Tak Pakai Bra Buah Dada Aku Diramas

April 24, 2016, in category
Tak Pakai Bra Buah Dada Aku Diramas | Cerita lucah ni saya confuse dan tdk tahu kepada siapa saya harus mengadu. Sejak peristiwa itu saya sering tdk dapat tidur dan sakit kepala memikirkan nye. Ianya berlaku semasa curi sekolah yangg lalu. saya pergi kerumah pakcik ku untk berjumpa sepupuku Angela.

Saya dan Angela adalah sebaya memanng kawan baik sejak kecil. setelah keluargaku berpindah ke Temerloh saya jarang berjumpa Angela. Apabila tiba cuti sekolah saya gunakan peluang itu untk bertandang kerumah Angela.

Saya dan Angela sama sama dalamm tingkatan dua. dlm usia 19 tahun ini saya mengalami perubahan badan yangg amat ketara. Malah ibuku sering menegurku jika saya tdk memakai bra dirumah.

Kewanitaanku amat terserlah. saya mula mengenakan bra 34C. dengaan ketinggianku 160 cm dan berat badanku 43 kg, saya mampu menarik perhatian setiap lelaki yangg memandangku. Biasalah anak dara sunti yangg baru tengah naik, semuanya segar dan montok.

Terutamanya payudara saya nie. saya pun rasa malu denngan kawan kawan sekelasku jika saya dianggap simbol seks. Tapi ingin buat camana bukannya saya bolehh mengawal kesuburan tubuh badanku. saya mewarisi kecantikan rupa paras ibuku denngan kulit yangg putih halus serta susuk tubuh yangg montok.

Saya ni lain sikit. Ada iras iras saja. Berbalik kepada cerita saya tadi, jika saya tiba kat rumah Angela lebih kurang pukul 10 pagi. pakcik ada kat rumah kerana hari tuu Hari Sabtu.

Pakcik bagitau makcik dan Angela pegi kebandar Kuantan shopping katanya. pakcik suruh saya masuk dan tunggu dalamm rumah manakala diorang ada kat laman tengah basuh kereta. saya kata takpalah baik saya duduk kat laman bolehh bual bual denngan pakcik.

Pakcik masa tuu cuma mengenakan seluar pendek tdk berbaju. Nampakla bulu dada diorang dan bulu kat bawah pusat dia. saya memanng minat lelaki berbulu dada seperti hero hindustan tue.

Naik syok pula saya tengok badan pakcik saya nie. Orangnya tinggi lampai. tdk kurus tdk gemuk nampak tegap juga. Umur baru 35. Habis badan pakcik saya saya tengok dari dada, perut, peha, betis, belakang.

Asyik benar saya sampai jika pakcik tegur pun saya tdk dengar. Malu jg saya jika diorang sedar saya asyik perhatikan dia. diorang kata. "Nelly berangan kat Pak Lusin ke. " saya tersipu sipu malu.

Saya ni tengah dara sunti. Keinginan pada lelaki sdh mula tumbuh selari denngan tumbuhnya bulu bulu halus disekitar bibir cipap ku. saya kata. "tidak adalah pakcik, mana Nelly ada Pak Lusin".

"Takkan daah besar macam ni pun tdk ada Pak Lusin". saya bertambah malu jika pakcik kata saya ni daah besar. Mesti diorang imply kat payudara saya nie. Yelah badan saya bukannya besar sangat.

Figure saya hanya 33 23 33. cuma bra saya ajelah dan saiz b cup. Agak besarlah bagi awek seusia ku nie. Angela baru pakai saiz 32A. saya masa tuu pakai kemeja ketat pendek denngan seluar jeans.

Mmg nampak terbonjol jg dada saya nie. saya memanng suka pakai macam tue. Biar budak lelaki terliur tengok saya. ingin dijadikan cerita, pakcik tiba tiba ajak saya masuk dalamm rumah kerana diorang ingin tunjukkan sesuatu pada saya.

Saya ikut saja. saya tdk mengesyaki apa apa jika diorang bawa saya masuk bilik dia. jika diorang kata diorang ingin cium saya. saya terkejut dan terpinga pinga. Zass. Satu ciuman hinggap kat pipi saya.

Cerita Sex Tak Pakai Bra Buah Dada Aku Diramas

Kemudian diorang peluk saya. saya bagaikan terpukau dan membiarkan diorang memelukku. Semasa diorang memelukku saya merasa benda keras tertancak katperut saya nie. mmg sah la batang kote pakcik saya ni daah keras dan tegang.

Saya mula takut jika terbayang kes kes rogol yangg saya baca kat paper. saya mula cuba membebaskan diri saya dari pelukan pakcik. Kemudian membisikkan ke telinga ku. diorang kata ' jangaan takut pakcik hanya ingin cium Nelly aje' Pelukannya makin erat.

Saya mula lemas dalamm rangkulannya. Ciumannya mula mengganas. Dari pipi ke mulut, leher dan dada. Pendek kata habisla saya dicumbuinya. Kemeja saya dibuka dan tinggallah dadaku berbalut bra saja.

Payudara saya yangg baru ingin membesar ni terus diramas ramas dari luar bra. saya mula asyik dan seronok. tdk pernah saya diperlakukan begittu. Terasa sedap dan mengasyikkan. saya mula merengek rengek kegelian jika lidah pakcik mula menjilat jilat payudara ku.

Saya sendiri tdk sedar jika bra ditanggalkan kerana saya pejam mata sepanjang dicumbui oleh pakcik. saya sedar saya daah tdk pakai bra jika terasa puting payudara ku dihisap dan dijilat.

Ketika itu saya daah tdk bolehh fikir secara rasional. cipap saya mula berair. Daripada dada ciuman pakcik turun ke perut dan pusat saya dijilat. saya bertambah geli. saya cipap ku semakin bannyak keluar.

Jika pakcik menaggalkan seluar jeans saya, saya bagaikan menyerah sahaja. daah dapat dapat mengawal nafsu saya nie. Lepastu habisla cipap ku diterokai. Habis basah lencun cipap saya kena jilat kat pakcik saya.

Ditambah pula denngan air saya tdk henti henti keluar. Terus banjir kilat. saya mengecapi orgasm pertama saya selepas beberapa minit kelentit saya kena jilat kat pakcik. saya terus mengerang ngerang tanpa rasa malu lagi.

Pakcik terus meneroka cipap saya yangg sebelum ini belum pernah diterokai mana mana lelaki. Jari saya pun tdk pernah meneroka sejauh itu. Habis la dijilatnya seluruh bibir kelentit saya yangg selama ini asyik menggatal jika tengok lelaki.

Malah burit dan lubang bontot saya pun kena jilat kat pakcik. tdk senonoh benar orang tua nie. Masa tuu saya rasa saya terkangkang macam katak kena pijak kat lori.


Cerita lucah Tak Pakai Bra Buah Dada Aku Diramas
  • Tilam bawah burit saya daah basah denngan air saya. Kemudian saya rasa benda keras menujah masuk ke alur cipap saya. saya terus pejam mata. saya daah tdk fikir apa ingin terjadi.
  • Walaupun masa tuu saya tahu akan dijolok oleh pakcik saya, saya biarkan sahaja kerana daah tdk mampu ingin mengawal keadaan. Tusukan pertamanya terhalang oleh selaput dara saya. saya tersentak smbil mengaduh sakit tapi pakcik tdk mempedulikan saya dan terus menekan masuk.
  • Srett. saya rasa kangkangku ngilu dan benda keras terus menembus masuk ke celah kangkangku. saya rasa macam cipap mengembang ketahap maksima jika batang tuu masuk semakin dalam. jika pakcik tarik batang kote diorang saya rasa macam cipap saya melekat kat batang kote pakcik.
  • Pakcik menyorok tarik batang kote nya keluar masuk cipap saya. Rasa sakit pada mula mula tadi mula bertukar denngan rasa sedap. saya terus menahan tusukan demi tusukan pakcik denngan penuh nikmat.
  • Bukan senang ingin dapat benda macam nie. Berdecap decup bunyi cipap saya kena tikam. Lazatnya tdk dapat ingin cerita. tdk lama kemudian saya rasa cairan panas memancut memenuhi liang cipap saya.
Pakcik dan pancut dam cipap saya. Lebih kurang 2 minit pakcik tdk bergerak gerak atas badan saya denngan batang kote diorang terendam dalamm cipap saya. saya ingat diorang daah pengsan.

Rupa rupa diorang kumpul energy semula. Lepas tuu 3 round lg diorang belasah cipap saya. saya sendiri pun tdk tahu berapa kali saya orgasm. Ada 5 6 kali rasanya.

Lebih kurang pukul 1 tengah hari baru habis. Hampir 2 jam pakcik memantat saya. Habis sengal sengal seluruh badan saya. cipap saya tdk yah cerita la. Rasa kembang semacam aje.

Tak Pakai Bra Buah Dada Aku Diramas cerita bohsia lucah, kisah melayu Tak Pakai Bra Buah Dada Aku Diramas, citer blue porno Tak Pakai Bra Buah Dada Aku Diramas

Tak Pakai Bra Buah Dada Aku Diramas


Jalan pun rasa lain aje lepas tue. Rasa menyesal ada jg pasal saya daah tdk virgin lagi. daah kena robek kat pakcik saya. Tapi rasa menyesal tuu rasa berbaloi jg denngan nikmat yangg saya kecapi.

Saya tdk sangka sex begittu sedap. Patutla orang ingin kahwin sangat. Bagi saya at least saya daah rasa, ingin tunggu kahwin lambat lagi, paling awal pun bapa saya bagi kahwin umur 21.

Tdk sanggup rasanya ingin tunggu 7 tahun lagi. cipap saya ni asyik terkemut kemut aje jika tengok balak hensem. Last sekali sebagai upacara penutup pakcik suruh saya kulum batang kote dia.

Saya mengikut aje walaupun tdk pandai saya cuba juga. Separuh aje batang kote pakcik dapat saya kulum. Kira okay jugaklah untk yangg tdk ada pengalaman macam saya nie. Itulah first time saya tengok batang lelaki dewasa, selalunya saya tengok kote adik saya yangg sebesar mama jari je.

Terkejut jg saya jika tengok batang kote pakcik yangg hampir sebesar lengan saya. Panjangnya lebih kurang 6 inci sahaja tapi agak besar. Kepala batang kote nya pun besar macam cendawan.

Suka benar saya jika tengok kepala batang kote pakcik mengembang dan berkilat jika kena kulum. Masa saya kulum batang kote pakcik ramas ramas payudara saya. Sekali sekali jari jahat diorang korek lubang bontot saya.

Pengotor benar pakcik saya nie. Ada ka diorang kata lubang bontot saya cute. Kalau kata cipap saya cute logik juga. Pasal cipap saya belum ada bannyak bulu. Ada bulu pahat saja.

Nipis dan halus. Nampak bersih dan cute. Lebih kurang pukul 2 barulah makcik dan Angela balik. Sempatlah saya saya mandi dan berehat lepas kena kongkek kat pakcik. Lepas mandi saya tengok cadar bilik pakcik berterabur macam tempat kucing beranak.

Saya kemaskan sikit. Ada beberapa tompokan basah tue. jika saya cium ada bau macam air saya je. Tompokan darah pun ada juga. daah sah darah dara saya. Cadar tuu warna pink dan tompokan tuu nampak jelas.

Jika saya tanya pakcik macam mana nie. diorang suruh saya buka balik cadar tuu dan rendam dalamm besin biar makcik basuh. jika die balik saya control aje jika depan pakcik.

Macam tdk ada apa apa berlaku. pakcik tersenyum aje tengok saya. diorang tahu saya tdk kan bagitau sesiapa pasal upacara pecah tanah hari tue. Malam tuu saya tidur awal denngan Angela dalamm bilik dia.

Angela pun penat katanya pasa lbanyak jalan jalan shopping. saya pun penat juga kena kongkek kat pakcik. Besoknya saya balik rumah saya kat Temerloh. Sepanjang jalan atas bas ke Temerloh saya asyik terbayang pengalaman saya denngan pakcik saya.

Best juga. jika ada peluang saya akan dapatkan lg batang kote pakcik yangg besar dan gemuk tue. saya rasa saya ni silap silap akan jadi bohsia memandangkan selera saya pada kote lelaki amat kuat sekali.

Kalau bolehh saya ingin setiap masa batang kote ada dalamm cipap saya. Kepada sesiapa yangg berminat untuk mengenaliku bolehh hubungiku di. saya cuma berminat denngan lelaki berbulu dada dan berbatang besar spt pakcik saya.

Peristiwa ini berlaku 3 minggu yangg lalu dan selepas itu saya sentiasa menginginkan lg dan lg tapi saya tdk mempunyai peluang kerana bapa dan ibuku mengawal pergaulanku. Lelaki ingin telefon saya kena marah kat bapa saya.

Untuk melepaskan gian saya, saya cuma melancap smbil membayangkan pengalaman saya denngan pakcik saya.
Tak Pakai Bra Buah Dada Aku Diramas ***
Tak Pakai Bra Buah Dada Aku Diramas,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Tak Pakai Bra Buah Dada Aku Diramas cerita bohsia lucah, kisah melayu Tak Pakai Bra Buah Dada Aku Diramas, citer blue porno Tak Pakai Bra Buah Dada Aku Diramas, porn, erotic Cite Blue, Tak Pakai Bra Buah Dada Aku Diramas


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/