Berangan Kongkek Dengan Cikgu Bertudung

April 21, 2016, in category
Berangan Kongkek Dengan Cikgu Bertudung | walaupun saya bersekolah di Bandar tetapi kebanyakan cikgu yaang mengajar di sekolah itu mengenakan tudung. dlm bannyak banyak cikgu yaang mengajar di sekolah saya itu ada seorang cikgu yaang saya paling tertarik iaitu cikgu Audri, seorang isteri yanng bertudung, comel, payudara besar.

Cikgu Audri merupakan seorang yaang tegas n garang. Ramai pelajar yaang bencikan sikapnya yaang selalu mendenda pelajar tidak tentu pasal. Asal ada jer pelajar yaang buat hal habis satu kelas jadi mangsa.

Kebetulan kelas saya pada tahun ini diajar olehnya. Setiap kali diberi kerja rumah saya tidak pernah siap. nak buat macam mana saya tidak begittu gemar dngn mata pelajaran itu disebabkan oleh sikapnya.

Tetaapi saya telah lama memendam rasa dngn cikgu Audri. Walaupun sikapnya buruk tetapi ada sesuatu yaang bagiku tidak buruk. dia mempunyai bentuk badan yaang menarik. buah dada nya besar.

Walaupun dia sering mengenakan tudung tetapi tidak mampu untk menghalang fikiran saya untk berimaginasi tentang dirinya. dia sentiasa saya buat model untk melancap. saya sentiasa berangan berangan dapat kongkek dengannya.

Kebetulan pula saya memanng menggemari adegan sex secara paksa atau nama lainnya rogol. Hari ini hari selasa. dua mata pelajaran terakhir adalah matapelajaran pendidikan seni. Huh saya memanng sdh sedia untk dimaki olehnya.

Oleh kerna kerja yaang disuruh selesaikan belum lagii saya buat. tapi selalunya bukan jer dimaki. saya jg sdh lali dngn sebatan rotan yaang datang dari tangannya. Seperti yaang telah saya jangka.

Apabila tiba waktu pendidikan seni. Hukuman pon dijalankan. Tapi yaang peliknya kali ini saya yaang paling teruk terkena hukuman. Pelajar lain cuma setakat dirotan di tangan. saya bukan setakat dirotan , malah dimaki hamun n dihalau dari kelas itu.

Dia berkata tidak tahan lagii melihat muka saya. Huh panas btl hati saya hari ini. Naik segan saya dngn pelajar lain. saya pon mula berjalan keluar dari kelas tanpa ada tujuan.

Saya pon singgah sekejap di tandas untk melepaskan geram. Semasa didalam tandas saya pon melepaskan boring dngn menghisap rokok. Wajah cikgu Audri tidak hilang dari fikiran saya. Cikgu yaang sentiasa mendatangkan masalah kepada saya.

Tiba tiba saya mula terfikir yaang bukan dia jer yaang blh mendenda saya. saya jg punyai daya untk mendenda die. Mengapa saya tidak mendenda dia sesudah dia buat saya begini.

Mungkiin dulu dia tidak mendenda saya secara keterlaluan. Tapi sekarang dia telah membuatkan sabar saya pergi ke tahap kemuncak. saya mula berfikir bagaimana untk mencari peluang untk mengenakannya. Bilik cikgu Audri sepatutnya terletak di bilik guru.

Tapi mngkin disebabkan dia merupakan seorang guru panitia pendidikan seni. dia sentiasa berada di makmal pendidikan seni. Kebetulan pula makmal pendidikan seni sekolah saya terletak di bagunan paling hujung.

Bangunan itu sungguh sunyi. Cikgu Audri selalunya tidak pulang awal. sesudah habis mengajar, dia selalu berada di bilik ini sebelum pulang. Tentulah saya tahu kerna sebenarnya sdh lama saya perhatikan gerak gerinya.

Saya keluar daripada tandas n terus menuju ke makmal sains untk mendapatkan peralatan untk menjayakan 'projek' saya ini. Apabila sampai di makmal sains saya dapati tiada seorang pon di dalam.

Pembantu makmal sains ini memanng seorang yaang pemalas. dia sepatutnya menjaga makmal ini sepanjang waktu persekolahan tapi sekarang entah kemana dia pergi pon saya tidak tahu. saya ingatkan dlm dunia nie saya seorang jer yaang pemalas rupanya ada lagii spesis yaang serupa macam saya.

Saya lantas masuk ke dlm makmal lalu mencari cecair yaang berlabel chloroform. sesudah cecair itu saya jumpai saya terus mangambilnya n terus saya sorokan di tempat yaang tidak ada ramai orang lalu lalang sementara hendak menunggu waktu persekolahan tamat.

Kerna pelajar yaang memiliki cecair ini adalah satu kesalahan n blh dikenakan hukuman yaang berat. Apatah lagii cecair itu saya curi dari makmal. Waktu yaang saya nantikan sdh tiba.

Sesudah hampir 2 jam saya merayau tanpa tujuan. Dari jauh saya lihat seorang demi seorang pelajar kelas saya beredar pulang. Akhirnya keluarlah seorang cikgu yaang pada saya akan menjadi mangsa nafsu buas saya hari ini.

Cerita Sex Berangan Kongkek Dengan Cikgu Bertudung

Dia berjalan seorangan menuju saya makmal pendidikan seni. saya memanng sebenarnya sdh bersedia dngn sapu tangan yaang telah saya letak cecair chloroform, lalu pelahan perlahan saya mengekorinya dlm jarak lebih kurang 30 meter.

Sesudah dia sampai di pintu makmal dia pon mengeluarkan kunci dari dlm beg tangannya untk membuka pintu makmal yaang berkunci. Peluang inilah yaang saya tidak sia siakan. Dari belakang saya terus menerkamnya.

Dngn menutup mulutnya dngn menggunakan sapu tangan tadi. tidak sampai beberapa saat dia pon rebah. saya terus mengheretnya masuk ke dlm makmal. n mengikat kedua belah tangannya dngn menggunakan tali pinggangku.

Pintu makmal saya tutup n saya kunci dari dalam. sesudah beberapa minit dia pon sedar dari pengsan. Dilihatnya kedua belah tangan terikat, n saya berdiri megah di hadapannya. saya terus menjerit "oh kau pandai pandai denda saya ya? sekarang kau rasa denda saya pula ha ha ha" cikgu Audri terkejut lalu terus menjerit meminta tolong.

Lantas saya berkata "jeritlah sekuat manapun takde orang yaang akan dengar". sambil ketawa besar saya terus menghampirinya n saya berkata "sekarang kami akan mulakan permainan". Cikgu Audri terus menangis meminta tolong n meminta supaya dirinya jangaan diapa apakan.

"saya memanng sdh lama mengidamkan badan korang ni, hari ini korang rasakan penangan saya" Cikgu Audri menjadi semakin takut terlihat wajahnya sungguh pucat. tetaapi bagiku semakin dia takut semakin menaikkan nafsu saya.

Saya gemar melihat dia dlm ketakutan. 'Ah mugnkin selama ini saya cuma melepaskan peluang yaang sentiasa ada di depan mataku'. saya pon memulakan permainan dngn memeluknya dari belakang. Cikgu Audri dari tadi tidak henti henti meminta tolong supaya dilepaskan.

Saya pon meletakkan kedua dua belah tangan saya di payudara nya. "fuyoh, sungguh enak sekali beruntung btl suami kau ya dapat pump buah dada macam nie setiap hari". saya pon mula meramas ramas payudara besar nyer.

Walaupun tangan saya terletak di luar baju kurungnya tapi sdh cukup untk saya rasakan kepejalan payudara nya. sesudah puas mengepam payu dara. saya pon menukar sasaran. "sekarang saya nak rasa pula jubur kau".

Saya pon terus meraba raba jubur nya sesekali menepuk nepuk jubur nya yaang memanng bagi saya first class. "Kau nie kalau jadi pelacur, memanng blh jadi pelacur kelas atasan".

Cikgu Audri dari tadi tidak berhenti henti meminta tolong n ini membuatkan saya rasa semakin menyampah. Lantas saya ambil "butterfly" dari dlm beg saya n terus saya hunuskan ke mukanya lalu berkata "sepatah lagii perkataan keluar dari mulut korang habis korang, saya kerjakan" Cikgu Audri terus diam menahan tangisan.

"bagus , sekarang ikut cakap ok? ". saya terus mengeluarkan pelir saya dari dlm seluar. pelir yaang setiap hari saya lancap dngn cuma bertemankan imginasi pompuan di hadapan saya sekarang.


Cerita lucah Berangan Kongkek Dengan Cikgu Bertudung
  • Tapi bertuah btl saya hari ini dapat yaang 'real'. Cikgu Audri terkejut apabila melihat pelir ku yaang besar di hadapan mukanya. dngn perlahan saya berkata "sekarang hisap". Cikgu Audri enggan berbuat demikian n ini membuatkan saya naik marah lalu saya menarik kepalanya yaang masih bertudung hampir ke pelir saya lalu memasukkan pelir ku ke dlm mulutnya n Menjerit 'hisap'.
  • Dlm ketakutan Cikgu Audri terus mengolom pelir saya secara paksa. Walaupun ianya secara paksaan tapi saya dapat rasakan ianya sungguh sedap sekali memanng beruntung lelaki yaang pelir nya dihisap oleh cikgu ini.
  • N lelaki itu termasuklah saya. sesudah beberapa saat saya melajukan 'rentak permainan' dngn menggerakan kepala cikgu Audri dngn laju. Cikgu Audri terpaksa mengikut rentak saya mana tidaknya sesudah saya ugutnya dngn kejam, mngkin kerna terlalu takut.
  • Sesudah puas membuat aksi mengolom saya seterusnya menyuruh cikgu Audri menghisap biji pelir saya. dia dngn terpaksa menghisap biji pelir saya dngn perlahan. saya dapat merasakan kenikmatannya ketika cikgu Audri menghisap kedua biji pelir saya.
  • Sungguh lembut sekali lidahnya. sesudah beberapa minit bermain 'blowjob'saya pon menjadi tidak sabar sabar merasakan permainan yaang sebenarnya. 'Sekarang kami akan mulakan permainan sebenar, dengar sini saya tidak akan buka pakaian kau.
  • Apa saya nak buka hnya kain kau sahaja, kami akan bermain secara 'fullyclothed'. Sebenarnya saya memanng berminat bermain secara fullyclothed n sekarang saya akan merogolnya dngn baju n tudungnya masih dipakai.
Saya dngn pelahan membuka kainnya, n melihat celana dlm yaang dipakai sdh basah. saya terus menangalkan celana yaang berwarna putih itu. Cikgu Audri cuma berdiam diri jer terpaksa melihatkan kejadian tidak diingini.

Sesudah membuka celananya saya terus menepuk nepuk bontonya, 'memang sedaplah jubur kau ni'. saya membuka kakinya lebar lebar n terus meletakkan tangan saya ke sasaran yaang sebenarnya iaitu faraj nya yaang bagiku sungguh montok sekali.

Faraj nya dikelilingi bulu bulu yaang agak lebat btl betul menaikkan nafsu saya. Cikgu Audri cuma melihat jer perbuatan saya. saya terus meraba raba kelentitnya n saya lihat dia cuma memejamkan matanya menahan 'steam'.

Sesudah puas meraba faraj nya, tibalah acara kemuncak untk majlis hari ini. saya dngn cepat baring secara mengiring di belakangnya n memasukkan pelir saya ke dlm pantanya. saya bermain secara 'doggystyle'.

Saya menggerakkan pinggang saya secara perlahan ke depan n ke belakang. saya mendongak lalu memejamkan mata menahan nikmat sex. Waktu inilah saya rasakan seperti bulan jatuh ke bumi memanng sedap sekali faraj nya.

'Kalaulah saya dapat main dngn kau hari hari memanng sedap'. n saya terus melajukan rentakku. saya dapat mendengar Cikgu Audri berdengus dngn perlahan. mungkiin kerna sekali lagii dia menahan nikmat.

Berangan Kongkek Dengan Cikgu Bertudung cerita hot porno, kisah sex Berangan Kongkek Dengan Cikgu Bertudung, citer malay blue Berangan Kongkek Dengan Cikgu Bertudung

Berangan Kongkek Dengan Cikgu Bertudung


Menahan nikmat dngn orang yaang merogolnya. saya seterusnya menukar posisi. Sekarang saya akan merogolnya dari arah depan pula. sambil saya menghayun badan sambill saya mengucup bibirnya. Sungguh enak sekali bermain pada posisi ini.

Sesekali tangan saya akan meramas ramas payudara nya yaang pejal. saya jg mencuba bermacam macam posisi yaang saya tiru dari filem 'blue' yaang pernah saya tonton. mmg btl betul menyelerakan saya.

Bermacam macam aksi saya lakukan. sesudah hampir 20 minit berperang, saya dapat merasakan yaang saya sdh sampai ke puncak. saya sdh sampai untk klimax. Waktu inilah yaang paling saya suka.

Apabila saya rasakan sperma sdh hendak keluar, saya cepat cepat menarik pelir saya keluar n meletakkan pelir saya di depan mukanya. Lalu saya menjerit dngn kuat "argh". dngn kuatnya saya memicit micit pelir saya di depan mukanya lalu terpancutlah sperma saya membasahi muka cikgu Audri.

Bnyk jg sperma saya keluar. mungkiin disebabkan hari ini saya dapat cikgu Audri yaang real. Habis basah muka cikgu Audri bukan jer mukanya jer yaang basah malah tudungnya jg menjadi sasaran tembakan saya.

Saya pon terus menempekan pelir saya ke mukanya n sekali lagii saya menyuruhnya mengolom untk membuang sisa sisa sperma yaang tinggal. sesudah puas saya berehat sekejap sambill memandang cikgu Audri.

Dia langsung rebah tidak bertenaga baru dia tahu penangan pelajar yaang selalu didendanya. sesudah puas berehat saya dngn lantang berkata 'servis kau memanng sedap sekali' sambill terseyum. Cikgu Audri cuma diam jer pasrah dngn apa yaang terjadi keatas dirinya.

'Kau ingat acara hari ini daah tamat? he he belum lagi. '. saya terus megeluarkan handphone kamera dari beg saya lalu saya terus membuka bajunya n sekarang tinggallah cikgu Audri berbogel dngn cuma tinggal tudung jer di kepalanya n tangannya yaang masih terikat.

Saya terus mengambil gambar cikgu Audri yaang berlumuran sperma di muka. Setiap sudut saya tidak tinggalkan. saya jg menyuruh dia membuat beberapa gaya 'pose' yaang bagiku seperti gaya seorang pelacur.

Sesudah bannyak gambar saya ambil saya pon terus bersuara 'kalau kau bagitahu sesiapa siap kau saya bagi gambar ini dekat suami kau biar dia ceraikan kau ha ha '.

'dengar permainan hari ini sdh berakhir tapi saya belum habis lagii dngn kau , kalau kau taknak saya sebarkan gambar ini, kau perlu servis saya bila bila masa saya perlukan kau '.

Cikgu Audri pon menghanggukkan kepala tanda setuju. 'Bagus sekarang kau blh pulang'. saya dngn perlahan membuka ikatan tangannya. dia dngn segera memakai semula pakaiannya lalu pergi meninggalkan saya. tetaapi sebelum sempat dia pergi, saya sekali lagii meramas payudara besar nya n berkata 'ingat bila bila masa yaang saya mahu'.

Keesokan harinya saya lihat cikgu Audri tidak bannyak bercakap. mungkiin disebabkan peristiwa hitamnya dngn saya. Tapi mulai sekarang saya sdh mempunyai pelacur atasan saya sendiri. Cikgu Audri akan memberi layanan kepada saya bila bila masa yaang saya mahu.

Kami sentiasa menjalankan projek di makmal yaang sunyi itu. mungkiin kerna terlalu malu atau sayang kepada suaminya dia terpaksa mengambil risiko ini. Cikgu Audri tidak lagii mendenda saya dia cuma berdiam diri jer n kurang bercakap.

Beberapa bulan selepas itu saya dapati perut cikgu Audri semakin membusung besar. Setahu saya, tidak pernah saya memancut ke dlm faraj nya. saya lebih gemar mebasahkan mukanya dngn sperma saya.

Tapi yaang jelas saya tidak pernah menggunakan kondom semasa beraksi. mungkiin jg bayi dlm kandungan adalah anakku. Tapi saya tidak kisah semua itu kerna cikgu Audri tidak akan memecahkan rahsia hubungan kami.

Mana mngkin dia nak orang lain tahu yaang anak dlm kandungan itu bukan milik suaminya. saya berhenti melakukan projek dengannya memandangkan dia sdang hamil. Tapi saya telah memberitahunya yaang dia mesti menggantikan waktu hamilnya untk memuaskan saya sesudah dia beranak nanti.

Dia cuma mengikut jer telunjuk saya. Ah itu semua tidak penting yaang penting sekarang saya puas. ha ha ha ha. Jatuhnya seorang cikgu yaang bertudung tapi berbadan montok di tangan saya.
Berangan Kongkek Dengan Cikgu Bertudung ***
Berangan Kongkek Dengan Cikgu Bertudung,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Berangan Kongkek Dengan Cikgu Bertudung cerita hot porno, kisah sex Berangan Kongkek Dengan Cikgu Bertudung, citer malay blue Berangan Kongkek Dengan Cikgu Bertudung, porn, erotic Cite Blue, Berangan Kongkek Dengan Cikgu Bertudung


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/