Isteriku Nakal Kena Fuck

April 22, 2016, in category
Isteriku Nakal Kena Fuck | Perkahwinan saya dng isteriku Levia yg usianya 22 tahun sangat la bahagia. saya merasa amat bertuah krn dapat memperisterikan wanita secantik die. Levia wanita bertudung yg putih mulus, payudara diaorang ber size 36D. Semenjak diaorang mengandung nie, payudara diaorang menjadi bertambah besar, dulu nya 34D sewaktu mula berkahwin kini 36D jika baru lepas bersalin, penuh dng susu.

Sepanjang 3 tahun perkahwinan, kami telah dikurniakan 2 orang cahaya mata, anak kami yaang bongsu masih berusia setahun setengah. Kerjaya isteriku sebagai jurumekap atau orang panggil mak andam pengantin mmg sll membuat diaorang outstation ke serata negeri.

Kebanyakan tempat mmg diaorang drive sendiri sorang sorang. saya mmg risau, tapi saya pon ada kerja kat pejabat. Walaupun ketika hamil anak kedua pon, diaorang drive sendiri ke kenduri kahwin hingga ke Ipoh, Melaka, etc.

Kami stay di kl. Levia mmg ada ijazah sarjana di Uitm tetapi diaorang lebih suka bekerja sendiri. mungkiin krn saya agak berjawatan di pejabat. Gaji saya jer daah cukup untk diaorang jadi suri rumah sepenuh masa.

Hubungan seks dng isteriku tak pernah bosan, hnya nya saya kerap berfantasi jika bersamanya. saya sll membayangkan yg diaorang bersetubuh dng lelaki lain. jika berfantasi tuu nafsu seks saya jadi membuak buak.

Fantasi nii mmg saya pendam sendiri, takut diceritakan pada Levia nanti diaorang fikir ape pulak kan? Jatuh la kreadibilitu saya sebagai suami. saya sll membayangkan Levia dikongkek oleh lelaki tua, india atau mat mat rempit.

Saya mmg turn on sangat jika Levia di fuck oleh lelaki lelaki nie. saya sangat menjaga kreadibiliti saya sebagai suami hingga pada satu kejadian tue, sorang budak, jenis mat mat rempit send dekat isteri saya pic batang die.

Saya amat stim sebenarnya, saya suami berfantasi isteri dirogol sekumpulan Mat salleh batang besar. namun lain yg keluar di mulut saya. saya suruh isteriku delete jer gambar tue. Then saya mula mencari dildo dlm ebay.

Saya mula menggunakan dildo setiap kali berhubungan seks dng Levia. Mula mula diaorang agak terkejut, tetapi stlah beberapa kali, Levia pulak yg mintak mintak mahu dikongkek dildo. Bermula sekadar suka suka, saya mula mengajak Levia menonton video lucah di laptop saya setiap kali mahu berhubungan seks.

Tajuk yg sll adalah gangbang dan threesome mmf. Levia yg sebelum ini tak berminat pada porn, kini mula berminat stlah saya membelikan diaorang dildo. saya mula berani menceritakan fantasiku pada Levia.

Saya agak terkejut krn diaorang melayan fantasi saya. Satu malam tuu saya suruh diaorang ceritakan fantasi diaorang fuck dng pengantin lelaki. Berdenyut pelir saya dengar cara diaorang cerita punya details and macamana supaya diaorang tak kantoi.

Saya: Levia pernah buat btl betul ye? Levia: Eh. Mana ada. abang nie, tadi diaorang yg suruh fantasi. Levia fantasi la. saya: Tapi kalau Levia terbuat btl betul, Levia kena bagitau abang tau.

Jgn sorok ape ape pon dari abang. saya menasihati Levia sambill men 'tit fuck' payudara Levia yg putih mulus itu. Kemudian Levia menceritakan bagaimana diaorang dirogol oleh pakcik pakcik tua di kenduri.

Tak tahan dng fantasi dari bibir seksi Levia, saya melancapkan pelir saya di payudara Levia, melaga laga kan pelir saya pada payudara Levia, apabila tiba masa untk terpancut, saya suakan pelir ku kedalam mulut comel Levia.

Saya memancutkan sperma yg pekat dan bnyak hingga Levia tersedak dan menadah tangan menakung sperma yg keluar. saya kemudian menyuruh Levia menelan semua sperma itu. saya ada terbaca no fap thread di forum body building.

Antara kelebihan no fap adalah kami akan horny sepanjang masa. Buat seks pon tak blh pancut. Kena tahan. Pancut hnya sebulan sekali jika sperma daah bnyak dan full tank.

Saya mula tak fap. kami jg semakin jarang berhubungan seks krn saya semakin busy di pejabat. Sejujurnya saya akui, Levia mmg wanita yg amat cantik. saya tak pernah terfikir mahu curang, betapa cantik nya die.

Saya puas hnya pada Levia. Pada bulan pertama mmg Levia merungut mengapa saya tak lg memancutkan sperma saya pada payudara nya yg putih ranum. Selepas Levia mendengar penjelasanku, diaorang ok.

Kalau dulu saya sll berpesan pada isteri saya Levia supaya melabuhkan tudung, kini saya sendiri menyingkap tudungnya supaya tak menutup payudara. Biarkan buah yg ranum itu dipandang lelaki lain.

Saya mula membelikan half cup bra pada Levia dan baju kurung dan kebaya yg ketat dan see thru. saya sll berpesan pada Levia yg ini semua 'teasing' je, jadi jngn curang.

Levia: "I pakai seksi macam nii kalau lelaki lain datang and ramas breast I macam mana? " Levia mengomel pabila saya menyingkap tudungnya supaya tak menutup payudara. saya: "la, biar la diaorang ramas bukan luak pon".

Saya berseloroh sambill memicit micit payudara isteriku. Levia akan pergi ke Ipoh hari nie, keluarga angkatnya semasa di Uitm dulu mengadakan majlis perkahwinan. diaorang akan bermalam di rumah keluarga angkat nya.

Yangg akan berkahwin adalah pengantin wanita , Karina(22) adik angkat Levia. Sampai disana Levia sms pada saya. Levia : "nak pegi shopping skit dng pengantin". saya : "Pengantin lelaki ada sama? " Levia : "Ye lah. Karina dng Densel".

Saya : " jgn fuck dng Densel" Levia tak membalas sms saya. Setengah jam kemudian baru diaorang balas. Levia menghantar gambar mms. die, Densel dan Karina sdg membeli belah.

Levia : "Em. Handsome jg Densel. Tau tak abang Zakc belanja Levia tudung cantik". Darah saya jadi menyirap jika Levia puji Densel begittu. daah panggil diaorang Zakc, daah macam kawan lama pulak! Tapi jika saya tatap balik gambar tuu lihat Levia berjalan beriringan dng Densel saya jadi stim.

Isteri saya tuu daah la pakai baju kuning lengan panjang yg ketat, seluar pulak jeans ketat. mencanak canak pelir saya di pejabat. saya : "Kalu diaorang hensem sgt pegi la fuck die".

Saya dng niat nada mahu merajuk, kali nii laju diaorang reply Levia : "Betul nii abang mahu Levia fuck Densel? ok kejap Levia mintak no fon die. Malam nii Levia fuck dng die".

Saya jadi cuak tambah stim. Patut ke saya teruskan permainan nii atau saya patut kembali jadi suami yg baik? saya : " jgn la sayang. abang gurau je". Levia tak membalas terus, setengah jam kemudian baru diaorang balas Levia : "Haa. tahu pon. Levia dekat rumah Karina dah".

Saya tak sanggup kehilangan isteri saya. Biarla fantasi jadi fantasi. Malam tuu tah kenapa lepas mandi and baring tgk tv saya jadi stim balik. nii mesti sebab kan oleh 'no fap'.

Saya sms Levia, buka topik Densel balik. Levia – Abang tau tak tadi masa kluar shopping Densel tepuk dubur Levia. taktau la sengaja atau tak, masa jalan sebelah die.

Saya – tepuk dubur je? diaorang ada ramas payudara sayang tak? Levia – Ramas xde la. tapi diaorang sll tenung jer breast Levia. Macam mahu terkam! saya – Sayang mahu tak fuck dng Densel? saya sengaja bagi soalan cepu emas.

Cerita Sex Isteriku Nakal Kena Fuck

Levia – Nak. diaorang handsome, tinggi saya – Hey! jngn la sayang! Levia – Ha. tahu pon! tanye lg bukan bukan saya – Tapi abang betul kan diaorang hisap payudara Levia.

Levia terus call saya. Levia: Abang. btl ke apa abang cakap nie? saya: Ye la sayang. tapi ringan ringan jer tau. Masa nii saya daah stim habis. saya daah la tgh tengok porn kt laptop.

Levia: Densel ada kat rumah Karina sekarang nie. diaorang tengah tolong kemas kemas. saya: Sayang. pergi la fuck die. panggil diaorang masuk dlm kereta you, biar diaorang hisap payudara u dlm tue.

Snap pic mms abang ok? Levia: ok. tapi abang ok ke Levia buat macam nie? saya: Abang mahu Levia fuck die. tapi jangaan penetrate tau. ringan ringan je. Levia berjalan ke dlm bilik tempat tiada orang untk meneruskan perbualan kita.

Levia: Macam bj? saya: Bj, tit fuck, french kiss, semua la. hnya jangaan penetrate ok? Levia: ok abang. Levia cuba. kejap tau. Levia mematikan talian dan saya berdebar debar menunggu apa yg akan terjadi seterusnya.

Sejam kemudian saya mendapat satu mms! Berdebar debar saya click untk melihat apa agaknya gambar isteriku hantar! Mencanak pelir saya apabila melihat isteri saya masih lg bertudung bawal, menyelak baju dan bra diaorang menampakkan payudara nya yg putih ranum.

Levia tersenyum memandang kamera sambill payudara kiri nya dipicit tangan lelaki yg besar hitam dan berbulu. Gambar kedua! Levia yg masih bertudung bawal selfie sambill Densel menyelak baju dan bra sambill menghisap dan memicit payudara Levia.

Gambar ketiga! Levia sdg bj batang Densel saya cepat cepat call Levia. Ketika diaorang angkat kedengaran suara Densel sdg asyik menghisap payudara isteriku. saya: Sayang! Levia: Abang. Zakc tgh hisap susu saya: Sedap sayang? Kedengaran suara Densel menyuruh Levia sesuatu saya: Kenapa sayang? Levia: Zakc mahu penetrate from behind, blh tak abang? saya: dalamm kereta tue? Levia: Yea.

Diaorang daah alih seat nii uhmm. sedap abang. saya: bolehh sayang. jangaan matikan talian. Malam tuu saya menikmati bunyi dubur / puki isteriku berlaga dng pelir Densel. plop plop plopp cup cap cup cap.

Levia merengek agak kuat di dlm kereta. saya mendengar keseluruhan hubungan seks isteriku dng Densel. Dekat 1 jam Densel men fuck Levia. Dari pukul 10 hingga 11. stlah selesai saya meminta isteriku menghantar mms payudara diaorang yg dipancut sperma Densel.

*1 mms received* saya membuka gambar itu dan hampir terpancut saya melihat isteriku masih bertudung bawal, bergambar topless berduaan sambill tersenyum dng Densel. Merah merah payudara isteriku dlm gambar itu.

Pasti puas Densel kerjakan. Densel mmg lelaki yg bertuah. saya lihat Densel nii tak la kacak pon, diaorang berkulit gelap, tapi jenis badan besar dan tinggi. pelir pon gemuk dan panjang, tuu sebab isteri saya suka.

Keesokan hari nya, hari majlis perkahwinan. saya mengarahkan Levia supaya pulang terus apabila selesai makeup pengantin. Tiada lg seks dng Densel! saya cukup jelous sebenarnya. At least saya mesti berada di sana jika mereka have seks lagi.

Saya pon agak busy di pejabat hari tue, jadi seharian mmg saya tak sms Levia. Levia tiba di rumahku kl sekitar jam 8 malam. Agak lambat. Sebab selalunya kerja selesai jam 2 petang, jadi 5 petang patut sdh tiba.

Malam tuu selepas kami selesai mandi dan dinner, sekitar jam 10 malam, ketika menonton tv saya cuba berbicara soal Densel. saya ingin Levia ceritakan secara terperinci bagaimana diaorang blh have seks dng Densel di dlm kereta.

Levia: Mula mula Levia sms Densel kata mahu jumpa, di simpang jalan. Levia naik kereta Levia, diaorang naik kereta die. Sampai di simpang, Densel suruh Levia follow kereta die.

Sampai di sebuah restoran makanan, Levia parking and naik kereta die. saya: Kereta diaorang tinted ke? Kereta apa Levia: Kereta diaorang fully tinted kereta macam van mpv, mmg btl betul gelap.

Kami parking di sebuah shopping mall terbiar. Densel fuck Levia kat situ. Masa nii Levia start blowjob saya. saya: oh. Jadi tadi kenapa balik lambat? Densel fuck lagi? Levia: Eh.

Takdelah abang, kan abang daah larang. Levia tak buat la. Tapi Densel asyik raba badan Levia jer jika ada peluang. Pervert diaorang tue. saya: Raba? raba kat mana? Levia: Raba and picit ramas breast Levia, dry humping, ramas dubur.

Pantang takde orang pandang, diaorang buat. saya: Sayang daah lama kenal Densel? Levia: Densel tuu tinggal 1 kejiranan dng Karina. Dulu masa program anak angkat, Densel kawan dng Levia sebab Levia rapat dng Karina.

Densel tuu bf Karina. Densel mmg suka tenung breast Levia sejak masa nii lagi. Program anak angkat tuu 2 minggu aje, tapi kami keep contact. Densel asyik minta Levia jadi kakak angkat die, jadi Levia teFerrna la Densel dng Karina jadi adik angkat.


Cerita lucah Isteriku Nakal Kena Fuck
  • Saya: Bertuah Densel dapat fuck kakak angkat die. Levia: Abang lg bertuah, blh fuck Levia hari hari. Densel dapat sekali je. saya: Sedap tak Densel fuck? Levia: Sedap sangat bang.
  • Urm. pelir diaorang panjang macam dildo nie. smbil menjolok jolok dildo ke puki nya. saya stim sangat dengar ceritu Levia malam tuu saya fuck isteriku kuat kuat. Tapi saya takkan pancut sehingga saya lihat sendiri bagaimana Densel men fuck isteri saya.
  • 2 minggu sdh berlalu sejak Levia di fuck Densel. stlah berbincang dng Densel melalui Whazup, saya mengaturkan supaya Densel men fuck isteriku sekali lagi. Tapi kali ini di hadapan saya, di rumah kita.
  • Densel mmg bekerja di kl, jadi mmg tiada masalah. Tarikh yg ditetapkan ialah bulan depan. sdg saya asyik melayan facebook, saya terpandang 1 profile nie, budak lelaki lagak lagak mat rempit rajin betul mengomen dan men like gmbar gambar isteriku.
  • Saya: Sayang! sini kejap. budak nii sape? Levia yg ketika itu berada di dapur bergegas kepada saya. Levia: oh, nii adik sedara ita, Robert. Masa kenduri dekat Sri Gombak dulu tue.
  • Diaorang add Levia. Robert nii jenis budak lelaki 18 tahun yg fail spm, gangster, hitam legam, kurus tapi ada otot badan keras, mat rempit streotype. saya: Levia bagi facebook kat die? Levia: Eh takde lah, diaorang add Levia dari Ita la tue.
  • Ita adalah kawan seuniversiti isteriku. Nafsu mula menguasai saya. fetish saya mmg mat rempit lanyak isteri saya. saya: Sayang, ahad depan ajak Robert fuck u sekali dng Densel nak? Levia: Abang nii daah gila ke? diaorang tuu budak lagi.
  • Mat rempit pulak tuu saya: Budak apa nya 18 tahun. I mahu tengok sayang seks dng mat rempit. Levia: Abang ingat tak masa Levia report kat abang dulu yg ada budak send pic batang dekat Levia? saya: oh.
  • Ingat. yg abang suruh delete tuu kan. Levia: Robert nii la yg hantar! Dulu mmg saya amat strict soal nie. semenjak isteri saya di fuck Densel jer segalanya berubah.
  • Saya: Abang mahu Levia goda Robert, send pic payudara Levia dekat die. Seminggu kemudian Levia mms saya yg menyebabkan pelir saya berdenyut denyut. Levia – Abang, Robert mahu ajak sorang kawan diaorang sekali fuck Levia blh tak? *Attachment pic* Gambar kawan Robert bernama Hendi.
Sederhana tinggi, agak gempal, hitam. saya setuju. Ini sememang nya fetish saya! 3 orang lelaki, nii daah blh dikategorikan sebagai gangbang. Hari yg dinantikan pon tiba. Malam tuu isteriku memakai tudung bawal, shirt pink pendek berleher labuh menampakkan dada (senang mahu singkap payudara ) dan berseluar slack.

Bra merah half cup di dlm baju. Tepat jam 9. 15 malam kedengaran bunyi 2 buah motor mat rempit yg menyakitkan telinga berhenti di hadapan rumah kita. saya membuka pintu, dng wajah tersenyum jahat mereka bersalaman dng saya.

Isteriku Nakal Kena Fuck cerita melayu blue Isteriku Nakal Kena Fuck, kisah sex malay Isteriku Nakal Kena Fuck, novel erotik hot malaysia Isteriku Nakal Kena Fuck

Isteriku Nakal Kena Fuck


Budak lg barely 18, macam budak form 5 jer muka. Tapi muka mmg gelap, gangster dan hitam takde cahaya iman langsung. saya pelawa diaorang masuk. Isteriku yg sewaktu itu sdg menonton tv memandang mereka sambill tersenyum kelat.

Robert dan Hendi berjalan ke arah isteri saya sebaik jer masuk dlm rumah. Eh diaorang mahu start rogol ke ape nie. Robert menghulurkan tangan untk bersalaman dng Levia. Levia memandang ke arah saya, saya memberi isyarat angguk.

Lantas Levia bersalam sambill mencium tangan Robert. Mencanak pelir saya. Bayangkan la, Levia tuu 10 tahun lg tua dari Robert, tapi diaorang yg cium tangan Robert? Sense of respect tuu macam daah takde.

Saya jadi horny sangat. Levia kemudian mencium tangan Hendi pula, bagaikan isteri diaorang pulak lagaknya. Bimbang terjadi early fucking scene, saya mengajak rempit 2 orang tuu supaya makan malam dulu sementara menunggu Densel sampai.

Tak lama lepas tuu Densel sampai. kami makan sambill berborak. Levia ligat berborak dng rempit 2 orang tue. Ibarat seorang guru, Levia menasihati mereka supaya sambung belajar. Cewah, saya dlm stim memandang jer isteri saya bersyarah.

Dalamm hati saya. belajar la sangat sayang, lepas nii menjerit jerit la kau kene fuck dng budak 2 orang tue. Selesai makan saya mengisyaratkan supaya isteriku mengemas meja. Semasa di depan tv dng Densel, terdengar riuh rendah di dapur.

2 orang rempit itu gelak gelak. Kemudian Levia datang kepadaku dan Densel dan memberitahu yg Robert dan Hendi meraba payudara diaorang di dapur. Mencanak saya dengar. terus saya keluarkan pelir saya yg tegang di depan tv lantas menyuruh Levia bj.

Densel mengikut saya mengeluarkan pelir. Levia menghisap pelir saya dan Densel berganti ganti. Gangbang bermula apabila Robert dan Densel menyertai men fuck Levia. Bermacam aksi mereka lakukan(semua tanpa kondom, Levia mahu begittu , kondom tak feel katanya), dari tits fuck, face fuck, doggie, missionary, dan aksi threesome seperti.

Levia menghisap batang Densel, Robert doggie dari belakang dan missionari dari depan, Hendi sibuk menghisap dan meramas payudara isteriku. Hendi yg sdg sedap menyonyot puting isteriku menjadi bertambah gembira jika dapat merasai susu badan Levia.

Digomol gomol payudara Levia dng lidahnya, kejap payudara kiri, kejap kanan, Hendi hisap macam bayi yg kelaparan. saya menahan pelir supaya jngn pancut. jngn pancut. bayangkan. melihat sendiri di depan mata, isteri yg masih bertudung diperlakukan sedemikian rupa oleh budak 18 tahun.

Budak lg daah dapat fuck isteri orang. isteri saya. Hendi menghisap sambill meramas payudara isteriku dng buas. untuk mengeluarkan susu badan Levia, Hendi memicit dan menghisap payudara kanan dan kiri secara berganti ganti.

Mulut Hendi penuh dng susu badan Levia. Lepas tuu Hendi bangun dan terus cium mulut Levia sehingga isteriku itu terpaksa merasa air susu badan sendiri. stlah puas mengulum lidah Levia, Hendi menjilat jilat keseluruhan muka isteriku yg comel itu.

Kemudian Hendi kembali menggomol payudara Levia dan menghisap susu dada yg masih ada. "Kenyang dapat hisap susu payudara " kata Hendi sambill mengajak Robert yg sdg asyik menhentam mulut comel isteriku untk merasa susu badan Levia.

Robert menggila mendengar ajakan Hendi dan terus menerkam payudara Levia. Dipicit2 payudara Levia sehingga susu terpancut pancut keluar, saya terpaksa melarang krn anak bongsu kami yg berusia setahun setengah masih memerlukan susu ibu, jadi Robert tak blh membazir susu dng memancut mancut kan saje.

Hendi menjolok mulut comel Levia dng batang pelir nya dng perlahan lahan kemudian makin laju, kepala Levia di sorong tarik berulang kali. Puas mengerjakan muka comel Levia, Hendi meminta bertukar posisi dng Densel yg sdg galak menghisap puki Levia.

Pelir Hendi sdh cukup keras. Perlahan lahan Hendi memasukkan pelir diaorang ke dlm puki isteriku dan memulakan sesi sorong tarik berulang kali. Semakin lama semakin laju. Levia menjerit jerit kesedapan.

Mereka bertukar posisi, kadang kadang Robert fuck puki isteriku, kadang kadang hnya bermain payudara dan kadang2 mengerjakan mulut comel isteri saya dng batangnya. Mereka berjaya memujuk isteriku untk mencuba anal sex buat pertama kali.

Menjerit jerit isteri saya meminta belas kasihan pabila dihenjut henjut sekuat hati oleh remaja lelaki yg 10 tahun lebih muda darinya. Disini saya terpaksa sound Robert dng suara jantan supaya memperlakukan isteri saya dng lebih lembut.

Robert menurut perintah dan mengeluarkan pelir nya dari dubur isteri saya dan memasukkan nya kedalam puki. Dan saya? saya hnya memegang video kamera saya dan merakam semua detik indah tuu sambill pelir mencanak canak menahan stim.

Kadang kadang saya akan sua kan batang saya ke mulut Levia sambill puki nya dikerjakan mat mat rempit. Bayangkan lah betapa stim nya saya! Isteri yg saya sayang setiap hari, yg saya cium peluk setiap hari tuu kini hnya bertudung bawal dan bertelanjang bulat di hadapan 3 lelaki.

2 dari lelaki tuu layak digelar adik, Levia sebaya guru sekolah Robert dan Hendi. murid itulah men fuck cikgunya tanpa belas kasihan. Istilah hormat tiada lagi. 3 jam Levia di fuck malam tue, tudung bawal masih setia di kepalanya, nampaknya ketiga tiga mereka jg cukup ghairah men fuck wanita bertudung, fetish mereka sama seperti saya jugak.

Sdh jam 1. 15 pagi tapi masih lg tiada tanda tanda untk Robert dan Hendi untk berhenti. Densel sdh berhenti dan hnya melihat isteriku di lanyak 2 orang mat rempit itu.

"Budak muda, stamina bagus lagi, mmg lunyai la isteri ko bro" , Khairil berkata pada saya mengejutkan saya dari lamunan stim. Baru saya sedar yg Levia sdh tak bermaya lagi, kelihatan diaorang btl betul penat tapi diaorang tetap melayan nafsu kuda Robert dan Hendi.

Levia sdh berapa kali klimaks pon sdh tak terkira. saya rasa bersalah pulak jika seronok tengok isteriku diperlakukan sehingga tak bermaya. saya terus sound diaorang untk berhenti dan pancut cepat.

Mereka stop dan melancapkan pelir mereka di hadapan Levia. Seorang demi seorang dng penuh nikmat memancut kan sperma di payudara (Hendi), dlm mulut (Robert) dan dubur (Densel). Kesian saya lihat isteri saya, lunyai.

Benar2 penat dikerjakan mereka. Mereka semua tidur bersebelahan isteriku yg dlm keadan penuh dng sperma. Selesai mereka semua pancut, saya off video, lancap dekat mulut isteri saya dan pancut dng bnyak nya.

Saya buka tudung isteri saya dan ucap 'I love u sayang' then ingat mahu join diaorang tido atas katil nie, tapi daah penuh jika Robert dan Hendi memeluk erat isteriku.

Jadi saya join Densel tidur di sofa ruang tamu (luar bilik) Pagi esoknya, Robert dan Hendi sambung fuck isteri saya dng aksi threesome. Darah muda mmg tak penat. saya pon tak sedar jika diaorang fucking, saya bangun jam 8.

30 pagi diaorang daah fucking dlm bilik air. saya ambi handicam dan rakam jer sambill menikmati breakfast. Mereka mulakan dng mandi bersama, fucking kat situ. Then keluar dan keringkan badan isteri saya.

Then fucking atas katil. Kali nii Levia di fuck tanpa tudung. Levia mengikat rambut nya, cantik sangat diaorang berbogel di hadapan mat mat rempit tuu sebelum di fuck bertubi tubi tanpa belas kasihan dan rasa hormat pada wanita yg lebih tua.

Levia 28 tahun, tua 10 tahun dari mat mat rempit muda tuu yg masih 18. Levia di fuck bermula pukul 8. 30 pagi hingga 10. 30 pagi. 2 jam diaorang di fuck mat rempit pagi tue.

Robert memancutkan sperma yg bnyak ke payudara Levia manakala Hendi memancutkan sperma pekat ke dlm tekak Levia. Levia kemudian berbogel bersama mereka menonton tv. saya menyerahkan tudung bawal kepada Levia supaya diaorang menutup dirinya.

Hanya bertudung, tapi bertelanjang bulat menampakkan payudara putih ranum. Pemandangan indah itu dinikmati Robert dan Hendi. saya sebenarnya cukup terangsang even melihat 2 mat rempit tuu berborak dng isteriku.

Inikan pula fucking. Antara perkara kecil yg buat saya stim ialah jika diaorang hnya menggelar Levia dng nama Levia saja. sdg kan saya diaorang panggil abang. Secara respect nya patut diaorang panggil Kak Levia kan? tapi jika diaorang daah dapat fucking isteriku, sense of respect daah takde.

Dan ini membuatkan saya stim. dalamm jam 11 tengahari mereka pulang. Densel pulang jam 8 pagi lg sebab diaorang kerja. saya? ponteng kerja pagi nii sebab mahu tengok mat rempit lanyak isteri saya.

Sedap nyerr. Aktiviti seks kami berterusan hingga kini. sdh 7 bulan. Hampir setiap hujung minggu isteriku akan di fuck oleh mat mat rempit dan Densel (Kecuali waktu busy jer tak gangbang.

Dan ada waktu nya saya dan isteri mahu jadi baik balik, tapi hnya sementara saja. jika daah stim tuu gangbang fuck jer yg memberi kenikmatan pada kita. memanng bnyak kali isteri saya kena fuck dng die.

Bertuah mereka) kami tak tukar sex gang, masih mereka sebab kalau ramai sangat privasi tak terjaga. saya dan isteriku Levia mngkin nampak normal di mata masyarakat, isteriku adalah wanita bertudung, bukan freehair.

Levia mmg popular di kalangan rakan rakan nya krn diaorang cantik dan peramah. saya sangat stim apabila melihat Levia mengenakan baju kurung dan bertudung bawal. Siapa sangka di sebalik kain baju kurung yg melapik payudara Levia, dari masa ke semasa ada mat mat rempit yg akan menghisap payudara yg masak ranum itu.
Isteriku Nakal Kena Fuck ***
Isteriku Nakal Kena Fuck,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Isteriku Nakal Kena Fuck cerita melayu blue Isteriku Nakal Kena Fuck, kisah sex malay Isteriku Nakal Kena Fuck, novel erotik hot malaysia Isteriku Nakal Kena Fuck, porn, erotic Cite Blue, Isteriku Nakal Kena Fuck


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/