Menggesel Jubur Tonggek Cikgu Sundal

April 21, 2016, in category
Menggesel Jubur Tonggek Cikgu Sundal | ada satu kisah sex yg tidak dapat kulupakan iaitu gesel jubur tonggek seksi cikgu bertudung. saya sebagai guru muda yg belum ada isteri tentulah menjadi perhatian jg kan. Mula mula masuk sekolah, saya takde la apa sangat, biasa saja.

Cumanya saya selalu try try ngorat cikgu cikgu cun n seksi kat sekolah tu termasuklah seorang cikgu yanng bini orang nii dngan jubur tonggek, seksi, cun n bodi mantap.

Diaorang nii saya gemar kacau pasal saya suka tengok bodinya, apatah lg diaorang memanng jenis suka dress up, kebaya ketat lah, kurung moden lah, membuat butuh ku mencanak sentiasa.

Saya lihat diaorang seakan melayan juga, di mana diaorang selalu dok mengacau saya n kekadang dok cakap cakap cam ingin mengayat saya. saya apa lagi, syok lah. Hingga satu hari, saya je bawak kamera ingin ambil gambar diorang, konon konon ingin buat kenangan padahal saya ingin buat modal melancap, haha.

Kebetulan pulak hari tu diaorang pakai baju kebaya satin biru ketat n pendek, apa lg saya pun makin tidak keruan ingin ambik gambar diorang. Masa terjumpa ngan diaorang tue, diaorang kat library tengah buat keja.

Cerita Sex Menggesel Jubur Tonggek Cikgu Sundal

Saya pun cakap ingin ambil gambar diaorang n terus snap gambar gambar diaorang termasuk tempat tempat yg strategik terutamanya di jubur , pinggang n dadanya yg tertonjol. Tiba tiba tanpa disangka diaorang merapati saya ingin tengok gambar gambarnya.

Saya kelam kabut tunjuk gambar yg orait la, nasib baik diaorang tidak nampak. Masa nii la diaorang merapati saya sehingga badan kita bersentuhan. saya ingat yg masa tu bahagian badan tepinya bersentuh ngan tepi badanku kerana diaorang ingin tengok gambar gambar itu.

Dadaku berdebar n mencanak butuh ku menegang bila bersentuhan dngannya. Masa tu library tiada orang n sepantas kilat saya membuat keputusan menembapnya. saya punya banyaak pengalaman menembap sebelum ini jadi saya mampu berfikir pantas jika mendapat peluang.

Saya memusingkan bahagian depanku mengadap pinggulnya n menunjukkan gambar kepadanya. Sementelah diaorang tidak kisah bersentuhan, saya merapatinya hingga badanku bersentuhan ngan badannya sebelah kiri badan, n yg paling penting, nikmatnya sungguh terasa bila kepala butuh ku mengenai pinggulnya.


Cerita lucah Menggesel Jubur Tonggek Cikgu Sundal
  • Badanku sedikit menggeletar tapi saya kontrol supaya tidak ketara n saya tidak lah menekan batang butuh ku kuat sangat, sekadar menyentuhnya ngan kepala butuh sudh cukup. diaorang mgkin tidak mengetahui niatku n ralit melihat gambar gambar di kameraku.
  • Saya mengambil masa selama 5 minit menunjukkan gambar gambar tersebut n menembapnya. Akhirnya saya meleraikan tubuhku ngan tubuhnya. Semenjak hari itu, hubungan kita bertambah mesra n setakat pegang pegang rapat rapat diaorang tidak kisah, kadang kadang diaorang yg dok menyerah jubur kat saya.
Dalam diam saya bertekad utk pancut di tubuhnya. Peluang tercapai bila diaorang mengajak saya menolongnya membuat drafting di library. Masa tu line clear, takde orang. Mula mula saya duduk kat sebelah kerusi diorang, tapi saya cari helah utk melihat kerjanya di sebelahnya ngan cara berdiri.

Menggesel Jubur Tonggek Cikgu Sundal kisah sex, cerita lucah Menggesel Jubur Tonggek Cikgu Sundal, citer blue malay Menggesel Jubur Tonggek Cikgu Sundal

Menggesel Jubur Tonggek Cikgu Sundal


Sebelum tu saya dahh kuarkan butuh ku dari spender tapi dalam seluar la. dalam keadaan diaorang duduk n saya berdiri rapat di sebelahnya, kukenakan butuh ku yg tegang itu ke rusuknya perlahan.

Aah kesedapannya tidak terhingga bila je batang butuh ku terkena rusuknya, pantas ia menegang ganas n berdenyut denyut. diaorang saya lihat tidak peduli pun n kita terus berbincang akan kerja itu.

Saya kemudiannya merapatkan lg badanku ke rusuknya hingga pehaku melekat di rusuknya, tetaapi dalam keadaan yg perlahan. saya semakin tidak tertahan, saya sudh mula rasa geli di kepalaku menandakan maniku mahu meledak.

Saya pantas berfikir lalu membuat lawak spontan sehingga kita berdua ketawa kerana saya mencari helah mahu memegang bahunya sebagai sokongan n tika diaorang seronok ketawa, saya pura pura memegang bahunya n ketika itulah, cret, creet, creet, creet maniku terpancut dalam seluarku tapi mengenai badannya.

Saya kontrol sehabis mgkin reaksiku ketika itu sehingga habis kupancutkan maniku ke rusuknya. saya kemudiannya melepaskan badanyya n minta izin ke toilet utk menukar seluar. Seluar saya kaler itam, so tidak nampak la basah n memanng saya ada stand by seluar lain dalam beg.

Hahahaha, saya puas n ketawa kepuasan di bilik air.
Menggesel Jubur Tonggek Cikgu Sundal ***
Menggesel Jubur Tonggek Cikgu Sundal,cerita seks, seri lucah melayu, Cerita Sex Melayu , Menggesel Jubur Tonggek Cikgu Sundal kisah sex, cerita lucah Menggesel Jubur Tonggek Cikgu Sundal, citer blue malay Menggesel Jubur Tonggek Cikgu Sundal, porn, erotic Cite Blue, Menggesel Jubur Tonggek Cikgu Sundal


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://ishlucah.blogspot.com/