Cium Awek Penuh Semangat Nafsu

April 25, 2016, in category
Cium Awek Penuh Semangat Nafsu | sesudah tamat diploma disebuah college di ibukota, saya pulang ke kampung halaman di bandar m and bekerja di sebuah company. saya mengenali Herina ketika saya baru sebulan bekerja disitu. saya mengenali Herina dengaan tak sengaja melalu telefon bimbit.

Gayanya menulis sms membuatkan saya terfikir bahawa diaorang adalah lelaki. and saya terperanjat ketika diaorang memberitahu nama and tempat tinggalnya yng berhampiran dengaan rumahku. Hampir sebulan kitaorang berhubung melalui sms and akhirnya saya memutuskan mahu berjumpa dengannya krn kitaorang terlalu hampir.

Kitaorang berjumpa dihadapan rumah parentsnya yng terletak hnya bersebelahan dengaan taman rumah parents ku. ketika itu saya masih tinggal bersama familyku. pertama kalinya saya terpandang Herina, diaorang merupakan awek remaja yng sederhana.

Ntah kenapa hati saya terpaut. ramai mengatakan saya mempunyai rupa paras yng handsome and datang dari keluarga yng berada tapi saya langsung tak serius dengaan mana mana awek sesudah saya dikecewakan.

Sikap Herina yng seolah olah lansung tak terpikat denganku membuatkan saya mahu mengenali awek yng baru meningkat 19 tahun ini dengaan lebih dekat. ketika itu Herina masih study di sebuah universiti.

Pertemuan pertama membawa kepada pertemuan kedua. sesudah dua bulan mengenali Herina, saya mula rasa yng saya menyayangi Herina and saya sendiri tak sanggup utk kehilanganya. saya meluahkan isi hatiku kepadanya and disambut baik olehnya.

Saya membawa Herina bertemu parents ku and mereka jugak menyukai Herina terutamanya ibuku yng berharap Herina dapat mengubah dirku yng playboy sebelum ini. Herina amat memahami saya and tak pernah mengongkong saya namun sebaliknya saya yng terlalu tegas dlam setiap kegiatan harian Herina.

Saya tak mau Herina terlibat dengaan mana mana lelaki lain selain saya. saya selalu membawa Herina pulang kerumahku krn Herina tak suka keluar berjalan jalan. sikap parentsku yng sporting membuatkan saya melayan Herina seperti isteri dirumahku.

Cerita Sex Cium Awek Penuh Semangat Nafsu

Walaupun Herina masih dara, saya tetap tak mempercayainya krn saya mahu merasainya sendiri. ade jugak saya minta pada Herina. namun berkali kali diaorang menghalang and menyuruh saya sabar sehingga saya bernikah denganya.

Pelbagai janji manis saya taburkan namun Herina tetap dengaan pendiriannya. Suatu malam ketika Herina bermalam dirumahku, parents ku terpaksa bergegas ke kl krn kakakku sakit hendak bersalin. peluang yng saya dapat bersama Herina tak saya sia2kan.

Kitaorang bermula dengaan ciuman. saya cukup respek dengaan ciuman Herina. bolehh sakit urat lidah saya seminggu. dari ciuman, tangan saya mula merayap ke payudara nya yng pejal. badan Herina nie daah memanng selalu saya teroka.

Hnya bahagian puki diaorang jer yng saya belum sempat belek. saya ingat malam tuu mahu jadikan diaorang bini saya tapi diaorang tetap menolak. saya yng tengah stim nie terus putus selera asyik kene tolak.

Disebabkan frust denngan gadis sendiri, saya call membe lame saya ajak jumpe. member saya nie permpuan. Disani nama dia. cerita punye cerita, Disani ajak saya lepak rumah dia. Disani nie duk menyewa.

Jd saya pun setuju. setengah jam pertama kitaorang hnya duduk berborak. tibe tibe Disani bangun dan ajak saya tgk cd, saya pun setuju jer sbb boring dan tension xdapat denngan gadis saya yng saya tinggalkan kat rumah.


Cerita lucah Cium Awek Penuh Semangat Nafsu
  • Saya tak sangka pula Disani bolehh bukak cd blue. tibe tibe nafsuku yng terputus td kembali mencanak. kitaorang berciuman, tapi kali ini sangat berlainan, ada getaran yng lain and ada desakan yng lain.
  • Saya menciumi bibir Disani dengaan penuh semangat and nafsu yng tak tertahankan lagi, ku lumat bibirnya kumainkan lidahnya, and kitaorang saling bermain lidah penuh dengaan nafsu. smbil menciumi bibirnya, tanganku meramas payudara nya yng kukira pernah diteroka, perlahan tanganku masuk kedalam bajunya and mulai menarik kancing baju dalamnya.
Akhirnya kudapatkan putingnya yng sdh mengeras. Kuremas remas buah dada nya and diapun mulai mengendorkan ciumannya, smbil berdesah kenikmatan. saya mula melepaskan seluruh pakaiannya. saya mulai mengisap putingnya yng sdh membesar kulumat lumat and kugigit kecil, kumainkan dengaan lidahku, membuat diaorang semakin terangsang.

Tangannya pun tak diam, mulai meraba batang kote ku, and kubantu diaorang utk membuka seluarku, Sampai akhirnya tangannya bnr benar menyentuh batang kote ku. saya mulai tak tahan, kubuka skirt and seluar dalamnya, lalu kubuka lebar selakangannya and kujilati kelentitnya dengaan lidahku.

Sampai diaorang berteriak and keluar cairan. and saya pun tak menyia nyiakannya. batang kote ku langsung kumasukkan kedalam lubang puki nya. saya terus memainkan batang kote ku keluar masuk and kuputar putar dlam puki nya.

Goyanganku semakin cepat, and dibantu dengaan goyangan pinggulnya. sperma ku tak tertahan lagi. akhirnya sperma ku keluar memancut didalam tubuhnya. seluruh badan kitaorang bergetar saat itu. and diaorang berbisik ditelingaku.

Nikmat sekali sayang. Kemudian saya baru teringat pada Herina. saya btl betul menyesal saya tak menggunakan sebarang safety ketika bersama Disani yng sememangnya tiada dara. saya bingung memikirkan perkara ini.

Akhirnya saya pilih utk bertanggungjawab and mengahwini Disani krn Disani mengandungkan anak saya. Herina terpaksa saya tinggalkan. parents saya hnya mampu mengucap and mereka sekerasnya mahu saya mengahwini Herina.

Cium Awek Penuh Semangat Nafsu kisah melayu lucah, cerita seks Cium Awek Penuh Semangat Nafsu, novel erotik malay Cium Awek Penuh Semangat Nafsu

Cium Awek Penuh Semangat Nafsu


Saya tahu Herina kecewa dengaan perbuatanku. namun nasi sdh menjadi bubur. ade beberapa kali saya terserempak dengaan Herina namun Herina akan cuba elakkan diri dari saya. dua bulan selepas saya menikah, Herina berangkat ke ireland.

Parents Herina hantar Herina duduk bersama neneknya utk memulihkan mental Herina yng tertekan. saya betul2 menyesal menyebabkan Herina jd begittu. Dua tahun berlalu, Herina akhirnya kembali. saya cuba menghubunginya.

Saya berjumpa dengaan Herina sesudah dua tahun saya menyesali segalanya. ternyata Herina telah bannyak berubah. Herina nampak kurus and sdh bertudung. betapa ruginya saya melayan nafsu yng menguasai diri.

Saya and isteriku telah bercerai krn Disani tak bolehh meninggalkan kehidupan sosialnya and ibuku masih mengharap Herina menjadi menantunya. saya akan cuba memujuk Herina and mengubati jiwanya yng saya kecewakan dulu krn saya tahu hnya saya dihatinya.

Buat Herina, kasih and sayangku hnya utk mu walaupun saya pernah melakukan kesilapan, maafkanlah saya krn saya telah menyesali segalanya. saya tak akan dapat perempuan sebaik Herina yng tak pernah memarahi saya walaupun saya bersalah.
Cium Awek Penuh Semangat Nafsu ***
Cium Awek Penuh Semangat Nafsu,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Cium Awek Penuh Semangat Nafsu kisah melayu lucah, cerita seks Cium Awek Penuh Semangat Nafsu, novel erotik malay Cium Awek Penuh Semangat Nafsu, porn, erotic Cite Blue, Cium Awek Penuh Semangat Nafsu


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/