Tubuh Gempal Aku Dipancut Mani

April 24, 2016, in category
Tubuh Gempal Aku Dipancut Mani | saya adalah kakitangan di sebuah syarikat di ibukota. saya tdk lah cantik mana. Tubuh saya berisi tetaapi mempunyai bentuk ye. Bentuk dubur saya lebar dan bulat membuatkan kelihatan tertonggek. tetek saya besar bulat dan padat. saya bernafsu seks kuat.

Suamiku memanng tdk pernah memuaskan nafsu seks saya. Selalu jer tewas dulu. Belum sempat saya puas diorang daah pancut. Tapi saya bukan mahu cerita keburukan suami saya. Apa yng saya mahu sampaikan adalah kisah hidup saya yng saya rasa sepatutnya jadi sempadan.

Peristiwa ini berlaku ketika saya berumur 40 tahun. Tabiat saya yng gemar melancap di pejabat sewaktu rehat akhirnya terbongkar. Salah seorang pegawai jabatan saya dapat menghidu perbuatan buruk saya itu.

Darren, pegawai yng bertanggungjawab ke atas jabatan yng saya kerja sekarang. Masih muda, baru 28 tahun, belum kawin. saya tertangkap olehnya ketika saya sdang mengerang kecil menikmati sedapnya jari hantu saya yng keluar masuk lubuk saya yng berair banyak.

Sesekali gentelan mama jari di kelentitku menegangkan otot dan melayangkan saya jauh di alam fantasi. saya hnya melakukannya di meja kerja saya. tetapi nasib memanng tdk menyebelahi saya ketika itu.

Darren yng kebetulan tdk keluar rehat ketika itu melalui partition saya untk ke pantry. saya tdk menyedari kehadirannya krn sebelum itu saya memanng sudah pasti dan yakin bahwa tiada sesiapa lagii di pejabat kecuali saya seorang.

Tambahan pula dalamm kenikmatan yng saya sangkakan selamat itu, saya memejamkan mata menikmati sedapnya melancap sambill membayangkan sedapnya jika dapat bersetubuh dengann tukang cuci kereta yng berada di sekitar tempat tinggalku.

Saya terkejut apa bila terasa seperti ada org di hadapanku. Perlahan lahan saya buka mata dan saya lihat Darren sdang berdiri bersandar di dinding sambill berpeluk tubuh memerhatikan saya.

Diaorang kelihatan tersenyum melihat saya. Kelam kabut saya cabut jariku dan betulkan kain. Jari hantuku yng berlumuran dengann lendir saya sorokkan dibawah meja sambill mengelapnya dengann kain saya perlahan lahan.

Saya memanng btl betul kelam kabut ketika itu. Rasa malu memanng wujud. Rasa seperti mahu berlutut depan Darren supaya jangaan ambil tindakan dan paling penting jangaan cerita kepada sesiapa.

Darren memanggil saya menggunakan jarinya dan mengikutinya masuk ke biliknya. saya yng sudah buntu mencari alasan dan jawapan hnya bodoh mengikutnya. "Kak Arnini, apa masalah kak Arnini sebenarnya? Sedap sangat nampaknya sampai tdk sedar lama saya berdiri perhatikan akak kat situ. Kenapa kak? " Tanya Darren sesudah diorang duduk di kerusinya.

Saya yng berdiri di hadapan mejanya hnya mampu tunduk membisu menanti perkataan perkataan yng tdk mahu saya dengari keluar dari mulutnya. saya malu yng amat sangat. "Kak Arnini, jangaan lah takut. jangaan bimbang, ini adalah kes salahan saya yng mengaibkan akak, jadi tdk perlu bimbang. saya tdk akan ceritakan kepada sesiapa. Tapi beritahu saya apa masalah akak sebenarnya? " Tanya Darren sekali lagii kepada saya dengann lembut.

"Darren, akak minta maaf. Akak tahu akak salah, akak janji tdk akan buat lagi. " Pinta saya sambill menitiskan air mata akibat kesal dengann perbuatan tdk senonohku itu. "Kak Arnini, saya tdk marah akak lah. saya hnya mahu tanya saja. Sebenarnya apa masalah akak? " Tanya Darren sekali lagii sambill diorang bangun dari kerusinya dan berjalan ke arahku yng kaku berdiri.

"Sebenarnya. sebenarnya. akak. Ishh. ini soal rumah tangga lah Darren. Akak malu. " kata saya dalamm keadaan serba salah. "Hmm. saya rasa akak ada masalah dalamm hubungan seks akak dengann suami akak. benar tidak? " Tanya Darren perlahan sambill berjalan perlahan lahan mengelilingiku.

Saya hnya mampu mengangguk mengiyekan tekaan nya. "Akak tahu tdk saya blh kenakan tindakan ke atas akak. Seperti tukar jabatan atau tukar tempat kerja. Akak mahu yng mana? Akak daah mahu pencen, akak tdk malu ke tetiba jer kena tukar? Apa org cakap nanti. " Darren memberikan soalan cepu emas yng paling saya tdk mahu dengar.

Mmg itu lah perkataan perkataan yng saya tdk mahu keluar dari mulutnya. Serta merta saya menggigil dan berasa takut. Takut tindakan tersebut akan menimbulkan seribu persoalan kepada semua kakitangan dan lebih teruk lagii kepada keluarga saya.

Saya tdk mahu ianya terjadi. saya tdk mahu lambat laun mereka tahu. Mana saya mahu sorokkan muka. "Darren, tolong lah akak. Akak tau akak salah. Toloonglah. " Kata saya dalamm nada sedih.

"Ok, saya blh tolong akak, tapi akak blh tolong saya? " Tanya Darren kepada saya. "Apa dia? " segera jer saya bertanya dengann harapan saya mampu selamat dengann membantunya.

"Kalau saya mahu akak bantu saya untk mendapat kenikmatan sama seperti yng akak daah rasa blh tidak? " Tanya Darren perlahan. Serta merta saya rasa malu. saya rasa seperti Darren mahu mengambil kesempatan ke atas saya.

Mentang mentang diorang ada kuasa, diorang nak ambil kesempatan pula. tetapi ini sahajalah peluang yng saya ada. namun saya tdk sanggup melakukannya. saya tdk pernah melakukan seks dengann mana mana lelaki selain suami saya.

Mmg nafsu saya kuat, kadang kadang saya berangan berzina dengann lelaki yng saya suka, melancap sendiri, terutama selepas suami saya terus tidur kepuasan lepas kering kantungnya meninggalkan saya sendirian terkapai kapai mencari kepuasan.

Sendirian. tetapi saya tdk pernah walau sekali pun merealisasikan khayalan saya itu ke alam nyata. saya takut. saya malu. saya hnya mampu diam membatu tanpa sebarang kata. saya rasa malu.

Seorang lelaki yng jauh lebih muda dariku menyatakan keinginan melakukan hubungan seks dengann saya. saya sedar saya terlalu tua untk nya. Malah, saya rasa seperti saya adalah seorang wanita yng sudah tiada maruah.

Hinggakan tubuh gempal perempuan yng berusia 45 tahun ini nak dijamah oleh lelaki semuda itu. "Kak Arnini jangaan risau. saya akan jaga nama baik akak, seperti saya menjaga burung saya yng satu ni. " Kata Darren lembut sambill diorang mengusap usap lengan saya yng gebu berlemak itu.

Dapat saya rasakan Darren menekan bonjolan di kelengkangnya ke bonjolan dubur ku. Sungguh keras saya rasakan. saya hnya mampu berdiri membiarkannya menekan bonjolan kerasnya itu semakin rapat dan kuat di dubur saya.

Tangan kirinya meramas lembut bahagian tepi dubur ku. Pinggul saya yng gebu berlemak itu di ramas dan di usap penuh geram. Kemudian tangannya menjalar pula ke hadapan tubuhku. Perutku yng buncit itu di usap penuh manja membuatkan sedikit nafsu saya tiba tiba bangkit secara perlahan lahan.

Darren kemudian meletakkan bonjolannya ke celah dubur ku. Lalu diorang melalukan bonjolannya itu naik turun, selari dengann celah dubur saya yng dalam. Baju kurung satin yng saya pakai itu melicinkan pergerakannya hingga saya dapat merasakan kekerasannya semakin ketara bersama saiznya yng semakin mengembang.

Perlahan lahan tangan kanannya menyusup masuk ke bawah ketiak saya dan mencapai tetek saya. Di pegangnya tetek saya dan di ramas perlahan. saya pasrah dalamm rela. Sedikit demi sedikit nafsu saya kembali terbuka.

Saya membiarkan tubuh saya di peluknya dan di usap dan ramas semahu hatinya. saya rasakan hembusan nafasnya yng kuat menerjah leherku yng masih bertudung itu. Kemudian Darren turun melutut di belakang saya.

Tanpa menoleh ke belakang saya sudah tahu apa mahunya. saya merasakan mukanya penuh mengisi belahan puki saya. Dengusan dan hembusan nafasnya yng menghidu aroma puki saya dapat saya dengari.

Celah puki saya yng hnya berlapikkan kain baju kurung satin itu dihidu sedalam dalamnya. Ternyata puki saya yng besar berlemak ini masih ada yng minat. Sangkaan saya bahawa nilai saya telah pun merosot ternyata silap.

Saya baru menyedari bahwa masih ada insan yng berahi kepada perempuan tua yng gebu ini. Masih ada insan yng nak menikmati tubuh isteri org yng sudah beranak 4 ini.

Saya semakin terangsang. Hembusan nafasnya yng menembusi kain dan seluar dalamm saya dapat saya rasai. Dapat saya rasakan seluar dalamku semakin licin dan basah. saya secara separuh sedar mengerang kecil sambill meramas tetek saya sendiri penuh nafsu.

Darren menyedarinya apabila diorang merasakan puki ku semakin saya tekan rapat kemukanya. diaorang tahu saya semakin berahi dengann perbuatannya. Malah saya rasa diorang jg tahu bahawa memanng saya adalah seorang perempuan kegersangan yng kuat nafsunya.

Diaorang pun bangun berdiri dan memeluk tubuhku. Bonjolan keras itu sekali lagii di tekan rapat di celah dubur ku. Tangannya yng melingkari tubuhku itu mengusap seluruh tubuhku. Kucupan demi kucupan di leher, kepala dan telinga saya yng dilindungi tudung itu dapat kurasakan, malah ianya semakin memberahikan.

Saya hnya mampu memejamkan mata menikmati adegan ringan yng di lakukannya ke atas tubuhku. "saya mahu Kak Arnini. " Darren berbisik kecil di telinga saya. saya terus melayani khayalan saya, tdk pedulikan cumbu rayunya kepada saya.

Usapan dan ramasan Darren di tubuh saya semakin kuat bernafsu. saya mendengus kecil menikmati saat itu. Kemudian Darren menjarakkan tubuhnya dari saya. Kedengaran bunyi zip di buka. Serta merta jantungku berdegup laju.

Terlintas di hatiku, ini bukan mimpi atau khayalan. Ini adalah kenyataan dan saya semakin hampir kearah persetubuhan. Persetubuhan antara seorang isteri org bersama seorang anak muda. saya tdk pernah melakukannya sebelum ini.

Hnya suamiku saja yng menyetubuhiku, hnya benihnya saja yng bersemadi di dalamm tubuhku. saya semakin hilang dalamm gelora apabila belahan puki ku di tekan kote Darren. kote nya yng keras itu membenamkan bersama kain kurung satinku, hingga terselit dalamm di celah puki bersama sama seluar dalamku.

Ohh. saya dapat rasakan gerakannya itu menyentuh pintu puki ku. saya lentikkan badanku membuatkan puki ku semakin menekan kote nya menyentuhi pintu puki ku rapat. Seluar dalamm saya semakin terselit ke dalam.

Kemudian Darren mengorak langkah yng lebih berani. Kain saya di selak ke atas hingga mempamerkan puki besarku yng hnya di tutupi seluar dalamm yng terselit di belahan puki. Darren menarik seluar dalamm saya ke bawah hingga terlucut ke pergelangan kaki saya.

Saya membiarkannya. saya rela, tetapi saya masih lagii kebingungan, adakah kerelaan ini adalah hnya untk melepaskan diri dari hukuman atau untk kepuasan diriku sendiri. Darren kemudian menjulurkan kote nya di kelengkang saya.

Secara automatik saya berpaut di mejanya dan menonggeng. Darren menolak dan menarik kote nya. Terasa kehangatan kote nya menyentuh bibir lubuk berahiku yng lecun. saya rasakan air berahi saya menyelaputi kote nya.

Pergerakannya semakin lama semakin licin. saya semakin berahi. "Sayang sekali, puki yng sebegini cantik di abaikan keperluannya. Kak Arnini. Biar saya selesaikan masalah akak. " bisik Darren perlahan. Serentak dengann itu, diorang memasukkan kote nya terus ke dalamm lubuk banjirku.

Terasa kote nya menghenyak pangkal lubuk saya. Oh. Darren memiliki kote yng panjang. Jika tidak, masakan diorang mampu sampai ke dasar sdang kan puki ku besar berlemak. tetapi dari saiznya, sesudah saya kemut dan nikmati kekerasan kote nya yng terendam di lubuk saya, dapat saya rasakan saiznya tdk sebesar suami saya.

Cerita Sex Tubuh Gempal Aku Dipancut Mani

Darren memaut pinggulku dan menekan kote nya lebih dalam. mungkiin akibat kesedapan kote nya saya kemut. tetapi saya semakin terasa kesenakan. saya tolak tubuhku ke hadapan membuatkan tekanan kote nya berkurangan.

Kemudian Darren memulakan adegan keluar masuk yng menikmatkan. Kekerasan kote nya jauh lebih baik dari yng saya rasa sebelum ini. Ternyata kote lelaki yng sdang meneroka lubuk berahiku itu memuaskan hatiku.

Saya lentikkan lagii tubuhku membuatkan Darren semakin mendengus kenikmatan. "Ohh. Kak Arnini. Licinnyaa. Banyaknya air akak. Sedaplah. " rintih Darren. saya hnya merintih perlahan menikmati tubuhku di setubuhi sedemikian rupa.

Saya akui memanng kenikmatan yng saya rasakan membuatkan saya bgitu pantas hilang kawalan. Rupanya inilah rasanya menikmati kote lelaki muda. Darren melajukan dayungannya. saya yng hnya menonggeng, berpaut di tebing mejanya.

Saya semakin tdk dapat bertahan. kote muda Darren yng keras itu membuatkan saya semakin hampir kepada puncak. Dan akhirnya saya terkapai kelemasan kenikmatan melepaskan kejutan otot di seluruh tubuhku.

Lendir saya semakin melimpah hingga dapat saya rasa ianya mengalir di peha saya. saya menggigil kenikmatan. Darren tahu bahwa saya telah mencapai kepuasan. diaorang merendam kote nya menikmati kemutan yng saya berikan.

Tangannya tdk henti mengusap usap belakang tubuhku yng masih berbaju kurung itu. Daging daging tubuhku yng berlemak di usap dan diramas halus. Sesekali tangannya mengusap tudungku. saya yng kelesuan itu terasa seolah seperti dihargai.

Tubuh saya yng saya sangkakan sudah season dan sudah susut nilai itu rupanya masih mampu memberahikan seorang lelaki. saya rela diperlakukan sedemikian rupa. saya tahu, saya secara tdk langsung telah menyundal kepada anak muda itu.

Tetapi saya menikmatinya. kote yng masih terendam itu perlu saya hargai krna kote itulah yng memberikan kepuasan yng sudah lama tdk saya kecapi. "Kak Arnini. Sedapkan? " Tanya Darren.

"Baharh. Ooh. Darren suka? " Tanya saya laksana seorang pelacur bersama pelanggannya. "Suka sayang. hnya longgar, maklumlah daah 4 budak keluar. Tapi body akak memanng sedap. " katanya jujur.

"Ye ke. Akak nii kan gemuk Baharh. Uh. Darren suka wanita gemuk ke? " Tanya saya keghairahan, sambill lubuk berahi saya mengemut dan memijat batang Darren yng masih terendam dan menekan nekan lembut.

"Akak tdk gemuk kak. Akak montok. saya suka tubuh gebu Kak Arnini. Terutamanya perut akak yng gendut nih. " kata Darren sambill tangannya mengusap perutku yng berlemak di dalamm baju kurung purple yng licin itu.

"Hi hi hi. Darren ni. " saya tertawa kecil dengann gelagat Darren. saya terus melentikkan puki saya dan menyerahkan puki saya untk santapan Darren laksana pelacur gemuk tua yng melayani pelanggan.

Lendir yng menyelaputi kote nya membantu untk masuk lebih mudah. tetapi saya sudah biasa dengann itu. kote suami saya yng jauh lebih besar dari kote Darren sudah selalu terbenam di lubang itu.

Inikan pula kote Darren. tetapi kepan jangaan kote Darren memanng tdk blh di pandang rendah. saya tdk pernah rasa lubang puki ku dimasuki sedalam itu. Lubuk kegelian semakin mengembalikan nafsuku.

Lebih lebih lagii bulu ari ari nya menyentuh dan bergesel dengann puki ku. Ohh. memanng sungguh luar biasa saya rasakan. Darren kemudiannya menyorong tarik kote nya keluar masuk puki ku.

Lubang puki ku yng semakin tiada harganya itu lagii di kerjakan sepuas puasnya. Lubang puki yng selalunya di penuhi benih suamiku kini sdang menikmati kote org lain. Malah kote lelaki yng berbelas tahun lebih muda dari saya.

Saya teringat sewaktu pertama kali saya melakukannya bersama suami saya dahulu. mmg menyakitkan. tetapi lama kelamaan ianya btl benar memberikan kenikmatan yng pelik hinggakan saya menjadi ketagih. Suami saya no komen, krn baginya memanng lubang puki ku bgitu mengasyikkan.

Jika suami saya marah marah, senjata paling berkesan untk menumpaskannya adalah puki ku. saya akan menggodanya hingga diorang terangsang hingga membuatkan diorang nak melakukannya di situ juga. tidk kira walau dimana sekali pun.

Di dapur, di meja makan, di belakang anak anak yng sdang leka bermain permainan video. Ohh. memanng gila. Ye, bgitu lah suamiku. tidk hairanlah saya menjadi ketagih puki ku dikerjakan dan di bedal sedemikian rupa.

Apabila umur semakin hari semakin tua macam sekarang ni, semakin sedap pula rasanya. saya merengek dan mengerang menikmati dan merasai kote panjang yng keras itu keluar masuk lubang puki ku.

Darren yng sdang sedap menikmati puki ku yng di sontotnya memberi petanda bahawa diorang akan inzal mani. saya dapat merasakan lubang puki ku semakin sempit akibat kote Darren yng semakin mengembang.

Malah kekerasannya jg semakin mengasyikkan saya. Hinggalah akhirnya saya merasakan kote Darren berdenyut kencang sedalam dalamnya. Tangannya memaut erat pinggulku dan serangannya semakin kuat dan mengghairahkan. Dapat saya rasakan kote Darren memuntahkan maninya.

Kehangatan maninya terasa seolah memenuhi jauh di dalamm puki ku. Satu lagii kejutan yng tdk pernah saya kecapi. air mani Darren ternyata terlalu banyak. Seolah diorang nak memberikan seluruh isi kantung maninya ke dalamm tubuhku.

Stlah beberapa lama, akhirnya Darren mengeluarkan kote nya dari lubang puki ku. Dapat saya rasakan sperma Darren serta merta ikut keluar dan memancut mancut mengeluarkan bunyi yng lucah. mmg btl sangkaan saya, memanng bannyak sperma anak muda ini.

Tdk pernah saya merasakan sperma yng sebegitu bannyak meluru keluar dari lubang puki ku. saya sudah tdk ubah seperti berak sperma lelaki. saya dan Darren terkapar kelesuan. Masing masing duduk di kerusi dengann muka kepenatan.

Terlihat jam di dinding menunjukkan kitorang mempunyai masa kurang dari 15 minit untk berkemas krn bila bila masa saja kakitangan lain akan masuk kembali menyambung tugas. "Darren, akak harap Darren tdk akan ambil tindakan ke atas akak. jangaan beri tahu sesiapa ye. " kata saya kelesuan sambill membetulkan kain yng saya pakai.

"Akak jangaan risau, saya akan jaga rahsia akak dan rahsia perbuatan kitaorang tadi. Tapi kak. saya memanng berharap dapat melakukannya lagi. " Kata Darren sambill menyimpan kote nya yng mula mengecil ke dalamm seluar.

"Betul ke Darren mahu lagi? " Tanya saya nak kepastian. "Betul kak. Maaf kak. Rasanya saya tdk perlu selindung lagi. saya daah lama perhatikan akak dan saya selalu melancap sendirian membayangkan akak. Anggaplah apa yng saya dapat tadi adalah satu hadiah bermakna dari akak untk saya. " Terang Darren.

"Ye ke ni, atau mula mula je, nanti daah jemu tinggalkan akak ye? " Tanya saya menguji. "saya tdk berniat langsung macam tu. saya memanng inginkan seorang isteri seperti akak" kata Darren cuba meyakinkan saya.


Cerita lucah Tubuh Gempal Aku Dipancut Mani
  • "Tapi, akak nii kan daah tua. Umur Darren daah hampir sebaya dengann anak akak yng sulong. lagi pun akak nii kan gemuk. " saya cuba mengujinya lagi. "saya tahu perbezaan umur kitaorang memanng jauh, tapi percayalah lah kak, daah 4 tahun saya bekerja di sini, tetaapi saya tetap bernafsu kepada akak. Walau pun ramai wanita wanita muda tapi nafsu saya tetap tdk dapat dikawal bila saya terpandang atau terbayang akak. tetek , perut dan dubur akak btl benar membuatkan saya gila bayang. Kalau akak mahu tahu, ini buktinya" lalu Darren mengeluarkan dompetnya dan membukanya di hadapanku.
  • Terlihat ada gambar seorang perempuan sdang makan di meja pantry. Gambar yng ditangkap dari sisi itu mempamerkan perempuan itu sdang duduk dalamm gaya tubuhnya yng melentik. Mempamerkan lengkuk pinggang dan puki yng menawan.
  • Terlihat kelibat peha perempuan itu yng gebu dan berisi ketat di baluti baju kurung satin berwarna unggu yng kilat. Tudungnya pula jenis bawal dan bercorak bunga bunga. saya kenal perempuan itu.
  • Dialah saya. "Bila Darren tangkap gambar ni? " Tanya saya. "Akak tdk perlu tahu, yng akak perlu tahu, bahawa saya tdk main main dengann apa yng saya cakap tadi. saya harap akak faham. Oklah kak, rasanya akak blh balik ke meja akak. Kejap lagii semua staff masuk. " Kata Darren.
  • Saya jg turut bangun menuju ke pintu biliknya. Belum sempat saya membuka tombol pintu, Darren menarik tanganku dan membalikkan badanku mengadapnya. Terus saja diorang mengucup bibirku dan saya rasakan ianya sungguh hangat dan memberahikan.
  • Kucupannya sungguh mesra dan saya rasakan penuh kasih sayang. Seluruh tubuhku di raba dan di usap semahu hatinya. saya rebah dalamm dakapannya. Akhirnya saya hrs mengambil peluang keemasan ini.
  • Nafsuku yng sentiasa bergelojak tdk mengira tempat dan waktu akhirnya telah pun menjumpai landasan sulit yng blh saya lampiaskan. Itulah detik pertama bagaimana seorang isteri org beranak 4 yng gempal akhirnya rebah dan jatuh cinta kali ke 2 bersama anak bujang yng terlalu jauh usianya.
  • Sungguh mengasyikkan. mungkiin inilah keserasian seksual bagi perempuan yng sudah semakin berumur seperti saya ini. Bersama lelaki muda yng akan saya berikan segala kemahuan batinnya, asalkan diorang sudi menemani kekosongan batin saya ini.
  • Saya dan Darren selalu melakukan perbuatan terkutuk itu tdk kira masa dan tempat. Asalkan tiada org dan selamat, pasti kitorang melakukannya. Darren bagaikan seorang pelanggan setia saya. Malah bagi saya, dialah perwira saya.
  • Tubuh saya di jamah penuh nafsu dan menjadi tempat takungan sperma nya. Selalu saya pulang ke rumah dengann lubang puki atau lubuk berahi saya berciciran dengann sperma yng Darren lepaskan.
Malah, tekak saya jg sering berselaput dengann lendiran sperma yng Darren lepaskan di dalamm mulut saya. Ohh. saya terasa bagaikan seorang pelacur. yng membezakannya hanyalah tiada bayaran yng saya perolehi, hnya kenikmatan yng saya sendiri dambakan.

Saya bernasib baik krn tdk mengandung. saya tdk tahu dimana silapnya, mgkin sperma Darren tdk berkualiti walau pun luar biasa banyaknya atau mgkin saya yng sudah menghampiri menopause. Pada hari itu, anak anak saya bercuti di kampong sementara suami saya pergi bekerja.

Saya yng mengambil cuti mc sendirian di rumah. Tiba tiba Darren talipon dan memberitahu bahawa diorang jg bercuti. Tanpa segan silu saya mengajaknya datang ke rumah. saya yng bgitu ghairah nak bersetubuh dengann Darren di atas katil empuk saya terus mandi dan bersiap siap sementara menunggu kehadiran Darren.

Kain batik lusuh yng berlumuran dengann sperma suami saya pagi tadi saya campakkan ke dalamm bakul cucian. saya pilih kain batik satin yng bercorak ala jawa, dipadankan dengann baju kurung kedah yng sendat dan singkat.

Tubuh Gempal Aku Dipancut Mani cerita melayu blue, kisah sex Tubuh Gempal Aku Dipancut Mani, novel erotik malaysia Tubuh Gempal Aku Dipancut Mani

Tubuh Gempal Aku Dipancut Mani


Tubuh saya yng montok dan berlemak itu kelihatan sendat dibaluti pakaian yng mampu menggugat nafsu Darren. Tudung satin putih saya pakai dan terus saya menuju halaman rumah, tdk sabar menanti buah hati sulit saya itu hadir.

Tidk lama saya tunggu, akhirnya Darren datang. saya ajak diorang masuk ke dalamm rumah. Namun, sebaik saja tiba di ruang tamu, Darren terus memaut pinggang saya. Daging pinggulku yng berlemak dan kelihatan sendat dibaluti kain batik satin nan licin itu di ramasnya geram.

"Kak Arnini mc krn demam ke? " Tanya Darren seperti berbisik di telinga saya. Hembusan nafasnya yng hangat menerjah ke telinga saya menembusi tudung yng saya pakai. "tidak. akak mahu berehat sebenarnya. " saya jujur memberitahunya.

"saya ambil cuti krn sakit la kak. " Darren berkata lembut laksana seorang kekasih. "Darren sakit ye? " saya menyatakan kata seperti kerisauan. saya risau akan kesihatannya, saya akui, cinta saya kepadanya semakin menebal.

"Ye. Sakit rindu kalau tdk nampak akak. " Darren mengakhiri kata katanya dengann kucupan yng penuh hangat dan berahi. kitaorang berkucupan mesra seperti suami isteri. Darren meramas tubuh saya kegeraman.

Puki saya yng sendat berkain batik itu di ramasnya tanpa henti. Geram btl diorang time tu. saya kemudian pimpin Darren menuju ke bilik saya. Sewaktu menaikki tangga, Darren berkali kali mengucup dan meramas puki saya.

Malah diorang jg berkali kali menamparnya manja. Pasti bergegar puki ku yng sememangnya melenggok lenggok di dalamm kain yng sendat. Sampai saja di bilik. saya terus pinta Darren duduk di tepi katil.

Saya jg duduk rapat di sebelahnya. kitaorang sekali lagii berkucupan mesra. Terasa seperti sdang berbulan madu. Ingatan kepada status saya yng mempunyai suami dan anak anak lenyap dalamm keghairahan saya bersama Darren.

Smbil berkucupan, saya buka zip dan butang seluar Darren. Keanjalan batangnya yng keras memukul tapak tangan saya. Ternyata diorang tdk memakai seluar dalam. Batangnya yng keras meleding itu saya usap lembut.

Saya lancapkan Darren perlahan lahan bersama irama kucupan kitorang yng semakin berahi. Darren jg tdk ketinggalan. smbil berkucupan, tangannya meramas daging pinggul dan peha saya. Sesekali tangannya menjalar ke tundun saya yng tembam.

Saya sedar, kelicinan kain batik satin yng saya pakai btl benar membuatkan batang Darren keras sekeras kerasnya di dalamm genggaman tangan saya yng gebu. Lebih lebih lagii kainnya yng licin itu sendat membalut tubuh saya yng montok berlemak.

Saya lepaskan kucupan. saya pandang batangnya yng keras di dalamm genggaman saya. Air liur saya telan menandakan selera saya kepada batang kote muda Darren. Terus saya tundukkan kepala dan mengolom batang Darren yng hangat itu ke dalamm mulut saya.

Itulah pertama kali saya menghisap batang lelaki selain suamiku di atas katil di dalamm rumah saya sendiri. Darren menggeliat kesedapan. Mulut saya yng hangat menghisap batangnya memberikannya kenikmatan yng sukar digambarkan.

Bunyi hirupan air liur saya yng bersebati dengann air mazinya menambahkan keberahian Darren. "Kak Arnini. saya tdk sangka kak Arnini akan melayan saya sejauh ini. o. ohh. saya tdk sangka cinta kak Arnini sehebat ini. Terima kasih sayang. " Kata Darren dengann suaranya yng bergetar, menandakan keberahian telah menguasai dirinya.

Darren memegang kepala saya yng bertudung satin itu. Di tekan kepala saya dan kemudian di tarik kembali berulang kali. Batangnya yng keras itu terbenam dalamm di lulutku dan kembali keluar ke bibir saya.

Ohh. saya semakin bernafsu. Batang keras yng sdang saya hisap mengghairahkan diriku. saya nak diriku di curahkan mani nya. saya nak batang keras anak muda itu memuntahkan maninya. saya cintakan batang anak muda itu.

Darren semakin tdk dapat bertahan. saya tahu sperma nya akan meledak. saya terus bangun dari katil dan terus berlutut di hadapannya. Batangnya yng berlumuran dengann air liur saya kembali saya capai dan saya lancapkan laju.

Kelicinannya membuatkan Darren semakin menggelinjang di atas katil. Matanya liar memerhati seluruh tubuh saya terutamanya peha dan kepala saya yng bertudung itu. "Boleh tdk sayang pancut kat muka akak. ? " pinta saya manja.

Tangan saya tdk henti melancapkan batangnya yng terlalu keras itu. "uh. kak Arnini. Boleh. sayang. daah mahu keluar daah ni. " Darren mengerang kenikmatan di lancapkan oleh isteri org yng gebu montok itu.

Saya lihat, lubang kencing Darren semakin terbuka, kepala cendawannya jg semakin berkilat. saya tahu, masanya sudah tiba. Segera saya dekatkan muka saya di batangnya. Mulut saya buka luas agar sperma nya blh memancut masuk ke dalamm mulut saya.

Saya jeling Darren di atas. Mukanya semakin kemerahan. Matanya penuh nafsu melihat kepala saya yng bertudung itu menadah muka di hadapan batangnya yng nak memuntahkan benih itu. "Ooh kak Arnini. " "Crut. Crut. Crut! " Akhirnya muka saya di cemari pancutan sperma nya yng padu.

Seperti biasa, jumlah benihnya yng bannyak memancut ke mata, dahi, mulut hidung serta pipi saya. Malah pancutan pertama dan keduanya yng terlalu padu itu saya rasakan melepasi muka saya dan hinggap di tudung saya.

Saya memerah batang Darren semahu hatiku. Lancapan tangan saya di batangnya yng berterusan membuatkan Darren menggigil dan merintih kenikmatan. saya suka dengann keadaan itu. Pancutan Darren yng semakin berkurangan membuatkan sperma nya tdk lagii memancut keluar, sebaliknya meleleh keluar dari lubang kencingnya.

Saya sungguh berselera melihat sperma yng pekat meleleh keluar dari batang anak muda yng keras itu. Terus saja saya masukkan batangnya ke dalamm mulut saya dan saya hisap penuh keberahian.

Darren mengerang dengann agak kuat kali ini. "Aaah. sedap. nya! Kak Arnini! OOh" Darren mengerang menikmati mulutku yng menghisap batangnya. air mani yng meleleh keluar tadi saya hisap dan saya telan, seperti biasa.

Mmg sungguh indah saya rasakan. saya berasa bangga dapat memuaskan lelaki yng saya cintai itu. tetapi segala kenikmatan itu berakhir apabila. "Dah lama korang buat kerja ni! " bentak suami saya di muka pintu bilik.

Serta merta saya berdiri bangun dan sambill membelakangi suami saya, saya lap muka saya yng penuh dengann sperma Darren dengann lengan baju saya. tetapi tdk sempat untk saya lap kesemuanya, bahu saya serta merta di tarik ke belakang membuatkan saya terpusing menghadap suami saya.

Saya terus terduduk jatuh di atas katil dengann muka yng masih penuh dengann sperma Darren mengadap suami saya. Darren yng sdang berdiri di sisi katil kelam kabut membetulkan seluarnya dan ketika itulah, "Bedebuk! " Penumbuk sulung suami saya hinggap ke kepala Darren membuatkan Darren terus berganjak beberapa tapak ke belakang.

Kemudian suami saya beralih kepada saya pula. Penampar tiba tiba hinggap di pipi saya yng gebu. Peritnya saya rasakan. air mani Darren yng masih meleleh di pipi terpercik akibat di tampar suami saya.

Suami saya kelihatan melihat tapak tangannya yng ternoda dengann kesan sperma dari pipi saya yng di tampar tadi. "Kau memanng sundal Arnini! wanita murahan! dengann budak hingusan nii pun kau mahu ke? ! Kau sedar tdk yng kau tue daah tua mahu mampos! " bentak suami saya bersama penampar yng sekali lagii hinggap di pipi saya.

"Abang. maafkan Arnini bang. Arnini janji tdk buat lagi. Tolonglah bang. " saya merayu kepada suami saya yng sdang menggila itu. "Abang, maafkan kitorang bang. saya jg janji takkan kacau isteri abang lagi. " Darren bersuara sesudah kasihan melihatku di pukul sedemikian rupa.

"sdh! Kau pun sama! dengann wanita tua yng gemuk macam nii pun kau nak. Apa daah tdk ada wanita lain ke dalamm dunia ni? ! Kau kerja kat mana? ! " Tanya suami saya.

"saya kerja kat pam minyak jer bang" Darren berbohong, tetapi saya tahu akan strateginya. "sdh! Sekali lagii saya nampak muka kau, mampos kau saya kerjakan! Blah! " bentak suami saya.

Serta merta Darren berlari keluar dari bilik dan terus berlalu dari rumah saya. yng tinggal hanyalah saya dan suami saya saja ketika itu. Terus saja suami saya menyuruh saya pergi bersiap.

Saya menurut arahannya. Kemudiannya suami saya membawa saya ke pejabat kadi dan di sana, saya berasa sungguh malu sekali. Segala perlakuan seksual saya dengann Darren di dalamm bilik tadi di ceritakan secara terperinci.

Rupa rupanya suami saya sudah mengintai sejak dari kitorang mula bercumbuan di atas katil. tidk saya sangka, permainan asmara saya dengann Darren rupa rupanya menjadi bahan tontonan suami saya.

Saya sungguh menyesal. Akhirnya, saya diceraikan dengann talak 3 sekali gus. Hak penjagaan anak anak jg suami saya yng dapat lantaran perlakuan saya yng buruk menjadi point untk nya memburukkan diri saya.

Selepas diceraikan, saya dan suami saya pulang ke rumah. Tujuannya adalah supaya saya blh mengemas setiap barang barang saya untk saya bawa pergi dari situ. Namun, suami saya jg nak menjamah tubuh saya buat kali terakhir.

Walau pun saya sudah diceraikan olehnya, tetapi perlakuan seksnya yng terakhir kepada saya itu adalah atas dasar kegeraman dan penghinaan, bukannya persetubuhan antara suami isteri. saya yng sudah lengkap bertudung dan berbaju kurung di paksanya supaya menonggeng melintangi pintu belakang rumah saya yng terbuka luas.

Suami saya yng berlindung di balik dinding dapur menyelak kain saya dan diorang terus menghenjut lubang puki saya semahu hatinya. Gerakannya yng ganas dan kejam membuatkan kesakitan lebih bannyak saya rasai berbanding kenikmatan.

Saya menjerit dan merintih memintanya supaya berhenti tetapi tdk diendahkannya, malah ianya lebih mengaibkan saya krn ianya mengundang perhatian jiran jiran belakang rumah saya. Kelihatan mereka melihat saya menonggeng sambill mengerang di muka pintu dalamm keadaan lengkap berpakaian.

Mereka tdk nampak suami saya lantaran diorang berselindung di balik dinding dapur. Nyonya belakang rumah saya berkali kali menggelengkan kepala melihatkan diri saya yng kelihatan amat hina dan memalukan itu.

Kedengaran seperti mengarut, tetapi itulah hakikatnya. stlah puas menaburkan benihnya di dalamm lubang puki saya, suami saya akhirnya melepaskan saya keluar dari rumah itu bersama sama 2 buah beg pakaian yng saya bawa.

Saya tdk tahu kemana hendak saya tuju, hendak ke kampong halaman, tiada siapa di sana, adik beradik saya sudah jauh jauh semuanya, kedua org tua saya pula sudah lama tiada.

Akhirnya saya mengambil keputusan menalifon Darren. Darren yng gugup menjawab panggilan krn bimbang suamiku yng menalifonnya akhirnya memberitahu bahawa diorang akan datang menjemput saya di perhentian bas. Darren menjemput saya tinggal di kondominium yng disewanya, sementara saya masih belum ada tempat tinggal.

Sedikit kekesalan kelihatan terpancar dari wajah Darren. diaorang sedih melihat keadaan saya yng seperti sengsara. Sudahlah di pukul suami, di malukan di pejabat kadi, di ceraikan talak 3, malah, dimalukan di hadapan jiran jiran.

Saya faham perasaan Darren, saya jg terasa menyesal atas apa yng telah saya lakukan selama itu. Selama 3 tahun saya menjalin hubungan sulit dengann Darren tdk sangka bgitu jadinya.

Saya memberi Darren peluang untk meninggalkan saya, saya tdk mahu diorang menyesal krn saya. saya tdk mahu ianya menjejaskan hidupnya. tetapi Darren tetap dengann pendiriannya. Darren memelukku, mengucup lembut kepala saya yng bertudung, tudung yng masih jelas kesan sperma yng dilepaskan tadi.

"Kak Arnini. yng daah berlalu biarlah berlalu. kita bina hidup baru. kita berdua. Kak Arnini dan saya. Berdua. " kata Darren sambill tangannya memaut daguku dan mendongakkan mengadap wajahnya.

Saya terdorong menatap wajahnya. Rasa bersalah dan kekesalan secara tiba tiba hilang. saya rasakan seolah olah bebas dari segala kekangan. saya merasakan kehangatan cinta lelaki yng berada di hadapan saya itu.

Bibir kitorang bersatu. Hati kitorang menjadi satu, bersama cinta yng sungguh pelik untk di perbualkan. Cinta antara anak muda berumur 30 tahun dan seorang janda berumur 48 tahun yng baru diceraikan.

Sungguh unik. Biar pun umur kitorang berbeza 17 tahun, namun, nafsu telah mengikat percintaan kitorang bagai tiada akhirnya. saya akhirnya memutuskan untk tinggal bersama Darren. Tiada ikatan perkahwinan, tiada had nafsu.

Walau pun ketika saya datang bulan, jika Darren menginginkan, sudah pasti mulut saya menjadi medan pertempuran, bersama bantuan kelembutan tangan saya memerah benih mudanya. Sejak hidup bersama Darren, saya rasakan hidup saya seperti kembali kezaman muda.

Saya seolah lupa umur saya yng kian lanjut ditelan usia. kitaorang hanyut di telan arus nafsu saban hari. saya yng secara rasmi menjadi isteri Darren secara tdk sah menjalani hidup yng penuh kasih sayang bersamanya.

Lebih lebih lagii tuntutan nafsu saya yng selama ini kegersangan akhirnya terubat jua. mmg sukar untk dipercayai, tetaapi itulah hakikatnya. Kisah cinta yng tdk mengenal usia. Cinta yng sememangnya buta.

Dibelenggu nafsu. mungkiin keserasian diranjang bagi perempuan tua yng gempal dan ber puki besar seperti saya ini hnya serasi kepada lelaki muda yng berbelas tahun bezanya dari usia saya.

Malah saya amat beruntung krn diorang btl benar setia kepada saya. mmg benarlah seperti yng org katakan, makanan kesetiaan bagi seorang lelaki adalah seks. Maka tdk hairanlah kesetiaannya tdk berbelah bagi kepada saya asalkan diorang dapat menyirami tubuh gempal saya ini di segenap laluan yng diingininya.

Saya btl benar menyintainya. Malah, keinginannya melihat penampilan saya yng memberahikan jg saya penuhi. sudah pasti satin yng licin menjadi pilihan membaluti tubuh montok saya. Selain sendatnya kain batik yng sememangnya menjadi pakaian harian saya yng menggoncang nafsunya.

Tetapi tdk cukup hnya berpakaian jika tdk menggodanya krn itulah keinginan lelaki muda. Godaan sentuhan, gaya dan pandangan sudah pastinya memberikan hasil yng memuaskan. Jika tdk masakan saya menjadi isteri kesayangannya selama hampir 7 tahun walau pun secara tdk sah, dan walau pun tubuh saya semakin berlemak sebegini.
Tubuh Gempal Aku Dipancut Mani ***
Tubuh Gempal Aku Dipancut Mani,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Tubuh Gempal Aku Dipancut Mani cerita melayu blue, kisah sex Tubuh Gempal Aku Dipancut Mani, novel erotik malaysia Tubuh Gempal Aku Dipancut Mani, porn, erotic Cite Blue, Tubuh Gempal Aku Dipancut Mani


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/