia mengalir jatuh atas teddy bear. "Zam janji, kitorang akan kawin jg nanti. Give me a chance. No, give us a chance, okay? Zam janji, enam bulan lagii kitorang kawin, ya sayang? " "Kalau Sifna ikutkan hati ni mmg Sifna daah halau Zam keluar. Kenapa blh jadi mcm nie? Kenapa Zam tak terangkan kat mak Zam pasal kita? Kenapa Zam tak pikirkan pasal Sifna? Kenapa Zam sanggup kecewakan Sifna mcm nie? Kenapa Zam blh buang janji Zam pada Sifna? Kenapa. Kenapa. " Sifna teresak esak.
Saya diam saja. Tangan Sifna saya genggam erat erat. "sedar. " Kata kata saya termati di situ. Lama jugak saya dan Sifna duduk melayan perasaan masing masing. Sedih saya tengok buah hati saya mcm tue.

Saya rapat ngan Sifna dan peluk die. Sifna makin kuat teresak esak smbil menumbuk dada saya. saya mula mencium pipi, dahi, mata dan hidung Sifna. 2 3 kali saya ulang sebelum bibir saya memaut bibir Sifna dlm kucupan yg amat panjang.

Tangan dia mula memeluk leher saya smbil mengusap usap rambut saya. "Zam, Sifna. Mak daah siapkan makan pagi kat luar nie. " Suara mak Sifna memecah kesunyian. Pelan pelan saya melepaskan pautan bibir Sifna dan merenung muka die.

Air mata Sifna masih lagii mengalir membasahi pipi gebunya. saya bangun, menarik Sifna berdiri dan memimpinnya ke pintu. kita keluar beriringan dan duduk mengadap juadah sarapan pagi. saya dan Sifna sama sama diam smbil makan.

Lepas tue, time saya meninggalkan rumah Sifna, dia sempat mencium pipi saya dan melambai lemah smbil bibirnya mengucapkan, "I love you" tanpa mengeluarkan suara. saya naik motor dan balik ke rumah ngan perasaan kesal kerna telah mengecewakan Sifna.

Malam pertama bagi saya dan Sifna tak la seperti orang lain. mngkin pasal saya, satu; sedih mengenangkan Sifna, dan dua; letih melayan kawan kawan sekampung saya yg tak habis habis mengusik.

Abang abang ipar saya pon join sekali. Sabar jer la. Sampai pukul 2 pagi baru la die balik. Masa saya masuk bilik pengantin, Sifna daah tidur. saya tukar baju dan baring.

Bohsia Seks Pertama Kali kisah blue malaysia

Bohsia Seks Pertama Kali


Bila saya lelap pon saya tak sedar. saya daah la tidur mati pulak tue. Time saya sedar, hari pon daah pagi. Sifna pulak daah tak ada kat dlm bilik.

Dia pergi tolong mak dia siapkan sarapan la kot. Lepas mandi, sarapan apa semua, saya lepak ngan abang abang ipar saya kat tengah rumah. Walaupun saya kawin ngan adik diorang, sori la saya mahu panggil depa abang.

Hehheh. Panggil nama sahaja la, kau saya kau saya. Bila teringat balik bab saya kawin ngan Sifna nie, saya kadang blh gelak sorang sorang. Lawak betoi. Masa saya dan Sifna diarak ke rumah saya tengahari tue, saya sempat mencuri tengok rumah atuk Sifna.

Tingkap bilik Sifna tertutup rapat. Nampak mcm tak ada orang sahaja kat rumah tue. mahu call pakai handphone, masa tuu daah dekat sangat mahu sampai rumah saya. saya terpaksa pendamkan rasa risau saya pada Sifna sampai habis majlis.

Kawan kawan sekolah dan rakan sekerja saya semua datang. cuma member member kat universiti sahaja saya tak jemput semua. Tak nanti naya pulak saya kena menjawab puluhan soalan maut dari diorang.

Yaang saya jemput tuu semua geng dari rumah sewa saya saja. kitaorang lebih 5 tahun share rumah, dari time jadi student lagii sampai la bulan sebelum saya kawin tue.

Depa paham la masalah saya, Sifna ngan mak saya tue. Penat saya melayan semua tetamu, salam, senyum, tanya khabar, kena introduce isteri saya, start dari lepas makan sampai la dekat mahu maghrib baru la semua jemputan balik.

Saya, masuk sahaja bilik lepas tuu terus capai handphone, call rumah atuk Sifna. Tak ada orang jawab. saya hempas badan atas katil, ngan baju pengantin yg tak tukar tukar dari tengahari tadi.

Saya terus pejamkan mata. "Abang, Sifna pegi mandi dulu, ya? " "Mm. " saya angguk saja, mata saya dok pejam lagi. saya bukak sebelah mata dan jeling kat Sifna.

Dia tengah sibuk menukar pakaian pengantin yg dipakainya dan tak perasan saya dok mengintai. mmg tak dinafikan, Sifna ni cukup cantik. Original kampung beauty, untouched by kimia kosmetik moden.

Umur Sifna baru 18 tahun. Orangnya kecil molek, berkulit cerah, muka dia bujur sirih, manis menawan. Pipi dia pulak licin dan agak kemerah merahan, semulajadi. Tak payah pakai blusher.

Bibir Sifna mmg original pinkish, saya rasa dia ni tak rajin pakai lipstick. mahu describe camana rupa Sifna saya tak la berapa reti sangat. yaang saya pasti, dia mmg lawa.

Pilihan mak saya la katakan. Bini saya ni rendah saja, takat had bahu saya tinggi die. Daripada melihatkan pakaian pengantin yg melekap kat tubuh Sifna, saya rasa body dia blh tahan jugak la.

Masa Sifna mahu tanggal kain die, tangan dia terlepas kain. Terserlah keseluruhan belakang Sifna pada pandangan saya. Secara sepontan kedua dua mata saya terbuka luas, dan secara sepontan jugak la batang butuh saya naik.

Badan dia mmg ada shape hour glass. Sifna ni pinggang dia kecik saja, bontot pulak tak berapa besar, tapi bulat bersih. Masa dia membongkok mahu ambil kain kat atas lantai, mata saya dijamukan ngan pemandangan indah bontot Sifna yg masih bersalut panty nipis.

Ranum sahaja saya tengok. dia palingkan muka ke arah saya. saya pejamkan mata semula, buat buat tidur. saya pikir, kalau saya mmg tak ada gadis , orang mcm Sifna ni mmg sesuai ngan citarasa saya sendiri.

Tapi, mahu buat macamana, hati saya daah terikat ngan Sifna. saya membawa fikiran saya mengimbau kenangan ngan Sifna. Tengah saya dok melayan bisikan kalbu saya tue, tak perasan entah bila saya terlelap.

Saya sedar bila Sifna kejutkan saya pukul 8. Lepas makan malam, saya lepak ngan abang abang saya kat bawah khemah. saya mula ingat mahu keluar, smbil tuu curi curi pergi rumah atuk Sifna, tapi rasa tak berapa elok pulak.

Tak jadi. saya layan borak ngan abang abang saya sampai dekat pukul 1 pagi. Lepas tuu saya naik ke rumah, masuk ke bilik. Sifna daah baring atas katil, tidurla tuu kot.

Saya duduk dan tengok Sifna dari kepala sampai la ke hujung kaki. Hati saya yg mula mula tadi tak berapa ada mood, sekarang terasa lain sikit. Makin lama saya tengok bini saya ni makin bernafsu pulak saya rasa.

Tambahan pulak Sifna pakai baju tidur nipis tanpa lengan. Kain satin saya rasa, tak berapa pasti la pasal lampu meja tepi katil tuu agak kelam. batang butuh saya daah mula naik pelan pelan.

Walau macamana dlm pon perasaan cinta saya pada Sifna, saya adalah lelaki. Bila daah berdepan ngan 'Tanah subur dan halal' , kalau tak dijamah, kan ke saya menolak rezeki namanya tue? saya pelan pelan baring sebelah Sifna.

Dia mengiring sebelah kiri dan mengadap kelambu, membelakangi saya. saya mula menyentuh bahu Sifna dan mengurut lembut. dia mcm mengelak ngan mengangkat bahunya mengepit tanganku. Tak tidur lagii rupanya, kata saya dlm hati.

Saya bangun, mengubah kedudukan dan duduk di tepi katil. saya menyelak kelambu dan mengadap muka Sifna. saya merapatkan muka saya ke pipi die. saya dengar bunyi nafas Sifna daah laju sikit.

Saya senyum dan melagakan hidung saya ngan hidung die. Kemudian saya dekatkan bibir saya ngan bibir die, tapi tak sentuh lagi, hanya misai saya sahaja yg kena bibir die.

Saya pelan pelan mengelilingi bibir Sifna ngan misai saya. Tak berapa lama lepas tuu Sifna mula membuka mulut dia sikit. Misai saya merayap kepipi, mata, kening, dahi dan dagu Sifna.

4 5 kali saya tawaf muka die. Sepanjang masa ni sekali sekala sahaja bibir saya menyentuh kulit muka Sifna. Mata dia masih pejam lagi. Sifna mendongakkan muka dia sikit dan mula mendengus perlahan.

Saya start cium bawah dagu Sifna dan pelan pelan naik ke atas mengikut tulang dagu dia sampai ke telinga. saya selak rambut Sifna yg menutup telinga dia dan mengusap cuping telinga Sifna ngan misai saya smbil pelan pelan saya hembuskan nafas.

Sifna mengangkat bahunya menolak dagu saya. "Mmhh. ? " bunyi suara keluar dari mulut Sifna. Tangan Sifna daah start meraba raba lengan saya. saya biarkan saja. Masa ni garpu saya tak merayap ke mana mana lagi.

Saya mengubah taktik dan mula menjalarkan bibir saya ke seluruh muka Sifna. Bibir dia mula mengeluarkan bunyi erangan kecil. Ekor mata saya perasan kaki Sifna daah tak duduk diam, dok pelan pelan menggesel gesel kiri kanan.

Masa bibir saya mengucup pipi kiri Sifna, dia berpusing, menelentang. tetek Sifna membukit tegang sahaja atas dada die. saya lepas tuu start jilat telinga kiri Sifna smbil mengulum cuping telinga die.

Tangan Sifna meramas ramas lengan saya. Jari jemari saya mula memanjat badan Sifna. saya memegang bahu kanan dia dan pelan pelan meraba ke tengah. saya rasa puting buah dada Sifna daah tersembul di bawah baju tidur nipis tue.

Saya angkat kepala utk melihat ngan lebih jelas. Jari telunjuk kiri saya pusing pusingkan di keliling puting buah dada die. saya benamkan bibir saya ke alur di tengah buah dada Sifna dan mula menghisap.

Saya jelirkan lidah dan jilat naik ke dagu die. Lazatnya saya rasa. Sifna start gerak gerakkan badan, mgkin dia geli. Tangan kiri saya meramas buah dada Sifna ngan lembut.

Lepas kiri, kanan. Tangan kanan saya pulak mengusap rambut die. "Uhh. " Sifna mengerang lembut. saya mula menghisap buah dada Sifna melalui baju tidur die. Puting buah dada Sifna dua dua belah daah basah kena air liur saya.

Tangan saya pulak meraba raba ke bawah, ke perut Sifna, kemudian ke pangkal peha die. saya cuba merasa celah kelangkang Sifna, tapi dia merapatkan kaki. saya meramas ramas gumpalan rambut yg menutupi permata isteri saya tue.

Saya melepaskan tubuh Sifna utk membuka baju. saya sambung balik hisap buah dada die. Kepala Sifna masa ni slow slow start geleng kiri kanan dan dada dia saya rasa makin laju turun naik.

Tangan saya menarik baju tidur Sifna pelan pelan ke atas sampai ke pangkal peha. Lepas tue, kedua dua tangan saya mengusap usap peha bogel die. Bibir saya melepaskan puting buah dada Sifna dan menjalar turun, mengucup perut dia sampai la ke peha.

Saya cium dan menjilat pangkal peha Sifna. Lembut licin sahaja saya rasa area nie. Masa ni saya dapat lihat ngan dekat bagaimana rupa pantat bini saya nie. Apam dia bulat mengelembung, bulu pantat Sifna sejemput kecil, halus saja, tak berapa panjang dan agak lembut saya rasa.

Saya naik ke atas katil bagi memudahkan usaha saya mendapatkan madu dari celah kelangkang Sifna. saya lurut peha Sifna daripada pangkal sampai la ke tapak kaki dia ngan tangan saya smbil lidah saya menari nari dekat keliling bulu pantat die.

Kedua tangan saya memaut erat lutut Sifna dan mengangkatnya ke atas pelan pelan. dia memberikan tentangan tapi stlah lama saya jilat dan cium peha die, Sifna membiarkan sahaja tindakan saya.

Saya membuka kelangkang Sifna smbil bibir saya tak henti henti mengucup bahagian dlm pehanya. saya tengok mulut pantat Sifna for the first time. Nampak mcm daah merah sikit, berkilat kilat, tapi masih bertaup lagi.

Diapunya urat kelentit agak terbonjol di tengah tengah bulu halus sejemput. Peehh. Ini sudh ngam! saya ambik bantal dan letak bawah bontot dia utk memudahkan operasi menjilat. Pelan pelan saya cium pantat die.

Keluar hembusan panjang dari mulut Sifna. saya jilat pantat Sifna mcm anjing jilat muka tuan die, rakus gitu! Badan dia melentik dan dia meronta ronta, tak duduk diam. "Hah, hah, hah, hah. " tak henti henti keluar dari mulut Sifna.

Mcm tak cukup nafas sahaja saya dengar. Kaki dia mcm mahu kepit kepala saya. Nasib baik la peha dia saya paut habis. sambil tuu jari saya dok mengurut urat kelentit die.

Lama jugak saya 'Menyeksa' Sifna cara gitu. saya mahu kasi dia puas gila gila punya malam nie. "Fuuhh. " Sifna menghembus panjang bila saya daah stop operasi tahap pertama.

Saya angkat kepala, tengok tangan dia daah melekap kat buah dada dia sendiri. saya kuak mulut pantat Sifna dan mulakan tahap kedua. Akulekapkan bibir saya kat lubang pantat dia dan menjelir lidah saya sedalam yg mampu dan menjilat ke atas.

Bibir saya berbunyi bunyi menghisap pantat die. Sifna saya rasa makin kuat mengelepar. Tangan Sifna cuba menolak kepala saya dari pantat die, tapi saya sempat pegang. "Uh, uh, uh, uh. " mulut dia tak henti henti mengeluarkan bunyi erangan yg cukup enak pada telinga saya.

Saya stop operasi. saya tengok muka Sifna berkerut, smbil mengertap bibir. Bila saya rasa dia daah agak cool, saya jilat balik pantat die. 3 4 kali saya buat, jilat, stop, jilat, stop.

Kali ke 5, Sifna melentikkan badan dia dan mendengus kuat. Peha dia pulak kepit kepala saya. Naik lenguh tangan saya tahan. "Uugghh. " Sifna melepaskan erangan panjang. Terkejut jugak saya.

Tak sangka dia climax. pantat dia bagai mahu gila ditekan ke muka saya. Terkejang kejang dia dlm climax yg pertama dlm hidup die, saya rasa la. Bibir saya dibasahi air pantat Sifna yg bercampur air liur saya.

Saya teruskan operasi jilat sampai saya rasa peha Sifna daah lemah longlai. saya lepaskan peha dia dan melutut. Sifna asyik menggesel geselkan bontot dia kat atas bantal smbil perut dia kejap kejap bergerak, mcm tersentak.

Refleks cum saya rasa. Muka Sifna saya tengok daah merah, tenang mcm dreamy saja. Bibir dia menguntum senyuman smbil dada dia dok turun naik ngan nafas laju. pantat dia pulak mcm disua sua ke arah batang butuh saya yg mmg dari mula tadi daah mencanak 135 degree.

Saya senyum sahaja tengok. operasi berjaya! heh heh heh. saya bangun melutut, tanggalkan kain dan kembali ke posisi tadi, ngan muka saya di depan mulut pantat Sifna. Kali ni saya tengok mulut pantat dia daah agak terbukak, pasal bibir luar daah bengkak sikit.

Saya lekapkan lidah saya kat pantat Sifna dan pelan pelan jilat ke atas sampai ke biji kelentit die. saya selak kulit selaput kelentit Sifna dan ngan lidah saya gentel gentel biji kecik tue.

Tangan Sifna daah naik ke kepala saya, dok ramas ramas rambut saya. Pelan pelan dok pusing keliling kepala. daah syok sangat la kot? saya biarkan saja, saya mmg suka bila rambut saya diramas, lebih lebih lagii time mcm nie.

Hehheh. Kali ni saya tak lama mengecap biji kelentit Sifna. Takat hisap, jilat sampai saya dengar nafas Sifna start berbunyi je. batang butuh saya masa ni daah tegang gila saya rasa, tak sabar sabar mahu menyelam ke dasar lubuk.

Saya bangun balik dan mengesot ke depan. saya letak batang butuh saya btl betul kat depan lubang pantat bini saya tue. saya ketuk pintu pantat Sifna ngan batang butuh saya 2 3 kali, saje mahu test.

Kembang kuncup bibir pantat die. Peeh. saya gesel batang butuh saya kat alur pantat Sifna. Licin dan panas. Sifna mengangkat pantat dia tinggi mengikut geselan batang butuh saya. Lepas tuu saya halakan batang butuh saya ke lubang pantat.

Saya tekan kepala batang butuh saya ke bawah dng tangan, mencari pintu lubang pantat Sifna. Jumpa! Hujung kepala batang butuh saya daah basah kena air pantat. Pelan pelan saya tekan ke depan.

Saya tengok bibir pantat Sifna kembang menyambut tusukan dari 'Senjata' saya tue. Sifna kerutkan muka dia balik. saya anjak bontot saya kiri kanan, cari angle. "Huukk. " dia mengerang.

Pasal Sifna ni badan dia kecil molek, pantat dia mmg kecik, ketat gila! Walaupun daah basah kuyup, jenuh jugak mahu masuk. Kepala batang butuh saya baru sekerat sahaja lepas.

Saya tarik nafas dan tekan lagi. Tangan Sifna meramas ramas cadar, mulut dia terbukak mengerang. Sensasi kemutan pantat dia kat kepala batang butuh saya mmg btl punya best! Mengertap gigi saya menahan keenakan.

"Uugghh. " Sifna mengerang lagii bila kepala batang butuh saya lepas masuk! saya menggoyang goyangkan bontot saya, membuat bulatan 3 4 kali sebelum menekan lagi. Selaput dara Sifna menahan batang butuh saya dari bergerak lebih jauh ke dlam.

Saya rebahkan badan dan melekapkan bibir saya ke bibir Sifna. Tangan dia memaut leher saya dlm pelukan rakus. kita masing masing saling melepaskan nafas dlm pautan bibir yg tak lepas lepas.

"Mmhh. " Sifna mengerang ke dlm mulut saya bila saya menekan batang butuh saya memecahkan selaput daranya. Tangan dia cengkam belakang saya. Agak sakit jugak saya rasa kena kuku die, tapi tak pe.

Heh. saya tengok air mata menitis keluar dari tepi mata Sifna yg masih pejam. Sakit la kot(? ). Tapi kejap sahaja nie. mahu bagi Sifna leka, saya french kiss dia smbil tangan saya mengurut lembut kedua dua buah dada Sifna yg segar di sebalik baju tidur dia tue.

Saya buat mcm tuu sampai dia mula mengerang balik. sambil tuu saya tarik batang butuh saya keluar sampai had kepala saja, kemudian tekan masuk balik. Lebih dlm dari tadi.

Saya mula menyorong tarik batang butuh saya keluar masuk pantat Sifna. Tarik keluar pelan pelan dan tekan laju sikit ke dlam. Makin lama makin dlm saya rasa batang butuh saya menyelami dasar pantat Sifna.

"Mmhh, mmhh, mmhh, mmhh,. " bunyi mulut Sifna mengikut rentak tusukan. Masa ni bibir saya masih memaut bibir die. saya daah high gila kena kemutan pantat dia yg ketat mahu mampus tue.

Geselan dinding pantat Sifna kat batang butuh saya memberi sensasi nikmat yg melampau sedapnya. Tah berapa kali saya dok tekan tarik, tak sedar bila batang butuh saya masuk habis sampai pangkal telur.

Saya stop kejap, mengatur nafas. saya bangun dan menarik Sifna duduk atas riba saya. Tangan dia saya angkat ke atas. Baju tidur dia saya buangkan ke lantai. saya telentangkan Sifna balik, kuak peha dia luas luas, pacak lutut dan mula mendayung.

Memula pelan, lepas tuu laju sikit, smooth sahaja batang butuh saya keluar masuk. Air pantat Sifna daah banyakk giler. Meleleh sahaja saya rasa turun peha saya. "Huh, huh, huh, huh,. " sahaja yg keluar dari mulut Sifna time tue.

Masa saya teka. "Huh. " , masa saya tari. "Huh. " jg. Mata saya daah stim saja, rasa nikmat yg tak terhingga. Tangan saya pegang pinggang Sifna, mulut saya terbukak menarik hembus nafas mcm tengah lari 100 meter.

Tangan Sifna daah terkulai kat atas tilam. tetek dia berombak ombak mengikut dayungan. Mulut dia separuh ternganga, mengerang. Makin lama makin laju. Clepap clepup bunyi pangkal kelangkang saya berlaga dng kelangkang Sifna.

Badan saya daah naik kuyup keluar peluh. Kerandut telur saya daah penuh saya rasa. Menjalar sahaja saya rasa nikmat dari pangkal batang butuh saya naik sampai ke kepala. Jenuh saya tahan, tapi tak mampu.

Kemutan pantat Sifna menewaskan self control saya. Boomm! saya melepaskan pancutan mani smbil menekan batang butuh saya sedalam yg mgkin ke dasar pantat Sifna. "Hhuugghh. " saya melepaskan dengusan kuat smbil merebahkan badan ke dlm pelukan Sifna.

Terkejang kejang batang butuh saya mengeluarkan pancutan demi pancutan pekat ke rahim Sifna. pantat Sifna masa ni mengemut kuat batang butuh saya, mcm tak mahu kasi lepas! saya tercungap cungap keletihan atas badan die.

Tapi kejap saja. 2 3 minit lepas tue, saya start dayung balik, mahu kasi Sifna climax pulak. batang butuh saya masa ni still keras lagi, power jaga, beb! Sifna daah mula tak tentu arah, kepala dia geleng kiri kanan, jari dia dok cakar cakar belakang saya dan peha dia paut bontot saya.

Saya ramas dan hisap buah dada die, gilir gilir lepas kanan, kiri. dia punya pantat makin sedap pulak saya rasa mengemut batang butuh saya. Mulut dia daah tak keluar apa apa suara daah masa nie.

Bunyi nafas sahaja yg saya dengar, kuat dan merengus. Laju sahaja batang butuh saya keluar masuk pantat Sifna, lepas entah berapa belas kali dayung. "Hhgghhffuuhh. " panjang sahaja dia lepas nafas.

Badan Sifna daah melentik kuat, terkejang kejang mcm kena short cIRCuit. batang butuh saya mcm diramas ramas saja, kena pegang kemut pantat die. Masa ni saya rasa mcm mahu pancut lagii pon ada.

Punya la best, tak terkata! saya goyang goyangkan batang butuh saya dlm pantat die, biar dia dapat enjoy climax dia puas puas. Kepala Sifna mendongak ke atas smbil bibir dia terbukak melepaskan nafas pendek bertalu talu.

"Ah, ah, ah, ah. " Satu badan dia mengeletar, tersentak sentak mengikut kemutan pantat dia mengurut batang butuh saya. dlm masa lebih sepuluh minit lepas tue, kitaorang dua dua tak keluar suara melainkan bunyi nafas sahaja yg kedengaran dlm bilik tidur tue.

Mata Sifna masih lagii pejam. Bibir dia pulak menghadiahkan senyuman yg paling manis buat saya. saya mengucup lembut senyuman tue. Pelan pelan dia bukak mata, tuu puntak habis, had separuh.

Stim jer semacam. saya tarik batang butuh saya keluar sikit, lepas tuu saya tekan balik sampai pangkal. Sifna menarik nafas smbil mendongakkan kepala die. "Nak lagi? " saya tanya smbil tersenyum.

Sifna senyum gertap bibir, mengusap usap belakang saya smbil menggerak gerakkan peha die. saya gelak dlm hati. "Nak lagii la tuu. Nanti kau. " saya rasa malam tuu 3 kali saya kerjakan dia sampai naik lembik bini saya tue.

Dekat pukul 6 pagi baru la saya lelap dlm rangkulan erat Sifna. Masa saya sedar pukul 11 pagi tue, Sifna masih lagii tidur. Bibir pink dia mengulum senyum. Senang hati saya tengok dia mcm tue.

Saya kucup bibir, pipi, mata, kening dan dahi Sifna sebelum bibir saya menari nari di tengkuk, bahu dan dada die. Puting buah dada dia merah padam, separuh tegang. saya menghisap kedua duanya, lepas kanan, kiri.

Jari jemari Sifna mengurut lembut bahu saya. saya lepaskan buah dada Sifna dan menatap wajah manisnya. Kedua dua matanya saya lihat merenung muka saya dng penuh kasih sayang. "Good morning. Princess. " saya membuka bicara.

"Cakap Melayu laa. " Sifna separuh gelak. kita berbual mesra lepas tuu sampai la mak saya panggil. Tergesa gesa saya turun katil. Nyaris mahu tersungkur menyembam lantai! Time tuu barula saya feel camana rasa newly weds on the morning after.

Krem giler kelangkang saya! Jalan pon setapak, setapak! Sifna memula gelak tengok gelagat saya terkedek kedek bogel. Bila dia mahu bangun, mengaduh dia pekap pantat. saya pulak yg bantai gelak tengok die.

Dia lagii teruk saya tengok, mahu jalan pon sikit punya siksa. Badan bongkok ke depan, kaki terkangkang sikit, muka dok berkerut menahan pedih. Dua dua tangan pulak tak lepas dari pantat die.

Kita berpimpinan tangan praktis jalan dlm bilik 6 round sebelum sama sama keluar menuju ke bilik mandi. dlm masa seminggu lepas saya kawin tue, tiap tiap malam saya melayari bahtera nikmat dunia bersama Sifna.

Paling kurang, 2 round satu malam. Bahagia saya rasa hidup saya ditemani isteri saya tue. Everything was perfect, sampai la beberapa hari kemudian. saya tiba tiba blh teringat kat Sifna.

Saya call rumah Sifna kat Setapak senyap senyap, tapi Sifna tak mau cakap dng saya. Mak Sifna kata dia tak mcm dulu, badan dia pon daah susut sikit, tak lalu mahu makan.

Teruk punya frust! saya kata kat mak Sifna, nanti balik Key Ell saya take care of things dng Sifna. Bila saya bawak Sifna pindah masuk rumah kat usj baru la Sifna mahu cakap dng saya balik.

Jenuh jugak saya pujuk die. Dua minggu saya tak cari kes baru pasal hari hari saya mengadap Sifna kat office die. dia makan jugak pujukan saya akhirnya, tuu pon lepas saya bawak dia holiday kat Genting 2 malam.

Kat Sifna saya cakap ada company function, padahal batang butuh saya tengah ber functioning dlm pantat Sifna masa tue. Kat Genting, lepas saya dan Sifna selesai ber function pada malam kedua, Sifna akur jugak dng takdir bahawa dia akan jadi isteri kedua, dan kitaorang pon mula la buat perancangan utk bersatu.
Bohsia Seks Pertama Kali ***
Bohsia Seks Pertama Kali,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Bohsia Seks Pertama Kali kisah blue malaysia, seks erotik Bohsia Seks Pertama Kali, citer best xxx Bohsia Seks Pertama Kali, porn, erotic Cite Blue, Bohsia Seks Pertama Kali


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/