Faraj Janda Gatal Dijilat Kesedapan

April 23, 2016, in category
Faraj Janda Gatal Dijilat Kesedapan | Cilla ia janda berumur 24 tahun, Rupanya biasa sahaja tetaapi berperwatakan lembut dan manis, mngkin kerna jarang besolek dan orang kampong, tetaapi berkulit putih dan bebadan gempal, tidk gemuk dan mempunyai potongan yang agak menarik. Perut nya nipis.

Apa yang menarik adalah payudara nya agak besar dan tegang. Ini akan kelihatan menonjol bila die memakai baju t yang agak ketat. begitu jugak bontot nya agak besar. Ini adalah ciri ciri pompuan yang aku suka.

Sudh berkerja denngan aku lebih kurang 6 bulan. Umur aku 42 tahun , masih sihat dan masih berkerja. bini aku berumur 36 tahun dan sdh menopause. Kehidupan sek kitorang sdh amat kurang, kerna isteri aku berasa kurang selesa.

Kami terpaksa menggunakan gel pelincir semasa besama. aku ditujah cuma sebulan sekali dan kadang kadang kurang. aku sering gian untk bersama denngan isteri aku. Bila die tidur, selalunya mengiring membelakangkan aku.

Aku akan menarik baju tidur keatas bontot nya dan mengesel gesel kan pelir aku kecelah jubur dan lubang faraj nya, biasa nya isteri aku tidur tidk memakai bra dan seluar dalam.

Isteri aku agak gemuk, bontot nya besar. sambill mengeselkan pelir aku, aku akan memasukkan sebelah tangan aku kedalam baju untk meramas payudara nya sambiil aku mengeselkan pelir aku kecelah faraj nya.

Buah dada nya besar, size 36C masih kenyal walaupun agak sedikit kendur. sudh berusia dan mempunyai 3 orang anak. Tapi masih memberahikan aku. Air mazi aku akan membasahkan alor bini aku ini, dan memberikan rasa nikmat yang teramat sangat bila aku sorong dan tarik pelir aku di antara celah celah bontot nya.

Biasa nya isteri aku akan terus tidur. aku akan menarik pelir aku bila terasa ingin memencut dan aku akan pancut kedalam kain pelikat yang aku pakai. aku akan berbuat demikian sekurang kurang nya sekali seminggu.

Berbalik kepada orang gaji aku, yang aku panggil Cilla saja. aku selalu terserempak denngan nya memakai tuala yang menutup buah dada dan bontot nya saja, semasa ingin memasuk ke bilik air.

Pintu bilik nya bersebelahan denngan pintu bilik air. Jika aku duduk dikerusi bilik tamu akan nampak kedua dua pintu tersebut. aku sengaja melihat kalau kalau die keluar atau masuk ke bilik mandi.

Aku nampak pangkal peha dan pangkal payudara nya putih melepak dan gebu sekali. aku sentiasa membayangkan bagaimanan rupanya ketika die berbogel. Ini membuatkan aku selalu berasa berahi. Kalau lah dapat si Cilla ini, aku akan gomol puas buah dada dan faraj nya.

Stlah menjanda, lebih dari 3 tahun, tentulah die merasa kepingin untk bersetubuh dan mengemot pelir didalam lubang faraj nya. aku jarang bercakap secara terus denngan kerna isteri aku tidk membenarkan nya.

Cemburu. aku hnya dapat lihat dari jauh saja. Kadang kadang semasa beselisih denngan nya di dlm rumah, mau rasanya aku peluk dan meramas bontot dan buah dada nya yang menonjol itu.

Tapi terpaksa tahan perasan itu didalam hati saja. Semasa di rumah die sentiasa memakai t shirt denngan seluar yang agak longgar. hnya malam sahaja die memakai kain batik. Bila die memakai kain batik, barulah jelas nampak bontot nya yang agak tonggek itu.

Aku selalu tengok bra yang di basuh nya, saiz nya sama denngan saiz bra isteri aku, 36C. bini aku berkerja sebagai pegawai kerajaan dan selalu pergi outstation. namun tak lama satu atau dua malam saja.

Satu hari isteri aku kena pergi berkursus di luar negara selama 2 minggu. Peluang ini yang aku tunggu. Satu pagi aku balik kerumah dlm jam 10 pagi kerna tertinggal Hand Phone.

Anak aku dua orang bersekolah dan balik pukul2 petang. Anak sulung aku berlajar di u tinggal di hostel. yang tinggal cuma orang gaji aku saorang. aku letak keretaku diluar pagar rumah kerna malas ingin buka gate pagar.

Aku membawa kunci dan terus membuka pintu dan masuk kerumah. tidk kelihatan si Cilla dimana mana. aku terdengar bunyi air dari bilik air. Cilla sedanng mandi. aku pergi kepintu bilik air dan didapati agak renggang kerna die tidk menutup rapat.

Diaorang saorang sahaja dirumah jadi pintu bilik air tak ditutup denngan rapat. aku cuba melihat dari rengangan pintu nampak sebahagian badan Cilla yang bertelanjang bulat. aku cuma nampak sebahagian ponggong yang masih keras dan payudara nya kerna terhalang oleh pintu.

Aku berdiri terus memandang Cilla sedanng menggosok payudara nya denngan sabun, kemudian faraj nya dan keseluruhan badan nya. buah dada nya masih tegang denngan putting nya agak besar berwarna coklat kehitaman.

Putting nya lebih besar dari putting isteri aku. Ianya berbuai buai bila die menangkat tangan dan bergoyang goyang ketika die bergerak. pelir aku mula menegang dlm seluar aku. Badan nya putih gebu dan tidk bannyak lemak diperut nya.

Rambutnya dipotong pendek. aku masih tidk bergerak dan terus menikmati pandangan yang sungguh memberahikan. Selesai mengosok badan nya, die mula membuka shower dan membasuh sabun keseluruh badan nya. die memusing menghadap kearah pintu, dan aku dapat melihat payudara dan faraj nya.

Cerita Sex Faraj Janda Gatal Dijilat Kesedapan

Punya le tembam faraj si Cilla ini. Bulu faraj nya hitam menutupi tundun dan alor faraj nya. Kalau ikutkan hati mau sahaja aku terkam dan jilat faraj nya yang tembam itu.

Air dan buih sabun jatuh melalui alur faraj nya dan bulunya yang lebat hitam dibasahi denngan air menambahkan kesyokan aku. Selepas itu die menutup air dan mula menglap seluruh badan nya termasuk kelengkang nya.

Die membungkuk dan nampak bontot dan lubang burit nya denngan jelas kerna die membelangkankan pintu. aku cepat cepat beredar dan terus naik kebilik aku denngan perasan penuh berahi. pelir aku masih keras.

Stlah pelir aku turun, aku turun kebawah dan pergi kedapur. " Eh bila bapa balik ?. " tanya Cilla yang sdh berpakaian t shirt putih dan berkain batik. die memakai bra berwarna hitm, jadi jelas lah nampak bentuk payudara nya yang menggunung itu.

Aku menjeling kearah payudara nya. "Bapak ingin minum ? " die bertanya lagi. "Boleh lah, buatkan bapa orange jus" aku duduk dikerusi dan Cilla membelangkan aku untk membuat air.

Tali bra berwarna hitam nampak jelas kerna t shirtnya tidk berapa tebal. aku cepat terangsang jika nampak bra yang di pakai. aku bangun dan terus memeluk Cilla dari belakang sambiil meramas payudara nya.

"Eh bapa jngan buat begini, tak manis" kata Cilla agak kuat. aku makin memeluk nya denngan kuat, tangan aku tidk melepaskan payudara nya dan mulut aku mula mengucup lehir dan tengkuk nya.

Bulu romanya meremang bila aku kucup lehirnya" papa tolong lah jngan buat begini, aku takut. " katanya merayu sambiil tangan nya cuba menolak tanganku yang sedanng meramas kedua dua payudara nya.

Pertama kali aku dapat merasakan buah dada Cilla, bgitu lembut tetaapi kenyal" Apa yang ingin di takutkan, aku sorang sahaja di rumah ini. ". Kataku sambiil terus meramas ramas buah dada dan bontot nya.

Aku rapatkan pelir ku yang telah keras kecelah bontot Cilla dan mengesel geselkan nya. " tadi bapa daah lihat semua badan mu ketika Cilla mandi" "Oh bapa mengintip aku mandi ye ? " katanya dan tangan nya mula memegang dan mengosok tangan aku.

Nampak nya sdh memberikan respon yang positif. "Lain kali tutup pintu bila mandi" kata aku sambiil tanganku meramas buah dada nya dari luar baju. " Cilla, badanmu masih cantik dan menarik, tau" kata aku memujuk.

"Ish. Cilla sdh tua lah Jerdi". "Tua tapi masih tegang dan menarik". aku memusingkan Cilla, gelas ditangan nya entah kemana dan kitorang mulu berkucupan. Lidah aku mula memasuki mulut Cilla dan kitorang bertukar tukar kucupan panas.

Tangan aku mula memasuki t shirt Cilla dan meraba serta meramas payudara nya yang masih dibaluti bra denngan perlahan. Jari jari aku mula memasuki bra nya dan dapat mengentel gentel putting nya yang agak besar.

Putting nya mula mengeras bgitu jugak batang pelir aku. Sebelah tangan aku meramas ramas denngan kuat bontot Cilla dan merapatkan badan aku kebadan nya. Tangan nya memeluk dan mengusap badan dan bontot aku.

Matanya mula kelihatan kuyu. "Kita naik ke bilak bapak. sayang" aku mula memanggil nya sayang. Taulah bila daah stim, apa pun blh panggil. yang penting mesti dapat faraj si Cilla janda ini.


Cerita lucah Faraj Janda Gatal Dijilat Kesedapan
  • Sambill berjalan ke bilik aku, kitorang berpelukkan. aku memegang bahunya dan die memeluk pinggang aku. mcm pasangan baru berpacaran.. aku memicit micit bontot nya. aku mendudukan nya keatas katil aku dan terus memasang air con, takut panas.
  • Aku duduk disebelah nya dan mula membuka t shirt nya. Cilla mengangkat tangan nya untk memudahkan baju di buka dan aku terus mencium ketiak nya sambiil meramas ramas payudara nya.
  • Cilla mengliat dan katanya "geli la Jerdi" "Geli tapi sedap kan ? " die senyum dan mula membuka butang bajuku satu persatu dan terus di campak nya bajuku dan terus mencium seluruh dadaku.
  • Perasan yang sungguh berahi. aku berdiri dan membuka seluar dan seluardalamku dan terus membuka kain batik Cilla. Rupa nya die tak memakai seluar dalam. kami berdiri berbogel, mulut aku mula menghisap putting buah dada nya yang aku tarik keluar dari branya.
  • Denngan sekali tarik aku berjaya membuka bra nya dan mencampak kelantai. Tersimbul lah duah buah bukit didada nya yang masih tegang, walaupun sdh sedikit jatuh. Putting nya yang besar terus menjadi sasaran aku , kujilat, hisap dan gigit, seperti bayi yang menghisap botol susu.
  • Buah dada nya kenyal tetaapi gebu dan lembut. Tangan aku meraba faraj Cilla yang mula basah dan berair. Jari aku mencari lubang faraj nya dan mengossok disitu buat seketika.
  • " Aduh Jerdi, sedap Jerdi, enak Jerdi. lg Jerdi" rengek Cilla apabila aku mula mengentel kelentitnya. Jari aku basah disebabkan air mazi Cilla. aku membaringkan Cilla dan membukakan kangkanan nya dan mula memasukan batang pelir aku ke mulut faraj Cilla.
Aku masuk sedikit kemudian aku tarik kembali. Cilla mengangkat bontot nya supaya batang pelir aku blh masuk terus, tetaapi aku jauhkan kepala pelir ku dari faraj nya. "Aduh Jerdi masuklah cepat Jerdi, aku tak tahan ni" katanya merayu.

Aku memasukan kembali kepala batang pelir aku kedalam lubang faraj nya setakat separuh dan berhenti disana. hnya tangan aku dan mulut aku yang berkerja, menoyot buah dada , meramas bontot dan payudara nya.

Faraj Janda Gatal Dijilat Kesedapan cerita lucah malay blue, sex hot Faraj Janda Gatal Dijilat Kesedapan, kisah malaysia erotik Faraj Janda Gatal Dijilat Kesedapan

Faraj Janda Gatal Dijilat Kesedapan


Cilla memeluk badan aku denngan erat sambiil mengeluarkan suara mengerang dan menjerit perlahan. "Jerdi sedapnya Jerdi, enak bangat Jerdi, sdh lama aku menanti Jerdi, cepatlah Jerdi. oh. ahh ayo aku mau sampai Jerdi. tolong Jerdi" jeritanya agak kuat, tetaapi hilang dlm deruan air con.

Aku menolak sedikit batang pelir aku kedalam, kemudian tarik kembali. Tolak tarik, sorong tarik batang pelir aku membolosi lubang faraj Cilla yang berair. Terasa panas. Sungguh nikmat, rasa kemutan demi kemutan faraj Cilla keatas batang pelir aku.

Masih ketat faraj si Cilla ini. Agak nya kerna lama daah tak digunakan. Tiba tiba Cilla menjerit kuat sambiil menarik pinggangku dan kaki nya kejang, kemutan yang amat kuat keatas batang pelir ku.

Die sdh sampai kelimaknya. "Jerdi. Jerdi tolong Jerdi, aduh mas. ah. oh Jerdi enak sekali Jerdi ah" die mengerang kesedapan. aku membiarkan batang pelir aku yang masih keras didalam faraj nya dan mencium bibir Cilla, sambiil tanganku meramas perlahan.

Lahan putting buah dada nya. Cilla masih memeluk erat badan aku sambiil memejamkan mata nya untk menikmati rasa yang cukup nikmat. aku masih belum sampai kelimax lagi. Sebenar nya aku selalu makan ubat tahan lama dari herba, ini membolehkan batang pelir aku keras dan tahan lama, walaupun sdh berumur.

"Sedap ke yangg. ? " Cilla tidk menjawab tetaapi mencubit pehaku sambiil tersenyum puas. stlah mendiamkan diri beberapa minit, aku mula menarik dan menyorong kembali batang pelir aku kelubang faraj Cilla.

"Jerdi masih belum keluar lg seh? " Tanya Cilla. " Masih belum sayang, masih bisa satu round lagi, mau ngak? " " tentu mau , sedap Jerdi, sdh lama aku tak merasai nya Jerdi. " kata nya lembut di telinga aku.

Aku mencabut batang pelir ku dan mengelap sperma yang keluar ari faraj Cilla denngan tisu. aku mula mencium perut, pusat dan tundun Cilla. die mula terangsang kembali. aku jilat bulu bulu faraj Cilla yang hitam dan agak panjang.

Jari aku mencari lubang dan bibir faraj nya dan lidah aku terus menjilat kelentit nya. Cilla menjerit, "Jerdi aduah Jerdi, sedap nya Jerdi, suami aku tak pernah buat bgitu Jerdi. enak Jerdi. sedap Jerdi" aku menghisap kelentit nya dan bibir faraj nya sambiil mengigit gigit perlahan bulu dan tundun nya.

" Jerdi, sayang, lama lama disitu yangg, " Jariku membuka bibir faraj Cilla dan lidah aku masuk kedalam sambiil mengulum, mengisap air yang terdapat disitu. Cilla meritih dan mengerang perlahan, aku tak tau apa bunyi butir nya.

Tangan nya menarik dan menekan kepala aku ke faraj nya. aku naik keatas Cilla dan mukaku dicelah kelengkang nya dan buah pelir aku kuarah kemuka Cilla. die mengusup usup batang dan buah aku, terasa nikmat yang tak dapat di nyatakan.

Kemudian die mencium dan menjilat batang pelir ku. aku tidk membenarkan die mengulum batang pelir aku kerna aku tak tahan, cepat terpancut. Cilla telah btl betul terangsang, faraj nya sdh dipenuhi air dan berasa licin.

Aku menyuruh Cilla berdiri, membungkok dan menunggeng kearah katil. faraj tembam dan lubang jubur nya jelas kelihatan dan ianya berair. aku ingin buat doggy style. aku menjilat lubang faraj nya dari belakang, Cilla meraung kesedapan.

" Jerdi. masuk Jerdi, aku ingin batang mu dlm faraj aku Jerdi, aku tak tahan Jerdi" rintih Cilla. aku masih menjilat jubur dan lubang faraj nya yang terbuka luas.

Aku memasukkan batang pelir aku kedalam lubang faraj Cilla, agak senang masuk kerna sdh btl betul berair. aku sorong, tarik, sorong tarik beberapa kali hingga berlaga pehaku denngan bontot Cilla.

Pap. Pap. Pap. bunyi setiap kali pehaku berlaga denngan bontot nya yang menambun itu. Tangan aku sekejap meramas bontot nya dan sekejap meramas puting dan payudara nya yang sdh mengeras dari tadi.

Mulut aku menggigit telinga, tengkok, bontot dan belakang Cilla hingga kemerahan. Cilla pun sama mengerakkan bontot nya kedepan dan kebelakang mengikut pergerakan pelir aku menujah masuk ke lubang faraj nya.

Punya le sedap. Mulut Cilla sentisa mengerang. stlah agak penat, kitorang bertukar kedudukan. Cilla diatas, aku di bawah. Kali ini die menghenjut keatas kebawah. buah dada nya bergoyang goyang , mulut aku sesekali mehisap dan mengigit payudara nya.

Kemutan demi kemutan yang batang pelir ku rasai oleh faraj Cilla membuatkan aku rasa ingin terpancut sperma aku. aku merasakan aku akan memencutkan sperma. "Cilla, Jerdi daah tak tahan,. Cilla lajukan lagi. ingin sampai. oi. sedap Cilla. tak tahan Cilla. " "Jerdi Cilla pun sama oh. Jerdi. oh Jerdi sedap nya yangg, aduh. sedap Jerdi. enak Jerdi. Jerdi, sayang oowwh" aku menarik Cilla die dibawah dan aku diatas, aku pun terus memancut sperma aku sedalam yang mungkin.

Faraj Cilla mengemut batang pelir aku berkali kali, sungguh nikmat. die mengoyangkan pinggul nya dan aku memeluknya dan membiarkan batang pelir aku didalam lubang faraj nya. Tangan aku mengusup puas rambut dan badan serta bontot nya.

Aku btl merasa puas bgitu jugak Cilla. " Terima kasih sayang" aku membisikan ke telinga Cilla sambiil berpelukan. "aku yang patut berterima kasih Jerdi, sesudah berpuasa lebih dari tiga tahun, baru sekarang dapat kurasa kembali nikmat ini" die memeluk aku dan membuang peluh di muka aku.

"Jerdi, tak sangka Jerdi masih kuat dan mampu bertahan lama" katanya sambiil megusup batang pelir ku yang sdh lembik. kami sama sama berpeluh walaupun didalam bilik yang berhawa dingin.

Batang pelir ku masih didalam faraj nya, walaupun daah lembik tetaapi masih terasa nikmat nya. aku mengucup dahi nya dan terus berbaring sambiil memeluk nya. kami berehat selama sejam.

Aku sempat tengok jam, pukul 12 tengah hari. Rupa nya aku telah berasmara selama 1 jam. Patut lah terasa lenguh dan letih. kami tertidur bertelanjang bulat sambiil berpelukan dan terjaga kira kira pukul 1 thari.

Cilla masih tidur di temapt dimana isteri aku tidur. aku cium bibir nya dan putting buah dada nya yang sdh lembut kembali, sambiil menjilat jilat buah dada nya. Cilla terjaga dan tersenyum puas.

"Jerdi ingin lg ke? " , Jawabku "mestilah, sedap dan ketat faraj mu" die tersenyum. "Cilla bagaimana kalau Cilla mengandung" tanyaku risau. " jngn takut Jerdi, aku baru bersih datang bulan semalam, masa selamat yangg" katanya sambiil mencium mulut aku.

"Cilla, nanti malam Jerdi mau lagi, boleh". "Tentu sekali Jerdi, tiap tiap hari pun Cilla mau". Selepas mandi aku balik kepejabat jam 2ptg. sepanjang hari aku tak dapat membuat kerja asik teringat peristiwa pagi tadi.
Faraj Janda Gatal Dijilat Kesedapan ***
Faraj Janda Gatal Dijilat Kesedapan,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Faraj Janda Gatal Dijilat Kesedapan cerita lucah malay blue, sex hot Faraj Janda Gatal Dijilat Kesedapan, kisah malaysia erotik Faraj Janda Gatal Dijilat Kesedapan, porn, erotic Cite Blue, Faraj Janda Gatal Dijilat Kesedapan


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/