Rakan Cikgu Mengghairahkan Nafsu

April 20, 2016, in category
Rakan Cikgu Mengghairahkan Nafsu | saya mendapat kerja sementara sebagai guru sandaran. saya mengajar matematik di sebuah sekolah rendah. Di sekolah, saya meminati sorang guru yg mengajar subjek bahasa melayu. Karifa namanya n diorang berumur dlam lingkungan 35 ketika itu. Mempunyai 2 orang anak.

Cikgu Karifa memiliki wajah yg cantik, hidungnya yg sedikit mancung itu menampilkan dirinya seperti sorang berdarah kacukan melayu mamak. Kulitnya yg putih n cerah itu memberikan pandangan yg menawan.

Meskipun badannya agak besar, maksud saya tak gemuk, hanya besar n tak mempunyai shape yg menarik tetaapi diorang memiliki ciri ciri yg saya geramkan. Pehanya yg gebu n betisnya yg membunting seringkali memberikan debaran di dada saya setiap kali saya memandangnya.

Lebih lebih lg jika diorang memakai pakaian favourite saya iaitu baju kurung hijau berkain satin kuning yg terbelah di hadapan, baju kurung satin putih n baju kurung bunga bunga hijau.

Wajahnya yg cantik itu jg seringkali menaikkan nafsu saya. denngan tudungnya yg kemas membalut kepalanya, saya seringkali tewas melancap sendirian di bilik air smbil membayangkannya. tapi, ada satu lg yg betul benar membuatkan saya begittu teringin sekali utk memiliki dirinya.

Sesungguhnya cikgu Karifa memanng bertuah memiliki payudara yg besar. tetek nya seringkali mencuri tumpuan guru guru lelaki n saya tak terkecuali. sudh bergelen sperma saya bazirkan gara gara keberahian saya kepadanya tak dapat ditahan.

Keinginan saya utk memilikinya telah mendorong saya utk menjadi lebih gentleman n berani melakukan maksiat. saya memanng gemar berbual denngan guru guru yg sdg free di bilik guru. Pada hari itu, saya memanng bernasib baik kerana cuma saya n diorang jer di bilik guru sementara kebanyakkan guru lain masih mengajar n ada jg yg mengikuti acara sukan antara sekolah di sekolah lain.

Utk menuju ke meja saya, saya akan melalui mejanya dimana saya akan melalui belakang badannya yg sdg duduk di kerusi. Dari pantry, saya mencuri curi pandang smbil buat buat membuat air, tetaapi mata saya tak lepas dari memandangnya.

Saya kemudian tersedar bahawa diorang nak bangun dari kerusi n denngan segera saya buat buat menuju ke meja saya. Sebaik sampai di belakangnya, cikgu Karifa yg tak sedar saya melalui belakangnya terus bangun n memusingkan badannya membuatkan kitaorang berlaga denngan kuat.

Memanng timing saya tepat pada masa tu. Akibat dari perlanggaran badan kitaorang yg kuat badannya hampir rebah ke belakang. saya yg memanng sudh penuh denngan akal lantas memautnya n terus memeluk badannya erat.

Dlam keadaan badannya yg hampir terlentang itu, diorang jg turut memaut tubuhku n ini membuatkan pelukan kitaorang semakin erat n rapat. badan gebunya yg licin dibaluti baju kurung satin putih itu saya ramas penuh geram.

Kemudian saya menarik badannya supaya dapat berdiri tegak n stabil n kemudian saya melepaskan pelukan saya. "Cikgu Karifa, maaf, saya tak dapat mahu elak tadi. Cikgu Karifa tiba tiba sahaja bangun n pusing mengadap saya" saya berpura pura meminta maaf.

"Ohh, tak pe. saya jg minita maaf. Sepatutnya saya tengok tengok dulu tadi. Awak ok? " tanya cikgu Karifa penuh innocent. "saya ok, cikgu Karifa ok? " saya pula bertanya n berbuat baik seperti malaikat, sdg kan tanduk daah sebesar dunia atas kepala time tu, hanya tak nampak je.

"saya ok, saya mahu ke pantry tadi. Maaf ye. " cikgu Karifa kembali meminta maaf. "tak pe cikgu. " saya terus menuju ke meja saya sesudah mengetahui bahawa diorang nak ke pantry.

Dari meja, saya perhatikan badannya berjalan menuju ke pantry. Baju kurung yg licin membalut badannya kelihatan sendat mengikut bentuk badannya yg mampat n gebu. saya serta merta menggosok batang kote saya dari luar seluaar n membangkitkan rasa ghairah semakin mengembang.

Saya nekad, saya mesti dapatkannya. saya mesti pancut di badannya yg dibaluti baju kurung satin putih itu hari ini jugak. Bukan senang mahu dapat line clear n berdua jer denngan diorang macam tu.

Saya terus bangun dari kerusi n menuju kat pantry. Di pantry, saya lihat cikgu Karifa sdg mengisi air panas di dlam mug. diorang menyedari kehadiranku. diorang menoleh n tersenyum kepada saya yg sdg tercegat memerhatikannya di pintu.

Kemudian diorang kembali menumpukan kepada aktivitinya membuat air. saya berjalan perlahan lahan menghampirinya dlam debaran yg semakin kencang. "Nak air ke? mahu saya buatkan? " tanya cikgu Karifa tanpa memandang saya yg sdg berdiri di sebelahnya.

"Err. tak apa cikgu Karifa. saya baru lepas minum tadi. Sebenarnya saya mahu minta maaf pasal tadi. " kata saya gugup. "Ehh. tak ada apa apalah. saya tak kisah, lg pun bukan salah awak. " kata cikgu Karifa smbil memandang saya.

"Bukan pasal itu cikgu, tapi pasal tadi masa cikgu mahu terjatuh, saya. err. " saya gugup hendak meluahkan kata kata. "Apa die, cakaplah. " cikgu Karifa meyakinkan saya smbil membancuh minuman tanpa memandang saya yg sdg berdiri di sebelahnya.

"saya peluk cikgu Karifa. Bukan tuu je, tapi saya raba sekali badan cikgu. Maaf ye cikgu Karifa. " saya meminta maaf perangkap dlam debaran. Cikgu Karifa terdiam, sudu yg mengacau air di dlam mug terhenti serta merta.

Kemudian tanpa memandang saya, diorang kembali mengacau minumannya smbil tersenyum sendirian. "tak pe. saya tak kisah. lagi pun bukan ada sesiapa nampak kan. " kata cikgu Karifa membuatkan saya bersorak girangan di dlam hati.

Nampaknya saya ada peluang, perangkap sudh semakin mengena sasaran nampaknya. memanng bijak benar saya mencari helah utk menikmati badannya. "Betul ke cikgu tak kisah saya pegang pegang tadi? " tanya saya lagi.

Cerita Sex Rakan Cikgu Mengghairahkan Nafsu

"Ye, tak apa. " jawabnya ringkas. saya hampiri cikgu Karifa serapat yg bolehh tanpa menyentuhnya. Perlahan lahan saya usap usap lengannya. Kelicinan daging gebunya yg dibaluti baju kurung satin itu membuatkan saya semakin ghairah.

Sesekali saya ramas ramas lengannya. "Disan. awak mahu buat apa ni? " tanya cikgu Karifa smbil tersenyum memandang saya. "Cikgu cantiklah, saya tak dapat tahan utk peluk cikgu tadi. lagi pun cikgu tak kisahkan? Sementara tak ada orang lg ni, bagi saya pegang badan cikgu sekali lg ye. " suara saya lembut seperti berbisik ke telinganya.

"Awak suka saya ke? saya nie kan daah tua. Anak daah 2 orang dah. Bini orang pulak tu. " cikgu Karifa cuba menguji nampaknya. "saya tak kira, saya mahu jugak. saya mahu jugak. Karifa. " tangan saya terus merangkul badannya n bibirku terus melekat di bibirnya.

Tanpa mengelak, cikgu Karifa terus menerima kucupan dari saya n memberikan tindak balas yg mengasyikkan. kitaorang kemudiannya berpelukan smbil berkucupan di dlam pantry. Tangan saya puas meraba seluruh pelusuk badannya hingga saya akhirnya berjaya meraba badannya dari dlam bajunya.

Hook branya saya buka, payudara nya yg besar itu akhirnya membuai buai terdedah dari baju kurungnya yg saya selak ke atas. Berkali kali saya menelan air liur melihat payudara nya yg saya geramkan selama itu akhirnya berada di hadapan mata.

Saya usap payudara nya n saya ramas ramas perlahan. Selama ini, sepanjang pengalaman saya bersetubuh denngan pompuan , tak pernah saya menikmati payudara besar seperti payudara milik cikgu Karifa.

Seperti betik yg sdg mengkal, putingnya yg sederhana besar n berwarna kehitaman itu saya hisap seperti bayi kecil gamaknya. Cikgu Karifa membiarkan perbuatan saya. sambiil tersenyum, diorang menetek smbil memandang saya.

Saya yg sdg sedap menghisap buah dada cikgu Karifa yg besar itu lantas mengeluarkan batang kote saya dari zip seluar yg telah saya buka. saya hunuskan batang kote saya yg keras berurat itu ke arah peha cikgu Karifa.

Oleh kerana kedudukan saya yg membongkok itu, maka sukar utk saya merapatkannya secara berhadapan. Lalu saya terus beralih ke bahagian kiri badannya. denngan mulutku yg masih tak ingin lepas dari buah dada nya, saya merangkul pinggang cikgu Karifa dari tepi lalu saya rapatkan batang kote saya ke pehanya.

Kelicinan kain satin yg dipakai cikgu Karifa menyentuh kepala batang kote saya n ianya membuatkan batang kote saya semakin mengeras n nafsu saya semakin berahi. Tangan kiri saya pula meraba perut n tundunnya yg tembam n masih terselindung di balik kain yg dipakainya.

Tekanan n geselan batang kote saya di pehanya yg dibaluti kain yg licin itu telah membuatkan cikgu Karifa menyedari akan tindakan saya yg semakin berani itu. diorang terus meraba raba mencari batang kote saya n akhirnya diorang menggenggamnya erat.

"Awak ni. daah tak tahan ye? " bisik cikgu Karifa kepada saya. saya memandangnya, kelihatan matanya meliar melihat keadaan di luar pantry. Takut ada orang datang. Lalu saya lepaskan buah dada nya dari mulutku.

Saya kembali berdiri tegak mengadapnya dari sisi smbil terus merangkul n merapatkan badan saya ke badannya. "saya tak tahan cikgu. Cikgu Karifa pegang apa tu? " saya sengaja menguji cikgu Karifa.

"saya pegang burung yg daah gatal ni. Kerasnya. hm. " jawab cikgu Karifa smbil menggenggam batang kote saya geram. "Suami cikgu punya ada macam saya punya? " tanya saya utk menambah berahinya.

"Lebih kurang, hanya awak punya. m. keras sangat laa. " jawab cikgu Karifa tersipu sipu. saya yakin cikgu Karifa sudh semakin bernafsu ketika diorang memegang batang kote saya itu.

Reaksinya sama seperti ketika saya bersetubuh denngan kak Sue dahulu. Hembusan nafasnya semakin kuat, seiring denngan tangannya yg menggenggam batang kote saya semakin kuat. saya kemudian mengucup bibirnya smbil tangan saya meraba raba burit n perutnya yg membuncit itu.


Cerita lucah Rakan Cikgu Mengghairahkan Nafsu
  • Tundunnya sesekali saya ramas n usap penuh geram. Kelicinan kain satin putih yg membalut badannya membuatkan nafsu saya semakin membara. Cikgu Karifa mengucup bibirku penuh nafsu. Tangannya sudh mula merocoh batang kote saya n sesekali diorang menggosokkan kepala batang kote saya di peha gebunya yg licin itu.
  • "saya mahu cikgu Karifa. " kata saya berbisik kepadanya. "Nak apa" jawab cikgu Karifa smbil tersengih. "saya mahu cikgu. Please. " pinta saya seperti menagih simpati. "Sini tak boleh, bila bila masa sahaja cikgu cikgu lain bolehh masuk. Lain kali ye. " cadangnya kepada saya.
  • "Cikgu lancapkan pun tak apa. Sekurang kurangnya saya tak kempunan hari ni. bolehh ye sayang. "pinta saya kepadanya. "Ok. " jawab cikgu Karifa smbil tangannya terus melancapkan batang kote saya.
  • Sambiil diorang melancapkan batang kote ku, saya kembali membetulkan pakaiannya. Hook branya saya kancing semula n baju kurung yg saya selak tadi saya turunkan semula menutupi badannya. Kemudian saya kembali meramas n mengusap seluruh badannya yg gebu itu.
  • "Cikgu. saya suka cikgu pakai baju kurung satin ni. Buat saya tak tahan. " saya merintih kenikmatan dilancap oleh cikgu Karifa. "Ye ke. suka kain satin yg licin ni? Ok, kalau cam tu, macam mana kalau. saya buat macam ni. " kata cikgu Karifa smbil tangannya membaluti batang kote saya denngan kain baju kurung satinnya yg licin itu.
  • "Sedap tak? " tanya cikgu Karifa smbil tangannya melancapkan batang kote saya menggunakan kain baju kurungnya. " Oh. sedapnya cikgu. "saya semakin berahi tatkala cikgu Karifa melancapkan batang kote saya.
  • "Cikgu. saya mahu terpancutt. uuh. " saya memberi amaran kepadanya. Cikgu Karifa nampaknya terus melancapkan batang kote saya tanpa menampakkan tanda tanda hendak berhenti. saya yg semakin keke jgn hampir ke puncak itu memeluk badan cikgu Karifa penuh nafsu.
"Hmm. keras benar lah awak punya ni. Sayang rasanya mahu saya lepaskan. " cikgu Karifa nampaknya benar betul geram denngan batang kote saya. "Cikgu Kal. Som. OOh. Kalsom. sayang. " saya merintih serentak denngan pancutan sperma yg memancut keluar.

Cikgu Karifa melancap batang kote saya yg berdenyut denyut di dlam genggamannya. Wajahnya yg cantik itu saya tatap penuh berahi. Kemerah merahan wajahnya menerima pancutan sperma saya yg banyakk di badannya itu.

Batang kote ku seperti diperah perah tangannya. "Banyaknya sperma awak Disan. " Cikgu Karifa seperti terkejut sebaik diorang melihat batang kote saya yg selesai memancutkan sperma di dlam genggamannya.

Sperma saya yg terpancut itu kelihatan meninggalkan kesan basah yg amat besar n banyakk di baju kurungnya. Oleh kerana baju kurungnya berwarna putih, jenis satin plain pula tu, maka ianya dapat dilihat denngan jelas.

"Macam mana cikgu, nanti cikgu mahu cakap apa kalau orang tegur kesan basah ni. " saya bertanya nak tahu. "Takpe, saya cakap sahaja air tumpah. Balik nanti saya cuci lah. lagi pun bukan ke kejap lg habis waktu sekolah. " cikgu Karifa menerangkan kepada saya.

Rakan Cikgu Mengghairahkan Nafsu kisah melayu sex, cerita lucah Rakan Cikgu Mengghairahkan Nafsu, citer blue malay Rakan Cikgu Mengghairahkan Nafsu

Rakan Cikgu Mengghairahkan Nafsu


Saya menangguk setuju. Selesai jer perbuatan terkutuk itu, segera kitaorang pergi ke meja masing masing. Pada waktu pulang, saya terlihat cikgu Karifa menunggu kehadiran suaminya di porch sekolah. diorang ternampak kelibat saya memerhatinya.

Dari jauh saya lihat diorang tersenyum kepada saya n smbil itu diorang memandang ke bawah, menunjukkan diorang menggunakan fail sebagai penutup kesan tompokan sperma saya di baju kurungnya. saya mengangguk memahami taktiknya n terus berlalu dari situ menuju ke tempat letak motorsikal.

Selepas itu, saya menjadi begittu merinduinya. Sehari kalau saya tak nampak diorang macam mahu gila rasanya. Setiap kali kitaorang bertemu, pasti cuma senyuman yg terpamer di bibir kitaorang berdua.

Senyuman yg penuh rahsia n sulit utk diperkatakan. Keinginan saya utk mendampingi cikgu Karifa lebih rapat terhalang berikutan tiada ruang waktu utk kitaorang bersama. Nasib baik saya gamble sahaja ngorat diorang hari tu, kalau tak, mesti susah mahu dapat.

Sekarang saya daah dapat, hanya waktu sahaja tak ada yg sesuai. Lebih lebih lg selepas habis waktu sekolah, persekolahan sessi petang jg menjadi salah satu batu penghalang utk kitaorang bertemu.

Saya tahu, diorang jg menginginkannya. Setiap kali kitaorang terserempak samada di tangga atau di tempat tempat yg tak dilihat orang, tangannya akan meraba batang kote saya sekali lalu. begitu jg denngan saya yg akan meraba pantat nya sekali lalu.

Dapat sentuh sikit pun jadilah, buat ubat rindu. Kerinduan kitaorang berdua sudh sampai ke tahap paling kritikal. Cikgu Karifa sering jer memakai baju kurung putih satin. Dari mejanya di bilik guru, diorang selalu merenungku seperti meminta sesuatu.

Saya tahu apa yg diinginkannya. Hinggalah pada hari itu cikgu Karifa memberi isyarat mata kepada saya utk mengikutnya ketika waktu rehat. saya mengekorinya dari jauh n kelihatan diorang masuk ke bilik buku teks.

Bilik tersebut memanng tiada sesiapa yg akan masuk kecuali jika ada urusan berkenaan buku teks. Di dlam bilik itu, saya perhatikan tiada sesiapa, cuma kelibat cikgu Karifa menuju ke belakang rak.

Perlahan lahan saya tutup pintu n biarkannya tak berkunci supaya tak menimbulkan syak wasangka bagi sesiapa jer yg memasuki bilik tersebut. saya dapatkan cikgu Karifa yg sdg berdiri bersandar pada rak buku teks menanti kehadiran saya.

Sebaik jer saya mendekatinya, cikgu Karifa terus jer memeluk saya erat. saya jg memeluknya erat. Bibir kitaorang bercantum n berkucupan penuh nafsu. Berdecit decit bunyi mulut kitaorang yg berlaga sesama sendiri, sementara tangan saya tak lepas peluang meraba seluruh pelusuk badannya, begittu jg dirinya.

"Disan. saya rindu awak. " Cikgu Karifa berkata sayu smbil mendongak memandang wajah saya. "saya jg rindukan awak sayang. Karifa. saya tak tahan. " bisikku kepadanya. "saya pun. kita bersatu sekarang ye. " bisik cikgu Karifa seperti pelacur meyakinkan pelanggannya.

Saya mengangguk perlahan tanda setuju. Cikgu Karifa pun terus membuka seluar saya. Sebaik jer seluar n spender saya terlorot hingga ke lantai, cikgu Karifa terus jer menyambar batang kote saya yg sudh keras mencanak itu.

Tanpa di suruh, diorang terus menyuap batang kote saya ke dlam mulutnya. Seperti kelaparan gamaknya, diorang menghisap batang kote saya penuh nafsu. Nafsu saya jg semakin tak keruan. Lebih lebih lg apabila melihatkan sorang pompuan yg masih lengkap berpakaian berlutut menghisap batang kote saya.

Kepalanya yg bertudung itu maju mundur seiring denngan batang kote saya yg keluar masuk mulutnya. Lidahnya sengaja bermain denngan kuat di batang kote saya yg keras itu. badannya yg berlutut di hadapan tak ubah seperti sarung nangka.

Ianya membangkitkan nafsu saya ke tahap paling maksima. Kemudian cikgu Karifa berdiri di hadapan saya. Tangannya melancapkan batang kote saya yg sudh licin berlumuran denngan air liurnya. kitaorang berkucupan sekali lagi.

Kali ini penuh nafsu. Gelora nafas cikgu Karifa dapat saya dengar jelas. Nampak sangat diorang daah stim gila. Tanpa membuang masa, saya terus selak baju diorang n buah dada nya yg besar itu membuai buai seolah memanggil mulut saya supaya menghisapnya.

Saya selak colinya n tanpa berlengah, saya terus hisap buah dada cikgu Karifa yg besar itu. Cikgu Karifa nampaknya menikmati hisapan saya di buah dada nya. diorang memeluk kepala saya supaya lebih rapat ke dadanya.

"Sedap kan sayang. " tanya cikgu Karifa laksana pelacur murahan. "hmmph. " saya cuma mampu berdehem smbil menikmati buah dada cikgu Karifa yg saya geramkan itu. sambiil saya menghisap buah dada nya, cikgu Karifa cuba mancapai batang kote saya yg terpacak di kelengkang saya.

Sebaik jer diorang dapat menyambar batang kote saya, diorang terus menarik batang kote saya rapat ke badannya. saya terpaksa melepaskan hisapan di dadanya n berdiri rapat ke badannya. Kelihatan cikgu Karifa cuba meletakkan batang kote saya di kelengkangnya melalui kain yg sudh terselak ke pinggang itu.

Namun, saya masih mentah lagi, belum tahu cara mahu main berdiri. Cikgu Karifa sedar kelemahan saya dlam teknik persetubuhan. Lalu diorang berdiri membelakangi saya smbil diorang memaut pada tiang rak buku teks.

Saya yg sudh tahu akan kehendaknya, terus memeluknya n membenamkan batang kote saya ke lurah gatalnya yg sudh berair n lecak itu. Sekali benam jer batang kote saya sudh terjerumus ke dasar pantat nya.

Nampak sangat daah bobos gila pantat diorang ni. Ahh. saya tak peduli, yg penting sedap. Tanpa menunggu walau sesaat, saya terus menghayun batang kote saya keluar masuk pantat nya.

Saya hentakkan sedalam dalamnya membuatkan cikgu Karifa merengek rengek menikmati gelora nafsu yg diingininya. "uuh. sedapnya Disan. Sedapnya. kerasnya. " cikgu Karifa merengek kesedapan. sesudah agak lama saya bersetubuh dengannya, saya sudh hampir ke kemuncak.

Tanpa memberi amaran, saya terus membenamkan batang kote saya sedalam dalamnya, melepaskan pancutan padu terus ke dasar pantat nya. Apa yg saya ingat, pada waktu itu jugalah cikgu Karifa mendengus seperti lembu kena sembelih, malah otot pantat nya yg sebelum itu saya rasakan lembut tiba tiba jadi kejang.

Nampaknya saya n diorang klimaks serentak. kitaorang berkucupan penuh kepuasan selepas melayari kenikmatan perzinaan yg hina itu walau pun dlam keadaan tergesa gesa. tetaapi apa yg pasti, badannya saya sudh takluki.
Rakan Cikgu Mengghairahkan Nafsu ***
Rakan Cikgu Mengghairahkan Nafsu,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Rakan Cikgu Mengghairahkan Nafsu kisah melayu sex, cerita lucah Rakan Cikgu Mengghairahkan Nafsu, citer blue malay Rakan Cikgu Mengghairahkan Nafsu, porn, erotic Cite Blue, Rakan Cikgu Mengghairahkan Nafsu


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/